Rött eller vitt, enkelt val numera...
Är det bara jag som har problem med att hälla upp ett glas vin ur en box vin? Jag har det kan jag härmed erkänna,suck! Det sprutar ut åt alla håll och kanter, senast nu ikväll på en av mina trasmattor i köket….
Shit! Får nog göra som mina barn rådde mig till när dom hörde att jag hade beställt vita möbler här hemma: Håll dej till vitt i fortsättningen nu mamma! 
Ha ha ja du får nog byta. Eller så får du ta ut boxen på gatan och fylla glaset där.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hehe.. Inget lätt val vännen ;-) Jag rekommenderar vitt..
hehe
eftersom jag oftast köper flaskor så slipper jag det problemet. Men ibland blir det en box ändå och jag håller med om att de kan vara knepiga. Men har du inte nån fin vinkaraff som står och samlar damm i nåt skåp - fyll på den i stället - då blir det genast lite mera klass på det hela 
mm….får nog börja med det är jag rädd..
En gång när vi hade främmande på mat skulle jag hälla upp ett glas rött åt mig och en väninna ur en box. Kattstackarn satt precis bredvid….behöver jag säga mer…Stackarn blev alldeles rödfläckig och jag hade ett fasligt schå av att försöka få bort det!
Det värsta var väl att hon hade med sig en liten virkad sak till handväska som hon haft på sitt bröllop nåt år tidigare, skitful om jag får säga det själv… Den finns ej mera i livet kan jag förtälja….
vem finns ej mera i livet - katten eller väskan? 
Haha!! Väskan! Den gick ej att reparera efter duschen den fick….
Äh det gäller väl för både väskor och tanter att det ska synas att de "har varit med" 
mammi!!ha boxen i slasken!!O låt bli o bada katten med det--
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja exakt! Men hon som ägde den ville att jag skulle kasta den för hon verkade inte heller gilla den så mycket som tur var!
jaja om hon var glad att bli av med den så var det väl lika bra då 
Precis! En god gärning va vad de va!
ja du ser - alkohol är inte bara dåligt 
Nä absolut inte! Vissa ggr kan det va väldigt bra och detta blev ju verkligen en god gärning! 
Kommer att tänka på Bella och vad glad jag är över att hon är svart! Katten är grå/vit men mest vit….
jamen då är det okej att spilla rödvin på Bella - det syns ju inte.
med katten är det nog bäst att hålla sig till det vita 
Haha!! Ja det får bli rött när jag har Bella och vitt när katten är här!