Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 467 ggr
[Jeremina]
0

Vänner

Häromdagen kom det en kvinna och hennes son hit till byn från storstaden på semester. De har varit här i många år nästan varje sommar. Hennes mamma rår om huset och bor här i närheten.

Det är roligt att få besök av människor som är glada, omtänksamma och vill prata om både allvarliga och roliga saker.

Gubben och jag kan stå i timmar och prata med dessa människor…de förgyller vår sommarvardag…..

Soffe
0

Härligt Jeremina :-) Det ger mkt att ha vänner, men dem växer inte på träd precis..

aggeelin
0

PÅ semestern i Grekland kom vi att prata med många pratsamma greker. Träffade bl a en grekisk sångare som varit i sverige många gånger och sjungit, han hade träffat Olof Palme… sångaren berättade om grekisk historia och mytologi… jätteroligt att prata med honom… Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Jeremina..vist är det så det skall vara.

Men sen så kanske man inte går i hoppe med vissa…

Utan nu skall du-ni bara tacka o ta i mot..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Det är guld värt att ha trevliga grannar som man kan ha roligt och prata med. Mina är jättejysta..jag och dottern duschar ju där också.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Visst är det ärligt med vänner Jeremina!

och du vet väl att på denna sajt kan man prata ostört om allt som ligger hjärtat nära - troll och fridstörare åker ut ögonakrökFlört

[Jeremina]
0

#5 Jag blir hårt ansatt varje gång jag provar att skriva något på Ön. Det är helt otroligt. Ska jag ta en del övernaturligt här också?

Jag har gått igenom en hel del ända sedan jag var riktigt liten och det fortsätter hela tiden att dyka upp prövningar. Men skam den som ger sig, det är bara att bita sig i läppen och köra vidare.

Därför är det så viktigt med alla vänner vare sig de finns i närheten och man kan se dem eller om de finns här på Livskvalitet.

Godnatt säger jag mitt i natten då de flesta av er säkert sover redan. Vi hörs i morgon! Flört

[MargaretaA]
0

Jeremina det finns en forumkategori som heter Tro och Andlighet - den använder vi när vi talar om "övernaturliga" saker, så det är fritt fram. Det är många medlemmar här som använder den, för dom som har såna intressen - det kan du också göra. och den är garanterat trollfri - liksom allt annat på denna sajt.

Vi forumvakter här har nolltolerans mot dumheter av den typ som får förekomma på andra sajter (jag nämner inga namn) men här på LK kan man tala om sina intressen utan att bli förlöjligad!

[Jeremina]
0

Helt suveränt Maggan. Jag har mått dåligt ett tag men är på gång igen och känner att för varje motgång blir jag starkare.

Så nu kör vi……

[MargaretaA]
0

Det ser jag fram emot - kör hårt Jeremina! Skrattande

Mads
0

Jag har nyligen börjat prata med grannen bredvid som är en jättetrevlig man visar det sig, alltid kul när man kan stanna till och växla några ord.

Jeremina: Känner som du att livets prövningar kommer lite då och då, men när man lyckas ta sig ur stormen så går man också ur den en smula starkare för varje gång.

Kramar

Amor Vincit Omnia