Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 604 ggr
[Jeremina]
0

Idol

Vilken var er första idol som t ex sångare eller liknande? Min var Elvis då mina föräldrar avgudade honom och jag tyckte lika mycket om honom senare på 70-talet!

[Pirkkolino]
0

Jag hade två. Elvis och Pavarotti.

[Jeremina]
0

Pavarotti vilken makalös röst och styrka i den….Skrattande

[GunillaF]
0

Jag gillade också Elvis (gör jag fortfarande) men jag minns att en kort period så tyckte jag att Sven-Gösta Jonsson (den rockande samen) var den bäste…. "Jag är lapp och jag har mina renar"…Obestämd

Jag var väl en 6 -7 år då…. Flört

Mick Jagger har varit min absolute idol. Glad

[Jeremina]
0

Jag bytte ut Elvis senare mot Elton John ska jag erkänna! Glad

[Pirkkolino]
0

#2 Ja han var enastående tenor. Jag var i hans konsert i Stockholm, men han var inte riktigt frisk längre. Orkade inte sjunga många låtar utan att vila i mellan, men rösten var lika stark ändå.

[peter54]
0

Sandra Dee. Jag tiggde att få klippa ut varenda bild av henne som fanns i morsans veckotidningar i slutet av 50-talet. Bilderna klädde jag väggarna i utedasset med.

Numera går det inte att urskilja en enda specifik artist, jag gillar många i en hel del olika genrer. För mig går dansband, hiphip och rap fetbort, annars har jag nog några favoriter i varje genre.

Cristine
0

Robert Plant

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fibro
0

Elton John och Michael Jacksson

tilja65
0

The Osmonds, speciellt den yngste familjemedlemmen, en liten kille vid namn Jimmy. Det var tider det Skrattande hi hi

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Maria
0

Queen med Freddy Mercury var mina stora idoler och är så fortfarande. Ingen kan sjunga som Freddy.

/Maria

[MargaretaA]
0

Jag var jättekär i den söte lille David Jones från gruppen The Monkees. Då var jag 8 år nåt Skäms

Mads
0

Michael Jackson !

Amor Vincit Omnia

penke
0

Jag är lite osäker på om det var(är?) låten eller sångerskan jag fastnade för ?
Millie Small (my boy lollipop)

En lika tidigt,men annan sångerska jag gillade var Joan Baez;mappas som jag oxå spelade ganska ofta,,fattade inte orden,men något var det..
sen har jag blivit som jag är… *skratt*

penke

[Jeremina]
0

Det var lite olika idoler det men så är det med olika generationer förstås! Vissa har jag inte hört talas om…..Skäms

#12 Men Mads hur kändes det nu då han dog? Obestämd

Soffe
0

Ja jag va ju pojkgruppsfan på högstadiet, då va det Backstreet Boys o Westlife.. I grund o botten har jag ju alltid gillar rock o sen har det blivit tyngre o hårdare rock med åren, alltså metal :-P Innan högstadiet hade jag ingen speciell idol, gillade väl olika.. Carola tyckte jag om när jag va liten..

chik
0

Svenne Hedlund.Hep-stars.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Free-spirit-minded
0

Mina första var nog sven-ingvars spelade gitarr på badminton racket

Wargmane
0

hehehe ja det var många ..Osmonds , HepStars och Beatles!

sen gick det över till Rolling Stones …

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

chik
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Wargman-Hello.

Men vist Rolling stones.Huva mig vilken smak man hadde.Han var ju så snugg.Mike.J

Lena.P är jag i verkliga livet.

Soffe
0

Creedence är övervägande bättre Tungan ute Det är go rock n roll det Flört

[Jeremina]
0

#20 Min bästis på 70-talet gillade dem men jag kunde inte lyssna på dem….Obestämd

Soffe
0

Okej.. Det gör inget för min del :-)

[Jeremina]
0

#22 Men nu kan jag…fniss!

Soffe
0

#23 Gött de ;-)