Oskarsgalan!
Dottern och jag åkte (4-HJ.) till Holmö brygga en runda och tittade på båtarna sedan for vi upp ochhälsade på brodern och hans fru i deras sommastuga. Efter kaffet var det dags att åka hem och då ser vi att det är smockat med bilar efter vägen och på bygdegården finns det långa bord med fullt i folk och jag ser en stor skylt där det står "Oskarsgalan" Jag ska till att fråga vad galan handlar om men behöver inte för en frän doft av Oskars Surströmming kommer emot mej. Gissa om hjulingen gick snabbt hem! De har nog roligt för man hör musiken och skratten hit.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Åh… himmel vad gott det skulle vara… Tror jag har en burk i kylen. Bjuder hem någon på kalas i morron. Jag har ju fått tillbaka ganska mycket av min smak och lukt den senaste veckan så jag njuter av allt just nu…

Pust vilken lukt
Men jag har bestämt mig när jag flyttar till norrland ska jag smaka iallafall en gång.
(tror jag). JO, DET SKA JAG.
#2 Det är supergott!!! Jag blir alldeles lyrisk när jag tänker på det!
Gunilla!!Huva mig då…
In ska man äta det..Ruten fisk fy..
Skoja.man äter det man tycker om.Det är tur att vi är olika..
Men Cristine jag får en liten bild framför mig.Hur ni får en smärre chock när ni för står vad det hela går ut på.Himla roligt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä!1Skit i det.Dom har säkert stält ut burkarna på utsida,O då har du den lukten i näbben när du går o lägger dig..Huva.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Klart du ska dit Cristin…och "partta" en stund!