Idol
Vilken var er första idol som t ex sångare eller liknande? Min var Elvis då mina föräldrar avgudade honom och jag tyckte lika mycket om honom senare på 70-talet!
Jag hade två. Elvis och Pavarotti.
Pavarotti vilken makalös röst och styrka i den….
Jag gillade också Elvis (gör jag fortfarande) men jag minns att en kort period så tyckte jag att Sven-Gösta Jonsson (den rockande samen) var den bäste…. "Jag är lapp och jag har mina renar"…
Jag var väl en 6 -7 år då…. 
Mick Jagger har varit min absolute idol. 
Jag bytte ut Elvis senare mot Elton John ska jag erkänna! 
#2 Ja han var enastående tenor. Jag var i hans konsert i Stockholm, men han var inte riktigt frisk längre. Orkade inte sjunga många låtar utan att vila i mellan, men rösten var lika stark ändå.
Sandra Dee. Jag tiggde att få klippa ut varenda bild av henne som fanns i morsans veckotidningar i slutet av 50-talet. Bilderna klädde jag väggarna i utedasset med.
Numera går det inte att urskilja en enda specifik artist, jag gillar många i en hel del olika genrer. För mig går dansband, hiphip och rap fetbort, annars har jag nog några favoriter i varje genre.
Robert Plant
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Elton John och Michael Jacksson
The Osmonds, speciellt den yngste familjemedlemmen, en liten kille vid namn Jimmy. Det var tider det
hi hi
Med ljus och kärlek... Tina
Queen med Freddy Mercury var mina stora idoler och är så fortfarande. Ingen kan sjunga som Freddy.
/Maria
Jag var jättekär i den söte lille David Jones från gruppen The Monkees. Då var jag 8 år nåt 
Michael Jackson !
Amor Vincit Omnia
Jag är lite osäker på om det var(är?) låten eller sångerskan jag fastnade för ?
Millie Small (my boy lollipop)
En lika tidigt,men annan sångerska jag gillade var Joan Baez;mappas som jag oxå spelade ganska ofta,,fattade inte orden,men något var det..
sen har jag blivit som jag är… *skratt*
penke
Det var lite olika idoler det men så är det med olika generationer förstås! Vissa har jag inte hört talas om…..
#12 Men Mads hur kändes det nu då han dog? 
Ja jag va ju pojkgruppsfan på högstadiet, då va det Backstreet Boys o Westlife.. I grund o botten har jag ju alltid gillar rock o sen har det blivit tyngre o hårdare rock med åren, alltså metal :-P Innan högstadiet hade jag ingen speciell idol, gillade väl olika.. Carola tyckte jag om när jag va liten..
Svenne Hedlund.Hep-stars.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Mina första var nog sven-ingvars spelade gitarr på badminton racket
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Wargman-Hello.
Men vist Rolling stones.Huva mig vilken smak man hadde.Han var ju så snugg.Mike.J
Lena.P är jag i verkliga livet.
Creedence är övervägande bättre
Det är go rock n roll det 
#20 Min bästis på 70-talet gillade dem men jag kunde inte lyssna på dem….
Okej.. Det gör inget för min del :-)
#22 Men nu kan jag…fniss!
#23 Gött de ;-)