God morgon den 26 juli
Jag vaknar till att katterna sitter i ett fönster och trängs, de sitter och tittar hur måsen tar deras ben. Upprörda känslor! Det är skönt att se solen efter några dagars regn. Välkommen tillbaka.
Jag önskar er alla en ljuvlig Söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon Cristine.
Vad elaka fåglar du har run stugan…
Ja vi har grå väder.Men det har sin charm det med.Var nere på var makk som har blivit ombyggd till en 60tals pub, o nu sitter jag här med huvudet under armen.Men det är självförvållat så det är bara o genomlida men roligt hadde jag.O skrattatt så jag har ont i ryggen-Ja mina skrattmuskler sitter tydligen i ryggen.varför skall man va byggd som alla andra.
Nu önskar jag er alla en bra dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.

godmorgon alla glada hoppas att ni får en underbar dag i dag
må gott !
olea…ha de gött själv.Du glada mäniska.
Cristine glömde säga fin bild.

Tack Chik
ja glämde också Cristines fina bild jätte fin………..
God morogn alla!
Här försöker solen skina igenom molnen + ca 18 grader. Få se om det blir en tur ner till havet senare mot kvällen.
Nu har jag diskat en stor disk sen i går middag + frukosten. hade jättetrevligt med killarna och de var tacksamma att de fick tackos=).
Mitt barnbarn som är på en semester hade i går fått rått om vattenrutchkanan själv i flera timmar eftersom ingen annan ville bada.Han är ett vattendjur som inte bryr sig vad det är för väder.
Idag ska här förberedas för tapetsering så jag hoppas att det ska bli klart snart för nu är det rörigt=) har saker överallt där det inte ska vara.
Tvättmaskinen får väl också jobba idag jag förstår inte vad mycket tvätt det blir på två personer.
Ha det så gott alla.
Kram Solis. 

God morgon på er!
Här skiner solen så vackert och torkar upp nattens regn,
Ha en jättefin söndag alla.
God morgon!
Solen lyser och det är varmt i luften.
Plockade kantareller igår och de ligger på torkning just nu. 
Jag önskar er alla en riktigt fin Söndag!
God Förmiddag Gunilla.Du!!Jag har inte fått med vad du är någonstans..Men vad du nu är, så ha de bra.
#8 Tack Chik. Jag är "långt" hemmifrån och jag har det toppenbra. Åker tillbaka hem om en knapp vecka. Ska börja jobba den 3:e.
Kramen!
Gomiddag på Er.
Sitter här nybadad och ren. Kände att jag behövde en riktig blötläggning efter gårdagens flytt av dotterns möbler m.m.m. från hennes lägenhet till tillfälligt lager. Sen i veckan har jag erbjudet mig att flyttstäda lägenheten
Ha en fin dag allesamman. Jag tror jag bara skall vara. Kanske tvätta lite bara
Var rädda om varandra
Koll Gunilla.
Signemo!!Du är la bara för snäll..Men vad gör man inte för ungarna….
Då får jag önska alla en God dag:) Kul att läsa vad ni håller på med i stugorna! chick, jag är också byggd så när jag tycker något är hysteriskt roligt
Igår plockade vi massor av blåbär som vi delvis blandade ihop med hallon, jordgubbar, bananer och grädde. Sånt får mig att dregla, älskar sån mat! Idag tänkte jag ta hand om alla tråkiga papper som bildat en väldigt stor hög. Snälla ge mig kraft och lust till detta så jag kommer till botten av det här!

Tack vare den plötsliga och oplanerade barnlösheten vi drabbades av igår, hamnade vi på uteservering
Så vi är lite trötta idag. Har suttit ute och njutit av solen och sen har vi varit till skjutbanan en sväng. Så åkte vi till rökeriet och köpte lite lax så nu ska vi käka god mat och sen ska vi kolla på en film. Helt ensamma i tystnaden och lugnet!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Åh tack snälla chick för ditt "krut", men tyvärr hjälpte inte det
Kan du vara snäll och lägga i några extra fladdermusvingar eller nått till imorgon, då kanske även jag får vingar i detta projekt:)
Va najs Hoppfull, sånt är bra för kärleken:)
Så kul att komma in efter att ha varit ute och festat och få se sådan rulljangs i trådarna på en söndag.
Nybakad Signemo läste jag(sangrians fel) och så mycket kärlek och krut låter toppen tycker jag.
Vi kan stoppa i måsen Gahella!
Ja tack, stoppa i allt som har vingar
Det var bra krut i sangrian i alla fall;)
Skål
Var rädda om varandra

#15 Japp, det är underbart! Vi har hela dagen idag med innan tösen ska hämtas ikväll. 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja det var de.