God morgon 6 Juli
Vart är ni alla sjusovare?Nu syns det att semestern börjat. Inte en själ här. Nåja..vädret är lite trist så det kanske är lika bra att stanna i sängen.
Ha en bra dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon från myggens paradis. Soligt och fint. Jag är på språng till min behandlingsdag 1 denna vecka. Kanske tittar jag in här efter 18.

Vi vill gärna se dej här när du är tillbaka Peter.
Vilken vacker bild Clary.
Godmorgon!
2 veckor kvar att jobba innan semestern. Ska medge att det känns lite segt idag.
Hoppas ni alla får en härlig dag i solen.
Zabelle
Godmorgon!
Var uppe lite sent inatt och lyckades lägga in lite fina bilder.
Det är underligt… idag för ett år sen startade jag min semester med dagsregn och 13 grader och det är lika idag… Har haft gosemorgon med katterna i sängen och de säger att dagen är en sovdag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron mina vänner!
Önskar er alla en skön och fin dag!
Kramkram/Mammi
Gomorron
gråväder idag, inne fixar väder.
ha en fin måndag
#6 Ha en riktigt skön semester Gunilla! Jag är avis…
fast bara lite.
Zabelle
Idag går det ju bra att jobba eller städa eller snickra och tapetsera för oss som har fulväder, sedan finns det ju de som har annat att göra förståss.

Godmorgon här är det fint väder fortfarande.
Sov till 9 ca efter en svettig natt.
kram på er alla
God förmiddag!
Det har nog regnat hela natten här. Asfalten är svart och allt är blött ute. Nu är det grått men ganska varmt och kvalmigt. Det blir nog inomhusaktiviteter i dag.
Ha en bra dag alla! 

God förmiddag alla !
fick slå mig till att använda datorn ett tag sonen vaknade tidigt . så jag fick vackert lugna mig med att skriva här…
i skåne är det sol men inte så varmt som det har varit
ska snart ut och handla lite
hoppas att alla får en fin dag ……..
God Morgon i Etern
Cristine!!Vilken vaker kyrka.Det är bygnader som jag blir fasinerade av.
Peter!!Det kan ju inte va så farligt med mygg! Du är ju här-Sjuk humor..
Jag vill gjärna också se dig här inne en stund i kväl.
Jag önskar er alla en givande dag.
Själv så skall jag gå ut i det vakra vädret o njuta, sol är ju något som vi inte har sett på länge.O försöka klippa gräset o dra lite o gräs.Det är något som växer utan vätska.Huva mig..Jag skall inte klaga vi har ju nästan bara 30 g det kunde ju ha varit värre.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej på er!
Här är det oxå gråväder fast regnet är över för stunden. Skönt tycker både dottern och jag som är trötta och slitna efter helgens resa och jag extra efter mina behandlingar.
Så idag blir det en vilodag… nedräkningen inför mannens semester har börjat idag… snart har även vi semester 
Ha en riktigt bra dag alla!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Chik det är ett slott..sågverkspatronens sommarstuga.
Jag lekte mycket där när jag var barn och vi bodde i Skönvik.
Huva mig vad jag är slarvig!!Fy mig.
Men det var ju bätre.Ett slott slår ju allt.O du hadde föremånen o få vara där.Vilken lycka…
Chick du kunde ju inte veta att det var ett slott så det var mitt fel som inte talade om vad det var
Vi lekte i parken och inte inne i slottet även om vi ofta fick gå med in då det var en flicka som jag lekte med som var släkt till vaktmästaren som bodde i en gård på ägorna.
Ja Cristine.Du har ialla fall varit inne..

Här är disigt med aldeles lagom sval/varm luft…
Har bäddat rent alla sängar och tvättmaskinen går för fullt. Har hunnit med en långpromenad med vovven.
Grabbarna sitter och spelar spel, hunden sover, maken är på jobbet. Det ter sig som en lugn och skön dag… Borde åka och handla mat, men det får vänta tills imorgon…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag får säga godkväll idag igen.
Gråmulen dag med regnskurar då och då efter kl. 4.
Har varit barnvakt sen kl. 10 i morse till 4 i eftermiddag åt sambons 3 äldsta barnbarn. Sen bjöd jag på göttgrytan som gjordes i går till både barn o barnbarn. Så nu är första lediga stunden på hela dagen. 
Puh vad trött man blir efter en hel dag med barn men samtidigt är det roligt. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Har kompisar på besök. Vi är tre stycken som umgås och nu var det länge sen vi träffades sist. Vi hade mycket att prata om och dagen gick fort, vi var inte alls klara med allt vi hade att prata om. Kanske ska vi försöka gjuta med betong på lördag eller söndag. Är nyfiken på hur det blir, att gjuta ett blad eller något annat fint.
Ja då var jag här igen.
O vad får man se på första sidan !!Jo Min häst.Det tog nog en minut innan jag fattade att det var min bild o häst.-Vist är man trög.Men tusen tack.
aggeelin Jag säger Grattis till dig.Vi delar ju på första platsen o du hadde ju en sådan fin bild.Båtar.Men jag tycker hela din bild gjorde av dom blommerna som är på vänster sida,.Så grattis igen Till dig..
Tack, tack
, som du kanske sett att jag skrev någonannanstans så tycker sambon att din bild är mer sommar… och den är väldigt somrig - så jättemycket grattis till dig också. 
Och - jag håller med dig, det somriga med min bild är blommorna.