Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 683 ggr
Cristine
0

God morgon 25 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är väl alla glada och nöjda, underbart sommarväder de senaste dagarna. Nu ska man bara njuta, gå till stranden och äta massor av glass.

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

Godmorgon Cool

Visst är allting lite lättare när det är sol och sommarvärme?

Ser fram emot en bra dag.

Kram på er allihop

Zabelle   

solblomman47
0

Godmorgon lika härlig dag blir det idag också.

Cristine vilken härlig sommar bild som vanligt det är så roligt när ni kommer med era bilder. 

Jag har fått nått fel så det går inte att föra över nya bilder till datorn så nu knäpper jag inga kort.Få se om det är nån som har tid någon gång att kolla vad det är själv har jag tummen mitt i handen*s* begriper inte vad som hänt.

Sovit bra fast det är varmt sover under påslakan bara.

Idag ska jag fara till Lillemor (min rätta) och få kraniosakral terapi hoppas hon får till nacken o skallen denna gång också så jag får en bra sommar.

När jag är så nära stan ska jag passa på att göra en tur dit bara för att se hur det känns att köra där,eftersom jag inte kört bil på så länge (sedan jag skadade nacken 2 maj) och vi har bytt bil men nu har jag gjort lite kortare körningar hemomkring så jag vänt mig med bilen så det ska väl gå bra det är bara nacken som fortfarande är stel.

Nu ska jag ta mitt morgon fika och sen ska jag fortsätta med garderoben det är så skönt att få rensa ut en massa skit.

Ha en härlig torsdag ät inte för mycket pannkaka och ärtsoppa bara=).Kram Solis. Flört

[Spanaren]
0

Sommaren är så ljuvlig att det inte är sant! Värmen hinner bara komma, så börjar vi flämta med att det är så varmt Flört 

/kram Spanaren

signemo
0

Gomorron på Er. Härligt väder ute. Skall strax åka i väg och jobba.

Ha en skön dag allesamman. Kram

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

God Torsdagsmorgon på er!

Solen skiner och jag njöt när jag prommenerade till jobbet.

25 grader redan, inne på kontoret…..

Snart bara en vecka kvar till semestern. Då vet jag en som ska bada.Glad

Ha en riktigt bra dag….och njuuuut!

aggeelin
0

Godmorgon godmorgon!

Det är så härligt med sol och sommar, allting blir vackrare och det blir så fina kvällar… och snart blir det nog varmt i sjön också.

Snart på väg till jobbet. Är ledig fre - tis - vi är på väg till stugan i Rättviksskogen.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Zabella

Solis

Spanaren

Signemo

Gunilla och aggeelin

God morgon på er glada lärkor, ja visst är det härligt när det är varmt och solen skiner, Man blir enn annan människa. Gladare!Skrattande

Mammi
0

Gomorron i stugorna!Glad

Håller med er: Det är ju helt fantastiskt vilket vackert väder vi har!Cool

Jag och Bella ska strax bege oss till dottern som har hus med strandtomt, och där ska vi bada och sola och ha det gött idag!

Vi va där igår oxå och Bella hon är som barnen, springer i, plaskar på och har sig!Skrattande

Kram på er alla och ha en bra dag!Kyss Mammi

[MargaretaA]
0

God morgon!

klockan 05,50 i morse styrde jag kosan mot torpet för sista gången. Nu är det upplopp och grand finale och nu måste allt det sista som är kvar att göra, fixas klart.

Det är ett strålande väder och jag är extra glad för att vi ändå får en helg på ön när det är som vackrast. hela våren och försommaren fram till nu har det bara regnat och/eller varit kallt och blåsigt.

Det känns lite vemodigt att ta avsked från denna underbara plats - men har man inget val så har man inte Gråter

Nu måste jag sätta igång så det blir gjort det jag planerat idag. Vi hörs i kväll!

Ha en underbar solig dag alla vänner - både ni som måste jobba och ni som får bestämma själva! Cool

Mads
0

Godmorgon alla,

Nu är vi hos mina föräldrar & ska äta frukost. Hoppas på en härlig dag i solen & önskar er alla detsamma.

Kramar från Madde & lilla bus

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Till lilla busKyss

Mads
0

# 11 Han sänder glatt en slängkyss tillbaka !

Amor Vincit Omnia

chik
0

God morgon på er på planeten!

