Exet.
En fru varar bara så länge äktenskapet håller, men en ex-fru har man alltid.
Jonny Carson
Men det är nog besvärligare med x-man.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Man behöver ju inte ha med dem att göra….
Om man har barn tillsammans så kanske man måste talas vid ibland men är det slut så är det slut….
Hmmm ser jag på mina söner så tar det aldrig slut med påringningarna från exen.
Jaa, men en gång så tyckte vi ju ändå om mannen vi fick barn med! Det känns som om jag klagar på mitt eget omdömme om jag skulle klaga på exet. Jag valde ju honom en gång…. Sedan blev det så att vi utvecklades till andra människor…
Jag har två ex-gubbar..och de är trevliga typer båda..men jag ville inte leva ihop med någon av de…. Men vi är vänner hela gänget…
Mitt ex har jag ju skapat lillfisen tillsammans med alltså har vi åstadkommit något helt underbart & fantastiskt tillsammans ! Men vi fungerar inte som livspartners helt enkelt. Så där håller jag ju helt klart med Gunilla, jag kan inte klaga alltför mycket för en dag var han mitt mest självklara val även om det inte känns likadant idag. Varje gång vi hamnar i konflikt måste jag tänka på Noah så känns det lättare att ta sig genom.
Amor Vincit Omnia
Det är bra när ni kan vara vänner med era ex….själv har jag ju ingen erfarenhet av att ha en expartner.
#5 du gör det bra Mads!
Ja Mads jag håller med Jeremina!
# 6 Härligt att inte ha den erfarenheten. Min farmor och farfar delade lite mer än 58 härliga år tillsammans. Så gott med kärlek som varar liksom, det ger mig hopp att en dag finna den som jag inte tröttnar på och växer ifrån och som inte tröttnar på mig.
& tack, jag gör så gott jag kan för Noahs skull 
Amor Vincit Omnia
Jaaa….min ex lär jag inte bli av med så himla lätt. idag så skickade han ett sms om att teeven inte fungar. Ja blev ju fundersam vilken teeve. Tänkte då om han var hemma hos mig eller hos sig. Ringde upp han och det gällde hans teeve och kanalerna…talade bara om för han att jag just nu inte kan hjälpa han och kan inte veta var felet är…..och han knälde som bara den.
Jag lovar har försökt på många sätt bli av med han….men inte lyckats än. Nästa sak blir väll att hitta en ny flickvän till han…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Menar du att ditt ex har nyckel hem till dig?!
om det är så, så tror jag att ett bra första steg mot att bli av med honom är att ta tillbaka nyckeln 
#10 Ja den där nyckeln har jag och han fajtas om en längre tid. Imellan har han den och i mellan tar jag den….men hur som helst till slut har han den med sig ändå……
Ja kommer ta den snart igen…..och får se hur länge det varar denna gången……
Ett steg i taget sakta men säkert får jag ta….kankse lyckas jag då….
du kanske bara måste få nog på riktigt först 
# 7 Tack vännen 
Amor Vincit Omnia
#12 Kan vara så med…men har nog alldrig varit så sur på någon ut av mina ex som jag är på denna i mellan….Eller vem vet jag och han kankse har det lite stormit nu mitt i livet och sedan blir lyckliga tillsammans på våra gamla dagar…..
aha… jag hoppas att du får det som du vill - oavsett vad det är 
Jadu…vet nog inte helt själv än heller vad det är jag vill…..men kanske en dag i framtiden har jag fått reda på det…..
ja så kan man ju se det.
Men x-män kan vara nog så besvärliga--
Lena.P är jag i verkliga livet.
#17 Ja chik kan bara hålla med dig om det…..