Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
Farwuq
0

God morgon 5:e juli

God morgon alla, ytterligare en dag ligger framför oss.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!Det blir nog en tur till bror och svägerska idag borta vid holmö brygga. Jag har också en väninna där i husvagn så det blir väl en liten runda dit också. Soligt och fint är det idag fast inte så varmt som det varit och det är man tacksam för.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu behövs regn..hur mycket jag än vattnar gräsmattorna så torkar de och blir fula.Obestämd Vad gör man?

Free-spirit-minded
0

GodmorgonGlad drakar och katter. Här känns lite svalare idag. Enligt väderleksrapporten ska det bli regn och ev. åska (skönt).

nillanb
0

Gomorron

Mulet och regnet ser ut att ligga i startgroparna.

ha en skön söndag

OleaViola
0

godmorgon !

ja det skulle bli både åska och regn idag…….. kan vara bra mot bruna gräsmattor………

I dag ska jag ta det lugnt. lite ont i kroppen efter Ute vistelsen i går, men ack så välgörande …………

Mammi
0

Gomorron alla vänner! Glad

Mulet här idag och känns t o m lite kallt…..Nu hoppas jag det bara är övergående och att solen och värmen kommer tillbaka igen. Inte fullt så varmt som det var kanske men nästan….Flört 

Ska ta mig en prommis nu in till dottern, ca 8 km fram och tillbaka. Behöver verkligen röra på mig nu känner jag, för ryggen inte minst. Det har varit lite dåligt på den fronten måste jag medge i den värme som varit den senaste tiden.

Ha en bra dag alla och försök njuta av att bara finnas till! Ska försöka ta mig an det rådet själv oxå! Flört

Kramkram/Mammi

[MargaretaA]
0

God morgon

här lyser solen ännu så länge, men det ska visst mulna på framåt eftermiddan. Det har regnat en del i går så nu är det mycket svalare här också - det är skönt!

Idag ska vi helga vilodagen och ladda upp inför för första semesterveckan som börjar i morgon. Det är inte så dumt det heller.Flört

ha en bra dag alla!

[GunillaF]
0

God middag!

Ska åka iväg och bada (tårna). Det blir första doppet i år!

Ha en lika bra som jag tänker ha!Glad

Cristine
0

Jag ser att vädret är liknande i hela Sverige, här är det också mulet nu och jag hoppas på regn.

Ja vila på ni så ni orkar med semestern och allt vin som jag vet ni kommer att bälga i erTungan ute

modig du är Gunilla..doppa tårna..uj uj uj.

Själv har jag haft främmande av en liten själ(Alma) som är så söt så söt. Hon hade mamman och mormodern med sig(svårt att ta sig hit annars då hon bara är några veckor) så nu är vår släkt ännu större.

Farwuq
0

Här i djupa södern är dis, fukt och varmt.

[GunillaF]
0

God afton!

Vill bara meddela att tårna tyckte att det var så skönt att resten av kroppen också ville. Så nu är det nybadat här!Tungan ute

chik
0

God Kväl i etern!

Här i N.Halland är det moln nu men det har varit sol till o från o varmt.Det är ett väldigt lokalt väder.För bara 1mil här i från hadde det regnat så vägar spolades bort o här kom inte en droppe.Utan vår herre lade bara ett lock till på .Så det blev ännu varmare.Huva mig för sol!!

Har varit på galej både fredag o lördag så jag är segare än vanligt i huvudet.-om det kan bli vere.

I dag på kanal 2 kl 21,45 så kommer det om orginal i Halland en man som inte bor långt i från mig o Signemo..

Nä ha de gött alla nu önskar Lena er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Det låter som om du har tropisk värme draken.

Så härligt Gunilla inte var du väl bete åt storsjöodjuret?

Men det var väl tur att ni fått ha vägarna kvar Chik särskilt som du är ute på galej så ofta.Flört

Farwuq
0

Ja det är fortfarnde varmt pga. fukt.

Det är strax över 20°C, just nu men det känns som det är betydligt varmare.

AnnL
0

Gokväll Go Vänner!

Södra Halland har haft molnigt hela dagen med lite regnskurar mellan varven. Riktigt skönt med en regndag, så man fått städa över huset lite. Tungan ute

Annars har vi varit på middag hos grannen tillsammans med sambons barn och barnbarn. Sen har jag gjort köttgryta som vi ska bjuda på imorgon. Och satt i deg till bröd som också ska bakas imorgon. Flört

Ha en fortsatt god kväll.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

AnnL..Huva mig vad du är duktig..Jag fins nu mera bara.Orkar knapt tänka o skriva..Hej på dig!!!

Lena.P är jag i verkliga livet.