Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 631 ggr
[peter54]
0

Godmorgontråd 26 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska strax iväg och eftersom här inte finns någon god morgon-tråd för idag passar jag på att lägga in dagens God Morgon

[GunillaF]
0

God Morgon Peter och alla andra. Veckan sjunger på sista versen och om en vecka börjar semestern, för mig iaf.

Ha en riktigt fin Fredag!

chik
0

God morgon på er.

i dag har vi varit flitiga.lyckats få in tre god morgon trådar.Men vi satsar på din Peter.

Jag önskar er en bra dag..O tänk på hatten.solen är inte så bra för hjärnan…

Jag får inte in bilder, o har svårt att få inlägget att gå i väg.Är det min data eller är det någon mer som har problem?

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

#2 Försök med att logga ut, öppna ett nytt fönster och logga in igen.

Farwuq
0

Morn morn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[peter54]
0

Bilden är lite mörk, men om man klickar på den lilla blir den lite tydligare. De små springande två är mina, den större flickan är en av våra midsommargäster Glad

solblomman47
0

God morgon alla!

Idag har jag haft sovmorgon har precis blivit väckt av att telefonen ringde.(tur var väl det).

Sol 20 grader så dagen blir nog varm.

Nu är det kaffe och tiding som gäller sen får vi se vad dagen bjuder på.

Kram till mina vänner /Solis Flört

[Spanaren]
0

Mors mors i sommarskogen :-)

Varmt, skönt och härligt och snart blir det att gå på Kyrkmarknad. Där finns en hel del knallar som vill sälja sina saker men … ögonfröjd är många ggr bäst Flört /kram Spanaren

chik
0

ja nu har jag haft datan avstägnd o nu försöker jag med en bild…

Spanan!!Vist är det så.bäst att ögonshoppa.

Hoppfull
0

God morgon på er!

Även här ser det ut att bli en riktigt het dag! Passar mig fint då mannen och jag ska åka bussen till stan och hänga på uteservering i eftermiddag Glad Sen ska vi käka fin middag som vi fått i present… äldste sonen ska passa lillasyster. Det ska bli sååå mysigt! I morgon packar vi husbilen och åker till Öland en sväng, det ska oxå bli härligt!

Ha en skön fredag och helg allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

AnnL
0

God morgon alla!

Vaknar upp till en ny dag 18° i skugggan redan. Men ser ändå ut att bli en dag med lite soldis. Har precis legat på spikmattan och fått i gång cirkulationen i kroppen.Flört

Nu blir det kaffe, lite träning inför utställningen imorgon, handla och packa bilen inför morgondagen.

En fredagskram till er alla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Hoppfull..Vilken fin dag..ha det så mysigt o njut…..

Mammzing
0

Godmorron alla!

Strålande solsken, kommer att bli en varm och härlig dag!
Näst sista dan på jobbet innan semestern.
Ska förbi den lokala affären och hämta 1/2 styckad gris på vägen hem. Så ikväll ska jag packa ner den i frysen, kött till långt in på hösten.

Ha en bra dag!

Mammi
0

Gomorron alla godingar!Skrattande

Önskar er en supertrevlig fredag!

Kram: Mammi som ska åka iväg till dottern igen på en sol och bad dag. Bella badade för fullt igår och ville inte hoppa in i bilen när vi skulle åka hem igen! Värsta badbruden! Cool

nillanb
0

God förmiddag

Full fart på sommaren!! Skrattande

Grannbarnen väckte mig i morseObestämd de väntar på vår altan tills dotter vaknat så de kan bada i poolen.

Hjälp hur mycket glass kan ungar äta utan att få ont i magen Beachha en underbar fredag 

Hoppfull
0

#13 Vad kul! Vår vovve är tvärtemot, han är livrädd för vatten för han kan inte simma… Förvånad

Cristine
0

God morgon det är första gången jag ser så lång tråd när jag kommer in. Så roligt! Nu var datorn kopplad till Tv.n så jag fick koppla om allt för att kunna använda denna dator. Soligt och varmt här också.

