God morgon 3/8
God morgon alla vänner!
Här skiner solen men inte så varmt ännu så dagen blir fin. Det passar bra eftersom älste sonen med familj o bekanta ska till Furuvik idag. Yngste sonen ska med Scouterna på läger utaför Hudiksvall denna vecka han är scoutledare för en massa barn.
Idag tycks alla ha sovmorgon själv var jag uppe med tuppen. Har fikat läst tidningen och nu ska jag ringa en massa samtal bla till min läkare för nu har jag fått nog av min skit nacke det är tre månader sen jag fick smällen i nacken och skallen men jag har inte blivit bättre snarare sämre. Lillemor som behandlar mig säger att jag fått en ordentlig Whiples det räcker inte med den förra.Så nu vet jag vad jag har framöver i många år om inte detta blir bättre.
Jag önskar er alla en härlig dag både de som har semster och de som börjar jobba.
Jag längtar tillbaka till vårt smultronställe här sitter jag i en stol som gjordes när Drottning Sonja var i Geiranger för några år sen.
Kram Solis 
Flera av er är snart på arbetet nu, första dagen efter semestern, en del tycker det är roligt andra inte..
Mitt arbete består av att såga ner träd, jag började igår och jag sågar dem för hand på gammeldags vis. Motorsågen vågar jag inte använda då jag står ostadigt.
Solen är framme så det blir finväder.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vilken härlig bild Solis. Det måste kännas mäktigt för dej att sitta där och titta ut över Geiranger och båtarna.
Hemskt mycket hej på er alla!
Solis denna bild måste du bara tävla med för den var bara mer än underbar!
Hälsan går före allt annat/ kram Spanaren
Ps Fick söka för att se vem som vann tävlingen före semestern, men till slut så … Grattis till er båda!
Det är roligt att se dej här igen spanaren!
Tack Cristine
/ kram Spanaren
Godmorning i stugorna! 
Ja vad säger man, nu när de flesta har slut på sin semester tittar solen fram….
Men vi får vara glada över att den visar sig ändå och inte har övergivit oss fullständigt. För mig är den i allafall sååå efterlängtad och välkommen! 
Håller med Spanaren: Vilken underbar bild Solis!! Den måste du bara tävla med!
Ha en underbar dag alla, oavsett om ni sitter på jobbet eller ligger i hängmattan! Kram: Mammi
Morrn…

God morgon vaknade av ett öronbedövande regn med åska därtill. men nu har det lugnat ner sig så vad det blir för väder?????
Fin bild solis men jag fick nästan svindel av tanken att sitta där 
Kram till er alla
Go´morrn.. :- )
Hos mig skyddar ett regnmolntäcke oss från soleksem..,
opps,ser att det finns gluggar man får passa sig för :- )
Åska är utlovat,det kan bli vackert !
Syltkoket har svalnat nog för att frysas in,efter sista disket o ett(?) telefonsamtal blir det mjukstart på jobbet(har väldig flex)
Spännande stolar..!
skaffade du par..och är de inte svårplacerade hemma/i annan miljö ?
*hihi*
Ha den da´n ni alla förtjänar! :- )
penke
Gomorron
#0 vilken otroligt hänförande bild
Här är det grått och trist vet ännu inte vad denna dagen bjuder på.
ha de gött alla
Ja du sitter verkligen som en drottning Solis 
Här är semestern slut och solen har kommit tillbaka - men det gör inget - skönt att vara tillbaka i den gamla vanliga rutinen igen.
ha en skön dag alla!

godmiddag lite se på det i dag det har åskat hela morgonen här i söder……..
Följde även sonen till hans sommar jobb ville ha lite stöttning första dagen i morgon får han åka själv ……..
Fin bild solblomma ser helt underbart ut där…..
ha en fin fortsatt dag……….
God Middag alla! från ett södra Halland med åska och regn hela förmiddagen.
Vilken underbar bild solblomman.
Är uppe och har bäddat sängen för första gången på 4 dygn, det verkar som lunginflamationen äntligen har vänt på rätt håll.
Ska nu bara försöka ta det lugnt några dagar till och inte fara på som om jag vore frisk, för då ligger jag igen. Har lite svårt för att vara stilla när jag börjar känna mig frisk. 
Ha en fin dag alla om ni börjat jobba eller fortfarande är lediga.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.