Efterlyser...
3 stycken träningsobjekt för tarotläggning.. Ni får ställa en fråga som jag lägger kort för..
När jag lägger tarot den här gången så tolkar jag: Då Nu Framåt.. Observera att jag inte spår/siar framtid, utan jag ger råd utifrån det jag får till mig i tolkning av nuet.. Jag menar alltså att jag sitter inte o säger vad eller hur ni ska göra i framtiden.. Däremot kan jag i min träning ge råd intuitivt i den situation man är i.. I den mån jag kan.. Jag har ju inte livserfarenhet om precis allt här i världen, men jag gör så gott jag kan och därför är det bra träning för mig det här..
Hoppas ni förstår vad jag menar.. Annars får ni fråga mig..
Så 3 stycken är iaf välkomna att anmäla er.. Jag hör av mig till er under veckan, börjar imorgon.. Om jag orkar fler så skriver jag det här isåfall..
Jag anmäler mig raskt!! 
Trevligt :-) Hoppas du förstod min förklaring till hur jag gör.. Du får ställa en fråga om du vill, annars lägger jag allmänt för dig..
Jadå, jag tror jag förstår hur du menar!
Kör en allmän läggning, det blir perfekt! Har så mycket jag funderar över så jag kan inte välja vad jag ska prioritera….
Tack och kram! 
Det blir säkert bra det Mammi
Kram
Tror jag med!
Kramkram
Va inte blyga för o fråga ;-) Spelar ingen roll om jag lagt kort för er innan, ni är lika välkomna för det..
Jag anmäler mig om det inte är försent. Svaret vill jag ha i pm
Kram Solis
#7 Självklart får du svaret i PM.. Jag har tystnadsplikt..
1 till får plats!
Jag vill oxo…
#10 Skicka gärna frågan i PM till mig så hör jag av mig sen i veckan :-)
Om det finns plats, vill jag gärna hänga på som träningsobjekt. Kan nog vara ganska intressant för dig också. 
#12 Först tar jag dessa 3 jag har nu.. Får jag tid + ork över så tar jag dig me :-)
Kikar in här och vill tacka Soffe en gång till för att hon spådde mig!! Du kan det där….det märkte jag!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
#14 Tack Pia och Varsågod
Kraaam!
Ja, vad säger man….Känns som en klockren läggning Soffe! 
Blir alldeles varm i hjärtat när jag läser vad som står och allt känns bara så rätt, det är så här det är!
Tusen tack och varma kramar till dej vännen! 
Kramkram: Mammi
Tack själv goa Mammi
Är glad att jag nu kunde hjälpa dig 
Kraaam!
Vill också gärna vara med om det inte är för sent. Vill också ha en allmän läggning skickad på PM
Tack på förhand och kram.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#18 Jag har redan mina 3 klienter och en ev. 4:e står före i kön.. Jag återkommer när jag har ork + tid att lägga till fler..
Jag tackar för de. har all tid i värden på mig att vänta. 
Låter bra det ;-)
Tack så jättemycket….nu vet jag…
#22 Varsågod! :-)
Har skickat ett PM till dig med feedback. Men vill även här tacka för en kanon läggning. Det är så mycket som stämmer. 
Varsågod Ann
Kram
Tackar så mycket för läggningen Soffe, det var helt klockrent allt du kom fram till.
Det känns så skönt att få så mycket bekräftat både från dåtid nutid och tiden framåt=)
En stor kram/Kerstin 
Varsågod Kerstin
Glad att jag kan hjälpa er 
Kramen!
Hej, om du orkar/vill öva på fler så anmäler jag mig som frivillig 
//Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
#28 Jag hör av mig sen när jag känner att jag är motiverad igen.. Nu har jag haft några stycken och då vill jag pausa emellanåt..
Självklart, det har jag full förståelse för 
Med ljus och kärlek... Tina