Ikväll...
Har jag inget speciellt för mig och vill gärna göra något trevligt :-) Jag erbjuder att dra ett kort för er som vill.. Ställ en fråga här eller via pm så drar jag ett kort och tolkar intuitivt..
Jag tar er efterhand som jag har tid under kvällen.. Möjligen att jag börjar redan under em.. Jag hör av mig i vilket fall som helst via pm till er med tolkningen idag..
Obs! Max 10 st
Jag har skickat pm till dig. 
#1 Än har det inte kommit något.. Kanske du får prova skicka igen..
#2 Har du fått mitt?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Har det kommit nu då=)
Hej. HAr skickar Dig ett pm.
Ha en fin dag
Var rädda om varandra
Soffe om du har tid för mig…
Kommer jag att klara helgen???
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jo jag känner också att du har rätt jag visste nog svaret.
Tack Soffe, jättebra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har fått era PM!
#7 Va bra Cristine! Det gläder mig 
Om du har tid for mig sa undrar jag vad jag kommer att gora nasta sommar? 
Kommer jag att kunna jobba snart????????
#9 Något speciellt du tänker på? Tyvärr så ser jag inte in i framtiden.. Kan bara ge råd och möjligen känna av lite framåt, men sia kan jag inte..
#10 Hur menar du? Är du osäker?
Nåt om min kärlek?
Om du har plats för mej……..
Tack Soffe!
Det låter spännande……………….
#13 Varsågod ;-)
#11 Todde du sia…vad gör du då, vilken sorts frågor kan man ställa..??
#15 Svårt o svara på, men frågor som ex. När träffar jag min kärlek, Vad kommer jag att jobba med i framtiden osv kan jag inte se.. Jag kan mer känna bakåt, nuet och lite framåt.. Jag ger råd utifrån det.. Men eftersom framtiden inte någon garanti för det man får fram om jobbar med det så vill jag inte rota i den.. Framtiden skapar vi själva i nuet..
Tack soffi.
Då har jag fått lite att ta i.
Lena.
ha nu en trevlig kväl.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Varsågod Lena! Hoppas det va till hjälp ;-) Detsamma till dig!
4 till för er som vill ställa en fråga..
#11 Nasta sommar slutar namligen allt som mitt liv ar just nu nar det galler skola och liknande, och jag har ingen aning om vad jag ska gora sen!
Om jag ska plugga vidare, forsoka fa jobb, flytta till England… valen ar ganska manga men jag har ingen aning.
#19 Okej.. Det är ett helt år tills dess, så du har ju gott om tid att planera och tänka på vad du vill och kan göra då..
#20 Ja, bade och… utbildningar ska man ju bestamma sig ganska fort for och utlandsflytt kraver ocksa massor av planering.
Men det loser sig val.
Kan du se om mitt liv kommer att flyta på i den gamla vanliga lunken, eller om det är några förändringar på gång? Säg från nu och fram till jul ungefär.
#21 Tyvärr kan jag inte känna så långt fram, men det känns som att det kommer lösa sig på ett eller annat sätt.. Först behöver du bestämma dig och fundera ut på vad du vill göra sen, även om det känns svårt..
jamen jag sa ju från nu… sen har jag väl personligen ingenting som behöver lösas för tillfället - men jag vet att "lösningar" för personer i min närhet kan komma att påverka även mitt liv. På ett positivt sätt… jag var nyfiken på om du kunde se det - för jag vet att man inte får fråga om andra 
#24 Jag skrev till #21 som är EmmaJo 
aha 
#26 Ingen fara Maggan..
Har skickat ett pm…Hoppas det inte var försent än….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Tack Soffe…..Stämmer nog väldigt bra det där svaret jag fick
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Varsågod Pia :-)