Michael Jackson är död R.I.P.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Han dog idag.
Vaaaa!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hupp
Ja vad säger man? Det kostar att ligga på topp!
Hans sjukdommar kom nog av hur han behandlade sin kropp och ansikte.
Hans "uppdrag" var väl slutfört och han fick lämna jordelivet.
#3 Säkert, men det var ju hans idé om hur man håller sig på toppen. Allt det där plastikkirurgiska är säkert grund till mycket elände. För en vanlig gubbe som jag är det ytterst svårt att begripa den verksamheten. han så bättre ut innan han började ändra och det gäller alla andra också i nöjesbranchen som ändrat utseende tycker jag.
Tack för musiken
å din tid här.
Frid
penke
Shit - det har jag vetat länge att det skulle hända - fråga mig inte hur - men fy fan vad ledsen jag blev nu 
Alltså är det verkligen sant?! Kan ingen väcka mig ur denna tråkiga dröm - please…
Nu har hans själ fått frid! Det är sorglig, mycket sorgligt när vi lämnas av en efter en men den som lämnar har gjort sitt här på jorden för den här gången och får vila nu. Vi får vara glada och väldigt tacksamma för den korta tid vi har tillsammans.
Han har alltid varit min idol och det var med tungt hjärta man såghur habn förstörde sig själv från en väldig snygg killetillett plasicmonster.Det är ingen som kan göra den musik han gjorde..den är helt outstanding.
Ja han kanske hade gjort sitt - men vi sitter i chock här nu gubben och jag - och säkert flera med oss. Vi har ju liksom känt Michael i hela våra liv. Ända sen han var en liten parvel som sjöng och dansade så bra….
Det kändes precis så här när Elvis dog också.
Stor chock!
och John Lennon och prinsessan Diana
Visst är det konstigt för det är ju egentligen inga man känner.
Jo man tycker det för de har funnits i våra liv - även om det bara är genom media… och vi har haft känslor för dem.. i alla fall har jag haft det…
#13 Ja, det är konstigt. Jag sörjer över Elvis och Pavarottis död ännu. Men deras musik ger glädje……
Jaa, de har lämnat ett fint arv till mänskligheten

Men fy så tragiskt! Jag håller med Maggan och Cristine, man blir berörd av detta! Det är så sorgligt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Så sorgligt….
Känner mig så ledsen över hur tragiskt hans liv blev…
Sov i ro Michael.
Ja, vad säger man?
Vila i Frid Michael <3
Ett tragiskt och storartat unikt liv är till ända. Thriller var den häftigaste video jag någonsin sett. Vet att jag såg någon film om/med MJ för en herrans massa år sedan - den var itne direkt bra, men spektakulär.
Tänker på hans barn och hoppas de blir lämnade ifred av massmedia och får mer naturliga liv än vad han själv levde.
Vila i frid popens kung.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Förmodligen en mycket olycklig människa som dock hade förmågan att beröra och skänka andra lycka och glädje med sin musik…
/Maria
Han var nog bara lycklig när han gjorde musiken, dansade, eller sjöng,och när han var med sina barn. Han upplevde nog en ny barndom genom dem eftersom han inte fick en egen. Vilket dramatiskt liv! Jag har för mej att det var pappan som sade att han var ful och därav alla operationer.
Hoppas han mår väl nu. Man har tyckt att det varit tragiskt när han opererat sig så.
Tänker främst på hans barn nu. Man är liksom för ung för att lämna jordelivet vid 50. Men det kanske bara är en ide vi kommit på. Tiden har ju igentligen ingen betydlese
Han själv mår säkert väl. Sov så gott i Din himmel
Var rädda om varandra
Jag fick varsel om detta igår men fattade inte det förrän idag…märkligt..förstår jag inte varför jag skulle få varsel om…
Nu får hans trasiga själ nog frid och jag sänder hans barn & familj varma tankar.
Amor Vincit Omnia

Känns bara tråkigt vet inte vad man ska säga, han har varit en stor del i mitt liv,förr.
(och inga smilisar har jag heller)
Dödsorsaken är oklar, obduktion kommer att utföras.
Jag har hört talas om överkonsumtion av olika mediciner, i kombination med stress och stenhård träning i för den planerade världsturnen.
hjärtat pallade inte…

Det är tragiskt. Min första LP-skiva var med Jackson 5, ABC. Det var så häftigt för killen som sjöng (Michel Jackson) var bara ett år yngre än jag. Hoppas han får lung och ro där han är nu.