Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: karriär-och-yrkesliv
Läst 385 ggr
Cristine
0

Brevet i mammas bok.

Vi tog reda på en del böcker efter mina föräldrar och dottern håller på att läsa dem alla. Idag när hon öppnade en ny bok föll ett gammalt brev ut som var från mej. Det var när jag jobbade i tv.n i spanien och jag skrev: Åh mamma jag är så avunsjuk på dem som har ett vanligt jobb att gå till, du ska veta hur fasansfull det är när George och jag ska åka därifrån och det är minst hundra fans som stoppar bilen, slår på rutorna, klättrar upp på taket och gungar bilen, jag får panik och tror inte jag ska komma levande därifrån.

Konstigt nog så satt jag och läste i aftonbladet i morse och tyckte just synd om kändisarna.

Jag är så lycklig att jag idag sitter här i mitt trygga hem och har lagt allt detta bakom mig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Det måste vara hemskt att aldrig får vara i fred eller "vanlig" bara.

Cristine
0

Ja fy sjutton, nu var jag bara utsatt så där tiden jag var med i programmet och det var ju mest på grund av huvudpersonen som var George. Jag var bara med som inbjuden i några program, men så fort kontraktet tog slut for jag till Angola. Jag jobbade bara en månad däremellan i Madrid. Det var hemskt att bli så igenkänd.

Mirjami-78
0

Ja jag kan förstå att många kända personer inte har det lätt. Cristine vad var det för pogram ni var med i??

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Cristine
0

Ett musikaliskt!

Mirjami-78
0

#4 Aha ok…men det måste på ett sätt ha varit ändå spännande att ha fått testa även på de livet…då vet man ju liksom vad det innebär och inget som man sen saknar.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Cristine
0

Lite föör spännande, nej inget jag saknar alls!

Branneli
0

Cristine, du har en bred livserfarenhet !!

Spännande & säkert därför det känns som att du lever med "båda fötterna på jorden".

Cristine
0

Jo Branneli, man lär sig landa ganska snart,det är ingen dans på rosor som många tror. Man måste ha en stabil grund annars kan det hända det som man läser om.

Många unga kändisar som förstör sitt liv många gånger

chik
0

cristine jag förstår dig.

Samtidig som det var roligt för dig att få se det brevet,för vist var det så att det komm upp exakt som det var när du skrev det.

Nä!!För att vara en känd person så måste man ha ett psyke som inte är av denna värd.Nä jag skulle aldrig villa vara känd.

Tycker så himla synd om Mickel.J.Barn nu.Som har levt så skyddat o nu är dom utkastade till hyenerna..Fy!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Ja Ckick, när du går på en affär går du aldrig därifrån med allt du skulle ha för folka är på dej hela tiden och till hårfrisörskan är du tvungen gå efter stängning.Ett par exempel bara.Obestämd