Koppling.
Se alltid till att hjärnan är ansluten innan munnen kopplas på.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ja, detta har man tack och lov blivit bättre på under årens lopp. Inte för att tungan inte slinter emellanåt… Det slinter bara lite mildare…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Ops, är det så man ska göra! 
…det låter väl bra…,men blir det inte väldigt tyst då ? *hihi*
penke
man får heller inte glömma att koppla in hjärtat..*ler*)
(från lånad dator)
Joo nog är det så att ibland pratar munnen fortare än huvudet hinner med. Det blir lite ocensurerat och osorterterat… och kan bli lite tokigt resultat 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jaså.. Det menar du inte.. Ja det kan ju va lätt hänt att orden slinker ur innan man tänkt sig för ordentligt.. Men egentligen tänker man innan, bara det att det går så snabbt att man kanske ångrar sig sen..
#5 nja… jag har sagt saker som jag, om jag tänkt efter innan aldritg skulle sagt.
Jag har också några gånger, tänkt innan och sagt rätt saker (när jag varit "irriterad") och har sagt det på bra sätt och då har jag INTE ångrat mig sen…
Fast egentligen tänker man innan som jag skrev.. Bakom alla ord och handlingar finns alltid en tanke, bara det att man hinner kanske inte regga det så snabbt förräns det är försent om man nu inte står fast vid det.. Behöver inte alltid va så att man ångrar sig..
#7 Jag tror nog ändå att alla mina tankar inte ska ut. De ska finnas där inne i mitt huvud.
Jo men så är det.. Ibland väljer man att inte säga det man tänker, men det va inte det jag syftade på i min förklaring, utan om när man väl yttrar sig..

Sedan beror det på personkemi också…
Eller är det bara jag som ibland känner att vissa aldrig förstår, eller missförstår alltid vad jag säger…
Medans andra fattar direkt…
Detta oavsett om jag tänkt igenom det sagda eller ej…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
# 10 Känner igen mig precis, så då är vi två!
Jo det har man ju erfarenhet av..

#10 Kan jag lätt skriva under på
Handlar inte det om vårt sätt att kommunicera? Det tror jag i alla fall… en del kommunicerar man så pass likt med så man förstår varandra lätt medan andra har annorlunda språkbruk och då blir det ständiga missförstånd.
Håller även med #8 om dessa ord du skriver 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja det är något som jag har börjat att lära mig.Men det går trögt…
Lena.P är jag i verkliga livet.

#0 men jag roar alltid några, när munnen hinner före min hjärna (hann inte stoppa munnen)
När detta händer är min stående kommentar; "Nu tänkte jag väldigt högt,eller?"
#15 Jag känner igen mig där.
Här hoppar det väldigt många grodor emellanåt (inte bara i trädgården)
/Maria

Ha ha.. jodå..en och annan groda hoppar det u, men vadå..så länge det inte är elakheter utan felsägningar när man är ivrig att berätta eller förklara så får väl folk ta det.