Natti
Nu stänger jag den här dumma datorn som bara har krånglat ikväll, och går till sängs.
Har blivit utkastad från internet i tid och otid och blivit tvungen att starta om hela faderullan osv,suck!
Måste vara mitt modem som jag nyss införskaffat mig som krånglar, och frågan är nu om jag ska behålla det eller ej. Har 30 dgr prövotid så jag har ju möjligheten att lämna tillbaka det. Men vad ska jag då ta är ju frågan…
Jag har noll koll på sånt här,suck!
Nattinatti och sov så gott alla.
Kram: Mammi
Gonatt Mammi och alla andra jag går också till sängs då jag är väldigt trött*gääääsp*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det är nog inte modemet det är fel på. Det är bara taskig uppkoppling ibland. Det händer mig också då och då - och då skyller jag på Telia. Fråga här http://datorn.ifokus.se/
God natt nu ska jag också försöka sova i värmen
God natt Mammi och alla andra!
Mammi jag tror att vissa modem inte går ihop med vissa datorer. Min dotter fick modemet utslaget av åskan för ett tag sen och de har fått krångla för det var nått som inte stämde vet att de skulle byta till ett annat men jag har glömt att fråga hur det går nu.
Du får höra dig där du köppt modemet.
Nu måste jag bums i säng för jag har precis nickat till o höll på att ramla av stolen.
Kram till er /Solis. 
Sov sött alla ni som går och lägger er!
Natt natti natt natt (för att travestera på gott gotti gott gott-gubbarna) 
Tänker inte du dyka ner i bolstern penke?
Jag går i alla fall och lägger mej nu som alla andra.
..det är inte bland bolster jag vill dyka… *ler*
funderar på att byta vinter-täcket till sommartäcket nu,men,ska bort snart så.när jag kommer tillbaka är det väl svalare igen :- /
ligga ned är bra för drömmarna…
penke
Oj…ska du vara borta såå länge
de var värst!
Åh…ska du ut och resa Penke. Vad spännande. Hoppas du får det trevligt och att vi får veta hur du haft det, sedan när du är tillbaka.
chiken då..
jag vet inte riktigt själv vart jag hamnar..efter som jag oxå är nyfiken… *skratt*
man kan ju alltid hoppas…
Tack! ….men,jag själv brukar ju fråga: Hade du kul….ELLER vill du berätta… :- )
penke
#12 Ok, då ska vi fråga! 
Lita på det
vi vill veta allt….
Här är en till som snart går och knyter sig.
kram på er
Amor Vincit Omnia
God natt alla trötta - här är en till *gäsp*
Jag brukar köra med bara lakan och öppet fönster när det är så här varmt . Det är visserligen bara 18 grader ute nu - men 25 inne är inte att leka med 
jag hoppas att du får en bra resa penke och att du hamnar på ett ställe där du trivs
Men ska du lägga
dej mitt på dan!
Hehe
ja jag sov väldigt lite i natt. Det var så varmt så det bara klistrade och klibbade överallt. Men nu ska jag uppsöka bingen med bara svala lakan och nåt riktigt tråkigt på TV.n - det gör nog susen 
Sov gott alla ni som lägger er!
Natti natti
Tack #16Maggan
det kommer att bli en ..lärorik o spännande resa,på många plan … hoppas jag .
sköna drömmar för de som harsådana framför sig *ler*
penke
G'nite 
Jag måste också krypa i säng. Här är det 16 ute o 28 inne och dimma från älven.
Idag har värmen slagit ut mig totalt. Har mått illa ont i skallen yr samt kännt mig svag och i kväll har magen börjat att krångla.
Varit grining och ireterad tom på mig själv*s* har skickar ett fult sms (som jag ångrar) till en mycket fin vän men det är utrett nu för det hade blivit ett missförstånd av mig. Skulle på meditiation på en fin plats ute i naturen i kväll men jag orkade inte fara dit för värmens skull. Sen fick jag för mig tänk om det fanns orm där jag som är så rädd för ormar (då hade jag väl skrämt bort alla andra om jag ställt mig och skrikit som jag brukar göra
.
Tur att gubben varit hos sonen ända tills för en stund sen de har isolerat och bytt lås i hans ytterdörr för annars har väl han fått sig en omgång han med.*s*
Sov gott alla /Kerstin