Pengar.
Jag har just börjat spara till min andra miljon. Den första misslyckades.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jaa, trägen vinner! 

Hahaha, kanske skulle hänga på där… har inte ens brytt mig om att försöka…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hmmm..just nu sparar jag till en resa med lillebror…det får duga. Miljonen får vänta 
Amor Vincit Omnia
Nej.Nej.Inte spara.Då kan man bil rånad..Huva mig vad ledsen jag hadde blit..
Nu blir jag bara rånad när jag går till Affären, käns det som! Eller jag kanske har aktsier i butiken?
Lena.P är jag i verkliga livet.

Spara… "suck" så tråkigt… Har precis köpt en pool och bokat en semesterresa… Det är mycket roligare än att ha pengar i madrassen…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Åh så kul, vart ska ni åka då?

#6 Till Leksands sommarland. Vi har hyrt en stuga aldeles i närheten… Det finns hur mycket som helst för grabbarna… Exempelvis, Go Cart, forsränning, klättervägg, ponnyridning, lerduveskytte, pilbågsskytte, äventyrsbad, Crossbana med BMX cykel. Tivoli och massor med andra saker att göra.
Nu hoppas jag bara att vi får fint väder också…

Kanon! och så den där vino biancon till mamma va? 
Hörde ni inte om kvinna i Israel som lagt sitt livs besparingar i madrassen. 8 miljoner kronor eller vad det var. Allt var frid och fröjd ända tills den intet ont anande dottern bestämde sig för att överaska mamma med en ny madrass och den gamla åkte på tippen 
Det här med pool är annars något överreklamerat anser jag - det fanns en pool i mitt barndomshem, men den användes nästan aldrig. Mina smarta bröder som äger huset numera har tömt poolen och lagt golv över den 

Jag & bror ska åka 4 dagar till New York så vi sparar allt vi kan 
Amor Vincit Omnia

"Det är inte på inkomsterna man blir rik, utan på utgifterna."
Säger en kompis till mej
….. Sååååå låt bli att göra av med den andra miljonen….Fniss….

#9 Det är nog olika vad man gillar… jag har bekanta som har pool (alltså stora pooler) och de badar varje dag, hela familjen, har poolpartyn och en massa mys. Men man måste förstås ha en sälfamilj som jag har
Vår lilla soom bara står på marken badas det i hur mycket som helst och vi har en bit att köra till stranden så även jag är glad åt att kunna svalka mig i den när termometern kryper över 30 grader.
Jag sparar oxå på min andra miljon,den första sägs ju vara så svår o jobbig,så jag börjar med den andra,direkt :- )

penke
(11) *fniss* den version jag hört,så är det de SMÅ utgifterna som ..underlättar rikedommen
men..vad du ger,är vad du får… så *ler*

Jag pensionssparar och sparar till körkortet åt sönerna. I övrigt sparas inte mer än att det ska finnas lite till oförutsedda utgifter.