Min överraskning...
Som ni kanske minns från igår var jag utbjuden (med sambo) på en överraskning. Vi träffades hos kompisar till oss, packades i bil och åkte mot, visade det sig Kolbäck… vad som kunde finnas där visste inte jag.
Vi satt ute och åt god picnick och klarade oss från oväder. God sallad, potatissallad tzatziki och skinka, salami mm.
Sen hamnade vi vid en scen, på vägen passerade vi en gammal kollega som jag fick några kramar av, trevligt. Inte förrän det började visste jag vad det var som skulle hända på scen, kul. Janne Shaffer med band var det. De spelade en varierad kompott att sånt som Janne komponerat och musik av Ted Gärdestad, ABBA m fl. Det svängde ordentligt. I pausen drack vi medhavt kaffe (utanför området). Jättetrevlig kväll
.
Förundrades över en kvinna i publiken nära oss som så enormt uttråkad ut… och hon gick ifrån och rökte flera gånger. Tror aldrig att jag sett någon som i liknande omständigheter sett så kolossalt frånvaradne ut, "ta mig bort"… Efter pausen, när det spelades Gärdestad, tinade hon upp och dansade!
Jag är så nöjd med överraskningen, nu gäller det att hitta på en för nästa person i gänget 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vilken mysig överraskning och kul att det blev trevligt!
Kolbäck, är det det Kolbäck som ligger en bit bort från Köping?
Det var ett tag sedan som jag var där.
#3 Ja Kolbäck ligger mellan Köping och Västerås, kan man nog säga… ett litet samhälle
#4. Glömde att skriva att bilderna är jättefina.
Ja, nu kommer jag ihåg, mellan Köping och Västerås.
Känner en i Köping och senast jag var där så for vi till Kolbäck. Tror det var någon slags marknad där då jag var där.
Det låter verkligen jättetrevligt - jag blir nästan lite avis - god mat, goda vänner och bra musik - så ska livet levas! 
Och tack för de fina bilderna! Det är synd att det tjorvar ibland nu när det är semster och det tas så mycket fina bilder - men det är bara att fortsätta och försöka och inte ge upp. 
Så kul att få se dina fina bilder och jag är glad att överrrasknigen blev så bra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är härligt med goda vänner som ordnar överraskningar…
Jag kämpar vidare med att försöka lägga in bilder, ofta står det att det är fel på sidan och sen error…