Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 704 ggr
Cristine
0

Kristallkronor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många av oss har ärvt kristallkronor av våra föräldrar. Använder du den eller föredrar du en modernare lampa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fibro
0

Jag använder…Passar in fint hos oss Flört

solblomman47
0

Vi fick en stor kristallkrona efter en moster till min man för många år sen. Det var en fin kristallkrona men alldelens för stor för vårt rum vi hade den några år men till slut fick vi sälja den=).

Sedan ärvde min man ytterligar en mindre kristall krona som vi hade i ett mindre rum tidigare men när vi gjorde om där hamnade den i allrummet jag har alltid tyckt att den inte passar där. Nu när vi ska göra om ska den bort hoppas att den går att sälja på loppis.

Vi  vill ha lampor som ger bra ljus det blir så när man börja se dåligt=).

[GunillaF]
0

Har ingen. Har sökt en liten, liten. För att ha i badrummet. Flört

Mammzing
0

# 3 Snyggt med en i badrummet!
Jag har en efter mina föräldrar, men inte direkt en kristallkrona.
Det är en sån där omgjord från olja till el, med ljushållare, vit glaskupa och prismor.
Men den är fin, många minnen.

Mammi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en kristallampa som jag hängt över köksbordet här hemma. Det är ingen antik lampa utan nytillverkad. Jag bara älskar denna lampa med alla fina färger som prismorna avger när solen lyser på den!

[GunillaF]
0

#5 På tal om prismor så har jag två stycken hängandes i några av mina fönster…. fina reflktioner och färger blir det när solljuset silar genom dem.

Hoppfull
0

Är uppvuxen i ett ganska povert hem så där fanns inget sådant… vet inte om det skulle passa in i mitt minimalistiska hem heller.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Fint men jag äger ingen själv..

penke
0

"TackoLov" så är mina föräldrar ett skyddande filter mellan tidigare generationers kristallkronor o mitt möbkemang

Nog kan de vara..stiliga..i rätt miljö..och med rätt takhöjd

Om jag hade ett badkar..skulle det vara *häftigt* att ligga i det,o se alla ljusbrytningar spela på väggar o tak.. *ler*
dvs,ha kronan i badrummet,som ni skrev om ovan..

..bäst är dock en dimmer,speciellt till badrummet,vissa mornar när man knappt vågar borsta tänderna pga det där trollet i spegeln,svagt
andra,får man nästan inte ljust nog *ler*
osså *mysigt* om/när man tar ett filmstjärnebad med skum o sån´t
softa ned belysningen,bättra på med några tända ljus-ljus..
å en ..footsie..Skäms

penke