Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 1826 ggr
Cristine
0

3 bollar i luften.

Har ni försökt på att jonglera?

Jonglering skärper koncentrationen, förbättrar koordinationen samt att det är underbart stressbefriande. Jag använder mig av jonglering för jag tror det är bra för människor som kommit upp i åldern. Jag kan ha tre bollar i luften..kan du?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

När jag växter upp "bollade" vi mot en vägg. Då kunde jag ha 4 bollar igång men tror inte jag klarat det idag.. Ska leta fram tennisbollar när jag kommer hem och prova!! Tungan ute

Zabelle   

[GunillaF]
0

Under skoltiden gick det bra att ha flera bollar igång mot en vägg eller i luften. Nu vet jag inte när det gäller vanliga bollar men man brukar ju använda det uttrycket när man håller på med många saker samtidigt och det är jag bra på. Då är det "många bollar i luften" på samma gång! Glad

zabelle
0

Många bollar i luften - användes flitigt i ansökningshandlingar under en period. Det lät så "kopierat" och förutsägbart.

Zabelle   

Soffe
0

Jag kan jonglera ganska bra med 2 bollar, men inte med 3 som är skitsvårt!

aggeelin
0

Nej inte boll bollar, möjligtvis två. *Är annars ganska bra på att ha flera bollar i luften…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Vad roligt.

När jag var mindre så tyckte jag det var roligt med bollar.

Om jag kommer i håg så skall jag köpa o pröva.Rolig grej Hadde glömt detta..Men helt riktit som du säger Cristine..Bra för kroppen o metodiken…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
0

Bollkoll noll….Foten i munnen

Hoppfull
0

#7 samma här Mammi Obestämd

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Maria
0

Jag kan varken jonglera eller ha många bollar i luften såsom simultankapacitetRynkar på näsan

/Maria

Toyan
0

God middag!

Hoppas ni har lika fint väder som här, 22 grader nu och sol, alldeles lagom för min del.

När jag var barn kunde jag ha 4 bollar i luften, som vuxen har jag andra bollar igång i bland, ) simultankapacitet.

Toyan