Det kliar.
Ditt hem är den plats där du kan klia dig varsomhelst.
Jag har alltid undrat hur kungligheter gjort när det kliat på vissa ställen när de står där stramt uppställda!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tror att de ber en vakt ställa sig framför sig och sedan gör de som oss…. Kliar sig! 

Hahahaha, jag kliar mig inte riktigt hur och var som helst hemma heller… med två tonårssöner med många kompisar får man inte skämma ut sig helt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hemma = Trygghet 
Som förälder är jag pinsam i olika situationer…beroende på i vilken ålder ungarna är….
Hänsyn…men jag fjantar inte runt i mitt hem, för att behaga andra.
Man vill ju vara ensam när man kliar sig, om det nu inte är på ett oskyldigt ställe som örat.

#4 Exakt, precis som jag gärna vill att de andra i familjen visar den omtanken…
Ja , det värsta jag vet är folk som tar sig friheten att prutta och klia sig på pungen som många killar gör öppet.

Hehehe, ja jag brukar säga det till killar: tänk om vi tjejer skulle skreva och klia oss motsvarande… 
Haha! Hade en granne en gång som ideligen gick och "trillade med pungen" helt ogenerat dagarna i ända! 
Tror inte han va riktigt medveten själv om hur han höll på!! Värst va det under sommartid när shortsen togs fram ur garderoben….say no more! 
Min mamma va hos oss en dag och vi satt i köket och fikade när hon börja asgarva som bara den när hon kollade ut genom fönstret! Behöver jag säga vad hon skrattade åt!! 
Dom Lider!!!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.