God morgon 16:e Juli
God Morgon Gunilla och alla andra 7 sovare 
Sista arbetsdagen innan semestern och i morgon går flyttlasset…
Ha en härlig dag! 
Zabelle
God morgon på er!
Så härligt och så spännande Zabelle, det verkar som ni trivs jättebra där redan.
Önskar alla en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron.
Hoppas Ni sovit gott. Har Ni fått ert morronkaffe. Skall snart sätta på mitt. Vädret, hm. Ja det kan bli vad som helst idag känns det som när jag tittar ut.
Hoppas Du får flyttgröt zabelle.. Fast ibland blir det tårta istället.
Ha det så bra allesamman. Kramis
Var rädda om varandra
#2 Jaaa! Vi trivs jättebra redan. Har ju varit där en del de sista veckorna medan vi reonoverat, suttit i "täppan" och njutit av de härliga sommarkvällarna tillsammans med våra härliga grannar.
Just vid denna årstiden är det extra mysigt med alla uteserveringar fulla med folk, badstranden är lika full med badgäster som vilken utländsk strand som helst mitt i högsäsong
#3 Har jag tur blir det flyttpizza i morgon kväll när allt är på plats.
Kram Kram!
Zabelle
Gomorron!
Önskar er lycka till med flytten zabelle. Ser fram mot att komma och se din lilla täppa när ni är färdiga. 
Här blir det en varm dag igen. Igår åskade det rejält här. Det slog ned i en gård med 400 grisar. Så det blev verkligen helstekt gris.
Idag bär det av till Sjöbo marknad. Eftersom dom tjorvar på alla tågsträckor med reperationer blir det en hel dag. Är inte hemma igen förrän kl halv 8. 
Ha en fin dag alla o kram på er.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#5 Du är alltid välkommen!
Nu är det så varmt att till och med du och jag kan bada.. inte bara tuffa tjejer från Luleå
Zabelle

Godmorgon alla och lycka till med flytten Zabelle. Det är jobbe dag idag så det blir inte mycket härinne denna dag heller.

Kram till er alla
Gomorron kära etervänner! 
Men så underbart det låter Zabelle när du berättar om din flytt, goda grannar mm! Det riktigt känns i det du skriver hur lycklig du är! 
Jag önskar dej och de dina allt gott och lycka till med ert nya hus!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag kommer igång här!
Kram på er / Mammi
God morgon alla mysiga LK:are
Nu bara njuuuuter jag…
Vaknade upp till en sval morgon och lyssnar på "tystnaden"…hör ett bekant ljud..går upp och närmar mig ljudet som nu känns bedrövligt öronpinande…så ser jag…dääär ligger mitt barn och 2 barnbarn och tävlar om vem som snarkar högst
.
De kom igår och jag bara sprular av glädje…Sååå mysigt att få rå om dem. Detta är LIVSKVALITET för mig, mina vänner….Får se vad vi hittar på idag 
Lycka till med flytt och allt ni alla gör idag, ta hand om er :)
Gomorron
Regnväder här, lika bra det vi ska måla i sonens lya.

Godmiddag!
Gick en lång promenad med hunden till mitt barndomshem i morse… Bara uppförsbackar i evighet… Pust, man har verkligen dålig kondis…
Hur kunde jag bara cykla uppför dessa backar som barn… Och en annan konstig sak… Allt hade krympt… Huset såg mycket mindre ut, allt var mindre än i mitt minne… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God middag!
En härlig solig sommardag fick vi idag!
Gubben är hemma igen från Holland och vi har redan hunnit med en lång promenad i den fridfulla barrträdsdoftande skogen. Han behövde nog det extra mycket nu efter nästan en vecka i ett av Europas mest överbefolkade hörn.
Nu kan vi ägna resten av semesterna åt vad som än faller oss in - det ser jag fram emot 
Olea!!Kan du inte sända lite tårta.O vad gott det ser ut.
evrekav. Visst är det så….

Lena.P är jag i verkliga livet.

God eftermiddag alla kära vänner. Här är det varmt, alldeles för varmt….rusar in i frysen igen, ses senare *phuuuu*
Nu loggar jag ur och kommer inte att tillbringa så många minuter framför datorn de närmaste veckorna. Jag tittar kanske in som hastigast och säger hej.
Sköt nu om er ordentligt och ha en fortsatt underbar sommar! 
Kram
Zabelle
Ha det så jättebra ZABELLE. ha de så bra med flytten.
Hoppas alla andra har det bra också färståss. Kramis
Var rädda om varandra
Kom tillbaka med foton när ni flyttat in Zabelle och ha det så bra!
Kramar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Zebella.Jag kan bara önska dig trevlig sommar.
O som cristine säger..Fot!!Himla kul.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Chik lite sent men här kommer en bit Tårta till dig……