Evig lycka...
Har ni nagot stalle dar ni alltid kanner er lyckliga? Om jag har nagra problem gar jag ut pa balkongen, andas frisk luft och ser hur allt vaxer.
Det ar underbart att fa ta hand om nagot sa starkt - som vaxer och bar frukt med bara lite karlek och vatten. Det ar min eviga kalla av lycka dar jag alltid kan hamta kraft och energi.
Lyckoklover! Kan det vara mer passande? Den har vackra vaxten representerar verkligen mycket for mig, da den forst var liten och tanig nar jag fick den och jag trodde faktiskt den var dod ett tag… Men jag fortsatte ta hand om den, och nagra manader senare blev det en buske av den!!
Nar jag ser den tanker jag bara pa hur sorgliga sma stackare faktiskt kan vaxa till sig och bli vackra, stora buskar.

Vilken fin balkong du fixat EmmaJo!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Wow, underbara bilder !! Det lyser trivsel & omsorg 

Oj vilken härlig blomsterprakt, skött med omsorg, det märks verkligen…När jag vill hämta energi och begrunda tar jag alltid hundarna med mig sent en kväll, klar himmel, sätter mig och tittar på alla stjärnor, tyst och lugnt…..så fridfullt
Tack. 
Jättefint :-)
Wow ..så fint, vilken prakt snart får du väl inte plats där själv
Så roligt att du visat upp dina plantor.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hur får du plats med allt!!! Har du en jättebalkong!!! Otroligt vackert… Den där kanelbasilikan måste jag prova… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#16 Ja, det ar faktiskt en jattebalkong. Har plats for allt det dar + bord och stolar. Som ett extra rum!
Kanelbasilikan ar superlatt att odla! Det finns t.ex. limebasilika och citronbasilika ocksa for den som gillar det. Om man later den blomma far en vackra, orkidé-liknande blommor i lila. Det forstor dock den sota smaken och gor dem mer beska. Gillar man det ar det daremot toppen, for blommorna ar atbara och valdigt dekorativa!
Jag har borjat gora en egen julklapp redan nu; en ortblandning med kanelbasilika och basilikablommor. Perfekt for krasna mammor. 
Emma!!Hello!!
Vilken vacker balkong du har…..
Jag bugar o bockar för att jag fick titta in hoss dig.Tack.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hihi.