Alla dessa dejtingsajter.
Har du varit ute och provat på någon gång?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej!!!Har en karl,o det får räcka.-Skoja.
Men det är nog en bra grej o lära känna genom skrift..Tror jag.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Nej det har jag inte vet inte om jag skulle våga, känns inte riktigt som min grej, men jag vet människor som gjort det och det har i en del fall gått bra.
…För 9 år sen var jag nybörare på data och kikade i såna idor. "Hittade" då min nuvarande sambo på en sån.
Det har ju gått jättebra, men såhär efteråt fattar vi hur naiva och godtrogna vi var. Kunde ju ha råkat ut för vem som helst juh!!

Nej jag har aldrig testat de sidorna tror inte det skulle funka för mig men vem vet i framtiden kanske man gör det får se…..
Kostar ju bara massa pengar + att det finns massa luriga män som inte går o lita på.. Visst är det så utanför nätet oxå, men här lämnar man ut sig för många..
Så roligt fibro att det funkade för er, och det är nog många ggr som man lär känne en person bra genom skriften om inte personen luras alltså.
Många år sedan svarade jag på en dejting annons som var på text-TV. Dagen efter ringde mannen till mig. Jag inte hade haft bra tur med karlar innan dess heller, men då i alla fall gällde M-lag. Det visade sig, att det var samma man
som många år tidigare kom till oss utklädda som jultomte. Vi beställde tomten via anonym tidnignsannons och visste inte vem han var. Och då råkade jag svara på hans dejting annons.. men, nä, jag sökte faktiskt inte jultomte..
Mina barn skrattade gott när jag berättade hur mammas "mans letandet" slutade….
Vilken rolig berättelse om jultomten, där ser man hur ödet kan styra.
#9 Jabb, men jag ville inte träffa jultomten…
men inte svara på annonser heller flera gånger…
Jag var medlem pa nagon sida i 2 gratisdagar for skojs skull, blev ingenting av det. De flesta var gamla gubbar som kom med skamliga forslag. Dejtade nagra men trottnade valdigt snabbt. Tycker det mer kandes som att man forhorde varandra, att det inte funkade just for att tanken var att traffa en blivande pojkvan/flickvan.

# 10 Vill du inte träffa tomten??? Han måste ju vara den snällaste som finns.
.
Min yngste son och hans tjej träffades på en sån saijt för mer än två år sedan.De bor nu tillsammans sen ca ett år. Det resulterade också till att jag fått ett fint bonusbarnbarn och att jag och min sons tjej trivs bra tillsammans. Denna gång funkade det bra.
#12 Det kan hända att han är den…snällaste…som finns…men…..saken blev så komiskt i slutet…att….
bara glömma att jultomtar finns…därute…
#13 Kul.. ja för en del fungerar det för andra inte. Jag är glad för din skull Solis att du trivs med hans tjej och bonusbarnbarn.Det är roligt att läsa om de som det gått bra för.

Man måste vara snäll tillbaka också annars får man ju inga paket, verkar jobbigt. Nej akta dig för tomten han kanske har horn innanför luvan
#16 Eller värre än horn…

Vaddå???