Ha en underbar dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

OleaViola
0

Godmorgon lite sent men ändå …………Flört

Här är det varmt å jag ska försöka att Städa får se hur mycket jag orkar Börjar nog i Badrummet Där behövs det mest.

hoppas att alla från 0 - 16 får en underbardag…………

[GunillaF]
0

#17 Jag är så glad att jag städade igårkväll.

När det är så här varmt brukar jag städa sent någon kväll. Tar av mig i bara underkläderna och städar som sjutton. Sedan är det raka vägen in i duschen.

OleaViola
0

ja det skulle jag också gjort men jag fastnade med mina plantor på Balkongen har svårt att slita mig därifrån i bland……….

Hoppfull
0

Jag städade lite halvhjärtat igår förmiddag… bara det mest akuta som toaletter och plock, så dammsög mannen när han kom hem från jobbet. Det får duga så nu, man vill vara ute, inte inne och städa.

Cristine
0

FörvånadMen Gunilla då!

[GunillaF]
0

#21 Jaa, va f_ _ n gör man när det är varmt…..

Det finns nudistbad så varför inte nudiststäd?!? Tungan ute

OleaViola
0

Skulle man kanske göra som gunilla om det inte fanns så måga andra som skulle misstycka Flört

[GunillaF]
0

#23 Dom kan väl blunda….Flört

OleaViola
0

ja man skulle Tycka Det men tonåriga söner Tycker inte det Dom ser det bara som att morsan gör bort sig igenSkrattande

[MargaretaA]
0

god mitt på dagen

jag tittar in snabbt och säger hej, jag törs inte börja läsa trådarna för då blir jag fast vid datorn.

Den där bilden Gunilla #18 visar mycket tydligt vad hela den här hlegen handlar om för mig Obestämd

och hemskt varmt är det så #21 vore inte helt fel. Men det skulle distrahera gubben för mycket - han har också mycket som måste göras Flört

nicke56
0

God eftermiddag! Mycket varmt i dag och så ska man i väg och jobba, på mitt jobb så brukar det vara ca 29-30 grader inne (pust) jag får skylla mig själv att gå in och jobba fast jag har semester , men jag får dagar till godo längre fram o det är ju bra. Jag får njuta av dom veckor jag har kvar (2 v ) solen får gärna skina dom veckorna, ha en trevlig FredagGlad

evrekaw
0

Min vovve har också badat i dag Mammi… Hon simmade inte, men gick ner i vattnet så att hon doppade lilla magen… Tror hon gjorde det för att svalka av sig. Här är ju stekhett.

Sönerna har badat för fullt i poolen - själv väntar jag nog tills solen värmt upp vattnet lite till… Blev kallad badkruka av sönerna…

När jag kom med hallon och citronkaka blev det dock annat ljud i skällan…Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

chik
0

God Kväl!1

Ja här var det Fredasstädning ser jag.

"Ja renlighet är ju en dygd, sa kärringen o vände på särken.

Fina o roliga bilder är det med..

zabelle
0

God Kväll!

Tittar in en snabb sväng bara…. Här har vi sol och storm!! Det är skönt i alla fall så dagen har tillbringats utomhus.

Ha det gott allihop! Cool

Zabelle   

chik
0

Nu roppar kudden!!

solblomman47
0

God natt Chik o alla andra!

Ska nog också söka rätt på min kudde, har vädrat hela kvällen så jag hoppas de går att sova. Det blir nog trosor o bara påslakan.

Natti natti.Kyss

[GunillaF]
0

Sov gott alla ni som ska lägga er! Ses imorron!

evrekaw
0

Natti, natti. Imorgon ska jag på bröllop. Min mans bror gifter sig med sin, sedan 11 år tillbaka, sambo. Glad

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[GunillaF]
0

#34 Åh…vad roligt med bröllop. Jag blir riktigt avis.

Ha det så kul och sov gott!

Cristine
0

Shaving Woman In Rollers God natt alla som går till sängs

[peter54]
0

#21 Jag skulle bli mycket glatt förvånad om min fru städade på det viset Skrattande