Instämmer med er.Vi har ett strålande väder…O ni sätter in så fina bilder o Maggans torp är ju bara så läckert..För står om hon saknar det..Men det är ju i dina ägor, så du har ju det kvar.

Ni får ha en så bra dag ni bara kan. o ni som jobbar, får ta vara på kvällen istället…

Lena.P är jag i verkliga livet.

OleaViola
0

Godmiddag alla …….

Ville inte logga in tidigare Var rädd att fastna hadde mycket att göra i dag……..

ha en underbar dag alla………..

solblomman47
0

Godmiddag nyss hemkommen från stan. Det gick bra att köra inne i stan så nu känns både bilen och jag okej.Skrattande

Var först och lämnade några papper till vår revisor sen som vanligt fick åka tillbaka någon halvmil för jag skulle på behandligen.Det är så fint där hon håller till med havet inpå.

Tyvärr så är nog min nacke + lite till  mer skadad änn jag trott synd att jag inte gick till henne tidigare men det blir nog bättre ändå fast det kommer att ta längre tid.

Eftersom hon har behandlat och fått till en del av mina gammla skador så är jag inte orolig. men det kommer att kosta mycket tyvärr så finns det ingen hjälp på alternativa bahandlingar.

Sedan gick turen tillbaka till stan igen för att hämta en del av det jag lämmnat hos revisorn.

När jag ändå var inne i stan passade jag på att fara till en av mina vänninor och fika jätteskönt på hennes balkong.

Hemresan blev i en bilkö så det gick långsamt det är så när man bor söder om Sundsvall.

Ska nu sätta mig ute en stund och riktigt njuta av sommaren här är det nästan 30 grader i skuggan.

Mot kvällen blir det en omgång med vattenkannan. Flört

Free-spirit-minded
0

GOD KVÄLL

Nu är solen bakom molnen och det är skönt Glad.

Nyss hemkommen från norrland där jag firade en trevlig midsommar med myggor stora som elefanter

evrekaw
0

Varit ute hela dagen, förutom när vi åkte och köpte poolen… Här har monterats reningsverk och fyllts med vatten och… Men nu är det klart. Så imorgon ska här badas!

Tror jag längtar lika mycket som barnen…Flört

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Jag kan se hur du ligger där och brer ut dej och barnen får vänta på tur*hihihihihi*

evrekaw
0

#18 He, he… och en Martini Bianco med fruksoda och is… Flört

Se så barn, stör inte mamma nu…Tungan ute

Tack och lov är det stor nog för oss alla tre, min man får gärna krypa ner också… Den är 180 cm i diameter…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Hoppfull
0

#15 Nej visst är det trist solblomman! De behandlingar som faktiskt hjälper när sjukvården står där och gapar och inte kan och fattar ett skit, de får man bekosta själv. Och dyrt som sjutton är det!

#19 Vi har oxå en pool, dottern och jag monterade och fyllde den i tisdags. Själv har jag inte vågat bada än men mannen och dottern. Har ingen aning om hur stor vår är men den rymmer väl 5-6m3 vatten ungefär, det fungerar ganska hyfsat tycker jag fast vår lilla säl skulle behöva en fullstor swimmingpool Skrattande

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cristine
0

Så här ser min pool ut.

chik
0

God Kväl på er ut i etern.

Solblomman!!vad bra att du har blivit kompis med bilen….

olea!!Vist är det så..Man blir lätt sittande här.Sjukt-det är ju bara en maskin med ord.

Free!!Kul att du är till baks..Jag vet Myggen är inte att leka med…

Hörde presis nu på nyheterna,Att ett barn hadde döt i bilen, på grund av värmen.Pappan hadde glömt ungen.

Vad är det med folki?

Själv så tror jag att dom nu mera har blåst sin lilla hjärna.

Vad tror ni??

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

#22 Jag tycker att det är för j….gt att folk ska vara så stressade och tankspridda att sån får hända.

Stackars alla i den familjen och de i deras närhet.

Cristine
0

Fy vilka hemska nyheter,man kan inte fatta att det är sant

Free-spirit-minded
0

lite konstigt att man inte tänker på sitt barn under en hel dag