Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 1632 ggr
Mads
0

Allergi

Snälla någon, kom hit och hjälp mig klia så bjuder jag på kaffe Flört Skämt åsido, jag har sådan vansinnig allergi detta år så jag vet inte var jag ska ta vägen, det kliar precis överallt känns det som, halsen svullnar igen och ögonen både rinner och kliar. Har provar Loratadin, Kestine & gör nu ett försök med Zyrlex men inget funkar. Har Tavegyl på recept, men de blir jag så trött av så helst inte eftersom jag ska orka med sonens tempo.

Aaaaaaaarhhhhh vad det kliar, blir tokig. Men i övrigt mår jag alldeles toppen Skrattande

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Det blir lite långt att åka för en kaffekopp, men jag kan klia dej härifrån, *skrap skrap* Det är otäckt..jag hade klåda på ryggen i ett helt år och inget hjälpte + att ingen förstod vad det kom sig av. ja g höll på att bli knasig.Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mads
0

Usch ja, man blir ju galen när det kliar precis hela tiden…just nu är näsan min och ja hela ansiktet alldeles rött så mycket jag kliat. Det är nu man ska bege sig ut & visa upp sitt sexiga jag Flört

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Titta ut en kille som ser trevlig ut och så ber du honom klia dej..han gör det nog sååå gärna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fibro
0

Vad är du allergisk mot då??? Min fibroklåda lindras i våran svala lada, så där huserar jag ofta nu på sommarn, hahaha Flört

Kom och prova så bjuder jag på fika, jaaadå

Mads
0

# 3 Ha ha, nejtack går han med på det är han inte min typ, för oavsett hur grann han än hade varit hade en karl frågat mig om jag kunde klia honom på ryggen eller näsan hade jag frågat om han var dum eller nåt…Flört

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Stackars dig vännen.. Jag kan cyberklia dig om det nu funkar Obestämd Skrattande

Kramis

AnnL
0

Det är jätte jobbigt med allergi. Har själv lite mellan varven. Men jag har ingen allergi då dom tagit blodbrov det heter Hypersensibla slemhinnor. Kan reagera mot någon doft, någon blomma. Men det jobbiga är att jag vet aldrig när det kommer  eller vad jag reagerar på. Rynkar på näsan

Men jag gör som dom andra jag tar krattan och kliar dig på distans. Nu är här så många som kliar så jag hoppas det blir bättre snart. Tungan ute

Kramisar Ann.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Mads
0

Tack för all distans kli-assistans Flört

Bedövar kliet med ett glas vin ikväll & gott sällskap av en väninna som är på besök från Sydney….kliar vidare imorgon.

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Ojdå.. Sidney.. Va trevligt :-) Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans :-)

Kli Kli o Kram!

Mads
0

# 9 Ja, finbesök blir det minsann. Hon har bott där i 8 år och vi ses bara vartannat år så jag ser fram emot kvällen och sitter nu och häller i mig kaffe så jag orkar hålla mig uppe sent.

Kram & kli-tack Glad

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

#10 Mys på ni :-)

[Pirkkolino]
0

#0 Jag förstår dig. Jag har så mycket allergier att det räcker dela till hel folkmassa. Dock jag önskar inte samma elände till någon. Jag har haft det hela livet, att jag vet inte ens hur det skulle kännas att vara helt frisk. Har bara skaffat vana att leva med olika medicinburkar i alla fickor och är glad att bättre mediciner har dykt fram sedan från min barn och ungdom.

Glad Pirkkolino