God morgon 18 juni.
God morgon på er alla!
Idag är det bara en dag kvar till midsommarafton o tänk att jag mår mycket bättre idag.
Sol ute och inne=) ingen blåst runt elva grader.
Natten har varit bra vaknade runt två med toa besök täppt i näsan men ingen speciell hosta somnade om sovit lungt hela natten inga hostanfall.
Vaknade runt sex känner mig mycket piggare i dag (er förtjänst) fikat läst tidningen nu sitter jag här en stund.
Kl nio ska jag vara hos frissan och göra mig sommarfin (kort o lättskött) sedan åker jag nog och köper lite blommor till mina krukor på balkongen.
Blev så glad när jag var in i tvättstugan för min gubbe hade vikt ihop alla handukar så nu är det bara att fortsätta att hänga nästa maskin.
Nu ska jag kolla runt lite här och sen göra mig klar i tid.
Ha en bra dag alla.
Kram Solis.
Solis Vad glad jag blir..O du..Jag tycker att du skall försöka äta Naturell yogert.Det är bra för kroppen.Jag var ju inte till någon hjälp i går "jag..Slår jag ner ackerdäcket så somnar jag.Men huvudsaken är att du känner dig bätre..O fin skall du bli.O gubben har gått tvätkurs o övat i tvätstugan..Kan det bli bätre?
God Morgon från ett regnit N.Halland då pratar vi Regn..
Så det blir att vara inne så mycket som det bara går.
Huva vad det är jobbigt o ha hundar nu i detta väder..
Ha en bra dag.Önskar Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Solblomma och alla andra!
I malmö regnar det idag, men då kan det ju bara bli bättre.
Skönt att det är sista arbetsdagen innan midsommarfirandet kan börja. Hoppas ni får en bra dag och kör försiktigt!

Zabelle
#1 God morgon på dig också!
Håller med dig att det tar emot lite att gå långrunda med vovven när det regnar, men det är bara till att bita ihop. 
Zabelle
Godmorgon!
Det ser ut som om midsommarvädret har infunnit sig… eller som någon sa, det kan inte bli så mycket sämre - här hänger regnet i luften. Jag har haft en gosig kattkille i sängen så det var svårt att gå upp. Jag ska till jobbet, fixa med de sista betygen återkoppling om hur det gick med rapporten, skriva bekräftelser till externa föreläsare nästa termin. Handla mat, det kommer goda vänner som ska äta köttfärspaj här ikväll. Innan dess ska jag med ut och jaga skor till besökaren, hoppas att det inte springer för fort 
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Solen skiner idag också. Härligt!
Vad roligt att du mår bättre Solblomman!
Jag önskar er alla en jättebra dag!
Zabelle vist inget dåligt väder, bara dåliga kläder….
Men det är när vi kommer in som det blir jobbigt.Huva!Det kvittar hur man torkar så blir det ändå uppefter väggarna…O nu passar jag ju min dotters damp hund……………."det är ingen rottis,Det är en kamoflerad Apa..Mina lugna fina hundar….
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Vilka fina bilder Chik!
Cristine!!jag gillar din bild."Älvorna dansar.."
Tack för komentaren om bilderna.
*Hihihihihi* grillade älvor Chik.
God mitt på dagen!
jag är stressad och har mycket att göra idag. så det blir ett snabbt in och ut här bara för att säga hej.
Här är det mulet och varmt men inget regn tack och lov.
Ha en bra dag alla!
återkommer framåt kvällskvisten 
God middag på er.
Här i södra Halland har det slutat regna för tillfället, men det blåser. Håller med Chik om att det är mindre kul att vara ute i sånt här väder när man har hund.
Ha en bra dag alla. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Grått här, men uppehåll och cirka 15 grader just nu.

Här är mulet, men inte regn… Rätt behagligt faktiskt. Har gått en långpromenad med vovven som nu snarkar sött i sin korg.
Har även varit till frissan. Den jag skulle till igår hade stängt pg. av sjukdom… Ja… frissor måste också få blir sjuka ibland… Fick ta en nödlösning. Lät en elev klippa mig på ett annat ställe. Det blev inte riktigt som jag vill - men det duger. Blev bättre än jag var i alla fall. Och… De måste ju få träna för att lära sig… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Everkaw vilken otur med frissan.
Men som du säger.Det fick bli en elev.-Dom måste ju träna! "Men på dig!!Bara skoja.
Ha en bra dag.

#16 Jaa… Jag låter eleverna ta blodprov också på min månatliga kontroll som alltid görs… De ska lära sig - och hur ska det kunna bli nya bra frissor och sköterskor om de inte får träna…
Men just till midsommar och ett bröllop vi ska på så hade jag föredragit en färdigutbildad… Men, men… Det blev inte fult, bara inte riktigt som jag vill ha det…

Ha, ha… Ja tack och lov fick jag inte den frisyren… Bara min vanliga bob… Men inte riktigt bak i nacken som jag tänkt mig.. Har en del tjuriga virvlar där som jag nog borde ha varnat för…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
everkaw du blev säkert fin..
Nu till något som jag tycker är roligt..

Hej Hej
Skickar en Hälsning från Stockholm lite Regn här annars är det en fin resa !
Glad midsommar alla så hörs vi efter Helgen ………….
Skönt att höra - då har du undkommit köerna?
Gokväll på er raringar. Skickar en en midsommarhälsning. Hoppas Ni får det riktigt skönt i helgen. Här blir det avkopplat. Imorron kommer syrran med gubbe , vi äter tar en nubbe och bara tar det lugnt. PÅ midsommardagen blir at att hämta svågern vid tåget. Han kommer hem från Usa. PÅ söndagen vill kära dottern bli hämtad. Men dessimellan skall jag nog bara vara. Helt underbart.
Var rädda om varandra
Tack chik käre vän. Visst är det skönt att bara vara. Det tänker jag vara under denna helgen.
Hur firar du midsommar?. Hoppas den blir riktigt fin och skön för Dig också
Om det blir barnbarn här då kan Ni tro jag drar igång om mina barn vill förståss. Traditioner är härliga. Då skall käre gubben få hjälpa mig med midsommarstång och allt.
En stor kram till Dig Chik och alla er andra också förståss
Var rädda om varandra