Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettsjälvförverkligande
Läst 427 ggr
Cristine
0

Planer för framtiden.

Mina planer är att när jag får stabilare ekonomi gå mer kurser inom det mediala, jag ser hur mina kurskamrater som åker runt och är med på de olika kurserna och cirklarna utvecklas mycket fortare än mej som sitter här på samma ställe.

Är nyfiken på vilka planer du har.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Soffe
0

Tråkigt att du upplever det så Cristine.. Men jag förstår dig.. Det kostar mkt pengar att åka hit o dit med kurser, boende osv.. Här där jag bor finns knappt inga mediala kurser, så för mig blir det att åka iväg långt..

Jag planerar att gå olika kurser, men vet inte om det blir i höst eller nästa år..

Mads
0

När lillfisen blir större ska jag också gå kurser, finns varken tid, pengar eller de möjligheterna nu. Kostar mycket och är ofta över helgen och kvällstid.

Jag planerar också just nu att äta min lasagne som snart är klar inom ca 10 minuter Glad

Jag tänker mina sista veckors föräldrarledightet bara precis njuta av min lediga till tillsammans med min underbara Noah, njuta av att bara sitta tillsammans och bara få vara innan dagis och mitt jobb startar igen. Tänker leva Skrattandei nuet och ta framtiden när den kommer

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

Jag brukar inte planera så mycket men en del saker måste jag ha lite framförhållning med. Det är roligt om det finns plats för något impulsivt också…

Har precis fått klart med hund o kattvakt en vecka så jag kan åka på en minisemester…FlörtTill helgen bär det iväg..

I September ska jag gå en kort utbildning för Terry Evans - det kommer att bli jättespännande! Glad

Free-spirit-minded
0

Jag har inga planer vad det gäller sådant,brukar inte planera så mycket, hoppar på saker när de trillar över mig. Terry Evans skulle jag absolut hoppa på om jag fick chansen, bor han där uppåt?

Cristine
0

Jag har för mej att han bor i Östersund.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

#4 Nej, han bor inte här uppe, han bor och har kursgård i Fanthyttan..något norr om Örebro. Men han kommer uppöver och ska ha den kursen jag ska på.

Free-spirit-minded
0

Oki tack ni båda

penke
0

Jag tror inte man själv kan bestämma/beställa sin mediala utveckling helt efter vad man känner för,det(möjligheterna) kommer till dig när du är redo,inte för att du,som de.stolla-ränt i bygderna ..
vem säger att de inte irrar sig vilse ?

(det finns en anlednig att du får vila nu) *ler*

Jag planerar inte så många kurser,menar försöker vara uppmärksam på de som kommer i min väg,vilka det är jag ska hoppa på,kurser,cirklar eller ..speciella evenemang,oftast blir det väldigt bra,ibland lär jag mig om återvändsgränder

I väntan på,brukar jag försöker dela med mig av mina erfarenheter,då lär jag mig själv ganska mycket …allting sett genom andras ögon,och får del av deras erfarenheter :- )

tidigare i vår trodde jag att jag var på väg till danmark,sedan englagård för en kurs,men tydligen var det inte dags än(?) för mig :- )

Väntan är.

penke

Toyan
0

God kväll!

Vad spännande Gunilla att gå kurs för Terry Evans, själv går jag sen ett år en medial utvecklingskurs, vi kör en kväll varannan vecka.

Tänkte under många år på att gå kurs och våren 2008 träffade jag Happy Spirit och hennes man Niclas på en seans och då kändes det som att dom var rätt människor att gå kurs för. Goa ,varma och fina är dom.

Det kändes som att andevärlden gav mig en kick i baken att gå på den där seansen, allt sker när tiden är mogen.

Nu har vi sommaruppehåll men ska köra igång igen i Augusti.

Kram på er alla

Gerbilflicka
0

Jag vill utbilda mig till ridlarare sa att jag far jobba med hastar och barn varje dag. Glad Mitt dromjobb!!
Sen vill jag kopa ett hus med en fin tradgard dar jag kan odla en massa grejer och ha lite egna hons och sadant. Saklart skaffa egen hast och en fransk bulldog! Barn langre fram i tiden, om jag vagar. Tyst

Min drom brukade vara att resa och leva rullan… men nu ser jag inte riktigt poangen i det langre, utan jag vill ha en vardag som innehaller alla de sakerna jag vardesatter i livet.

rosagumma45
0

Ja jag håller med om att man måste vara mogen och få in alla dessa känslor. Helst skulle det vara kurser varje dag,så att när man är på bra humör är öppen och inte har några hinder i vägen då skulle man gå dit. Det kommer till en när man är mogen vi ska inte jaga.