Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 355 ggr
signemo
0

Semester

Nu, nu har min semester börjat. Härligt.  Visserligen skall vi hjälpa dotter flytta och och har födelsedagar m.m m.m. Men ändå. Lite lugnare blir det.

Var rädda om varandra

Hoppfull
0

Åh så skönt för dig signemo!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Ha en Go semester signemo :-)

Cristine
0

Härligt Signemo försök att vila emellanåt.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Angelita
0

Ha en skön semester, Signemo!Glad

Glöm inte bort att ladda batterierna!

blombuketten
0

Samma här. Semestern börjar i o f s på måndag, men har ledigt imorgon och helgen, så det innebär ju att man kan räkna från nu Glad.

aggeelin
0

#4 Bara att du talar om var laddningen sitter och var jag kan connect min laddning så… Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Det är roligt att se hur olika vi ser på ordet semester, de flesta ser framför sig en sandstrand och andra en hängmatta och en bok.

Jag skulle få fnatt om jag var tvungen att ligga 10 minuter på det ena eller andra stället. Jag tycker jag gör det bra som kan sitta här framför långa stunder. Nej jag vill röra på mej göra saker, åtminstonde hålla på i min trädgård.Flört

aggeelin
0

#7 Jag ska bl a åka till Grekland och med mig kommer jag att ha fjorton pocketböcker… jag tycker om att läsa för att koppla av, dessemellan kommer jag att simma, promenera och äta gott… Det är skön semester för mig. När jag läser stänger jag ute allt annat (därav går det så fort att läsa)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

blombuketten
0

#8. Håller med dig, det finns inget härligare än att läsa, läsa och åter läsa. Då kopplar man av och allt annat stängs ute.

Toyan
0

#8 och #9 Jaa, läser massor gör jag jämt, det har många gånger varit ett sätt att ta sig igenom jobbiga perioder i livet.

Cristine
0

Jag läste jättemycket förr, varje kväll när jag gick och lade mej, men jag började somna bort från boken och det var jobbigt att börja om från början igen så jag började med korsord i stället men nu har ja inte ens tid med det.