God morgon 16/5
God morgon!
Jag imponereras verkligen varje dag över vilka fina människor det finns inne här hos oss på LK. Tack för att ni finns och ha en bra dag!
/kram Spanaren
Om man inte tänker efter ordenligt så blir det två inlägg *ler* och därför skriver jag dessa ord/kram Spanaren
Godmorgon Spanaren och alla andra morgonpigga.
Jag kan bara hålla med, ni är ett härligt gäng här.
Hoppas ni får en bra dag.
Kram
Zabelle
Gomorron godingar!
Håller med er: Härligare gäng får man leta efter! 
Sitter här ledbruten efter allt flyttbestyr och dricker mitt kaffe. Blåser som attan ute och det känns som höst, fy bubblan.
Men det vänder säkert snart och då går man där och njuter och har glömt hur kallt det var för bara några dagar sen. Man får leva på hoppet!
Ha en bra dag alla och sköt om er!
Kram: Mammi
Är på väg till plasmagivningen och sen jobb… under plasmagivningen ska jag passa på att läsa boken "förflyttning med övervikt" - bra att den finns men synd att den ska behövas…
Ha det gott - solen skiner idag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hej och hopp och god morgon! Här har ni en frisk och glad Cristine som fått sova ut ordentligt. Vädret är grått men man hoppas ju det ska vända snart,
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon ut i etern!
spanan, jag kan bara hålla med. Här är bara goa mäniskor som man får goa skratt av…..spanan ha det gött.
Aggeelin!!vad menas med detta
"plasmagivningen" öndrar en okuning?
Cristine!!vad bra!!Pigg o glad skall mäniskan va…
Mammi. Nu händer det saker…
Zabella..Hej!O ha en bra dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Spanan!!Glömde säga.Fin bild…………….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Våra medlemmar är något alldels extra, det är guld värt att få komma in på en trevlig och glad sajt varje morgon. Det kaske låter tjatigt men så är det.

Go´morron alla underbara medlemmar!
Solen skiner idag och det finns hopp om en sommar!
Ha en riktigt bra dag!
God morgon alla i höstvädret det blåser som sjutton tur att jag inte hunnit skaffat blommor på balkongen för då hade det inte varit nått kvar av dem.Solstackarn försöker komma igenom molnen men den ger nog upp igen som det ser ut.
Ja inte blev det mycket sömn för mig jag har hostat o hostat och sprungit på toa men det är skönt att det kommer upp det är inte lika kvavt länger i bröstet. Har sovit en stund nu i stället så nu känner jag mig piggare.
Ja vist är det skönt med sanna vänner jag tycker att här är alla trevliga glada o snälla inga tjafs alla får säga vad dom känner utan att någon tar illa upp och ställer till en massa bråk.
Sedan har jag mina gammla vänner här som ställde upp för mig när min väninna hastigt gick bort i början på året. Tack alla för att ni stöttade mig då. 
Jag saknar henne så men vi brukar ta en pratstund ibland för jag vet att hon är hos mig ofta. Jag fick kontakt med henne på en privat sittning och det roliga är att hon vet saker som jag varit med om sedan hon gick bort. Så hon håller koll=).
Nu ska jag kliva in i duschen och sen får jag se hur min dag kommer att bli. Kanske min väninna från stan kommer förbi en stund när hon varit och klippt sig.
Ha en riktig bra dag alla.
Kram:Solis 
Hej igen!
Vill bara meddela att i kväll åker jag och Odi upp till torpet och är hemma igen på söndag. Där finns inget internet och det är så skönt det också
/kram Spanaren
Kan ju inte annat än att hålla med dig Spanaren, här finns verkligen så många härliga människor som man har stor behållning och glädje utav.
Natten har varit relativt sömnlös, kunde inte somna och när jag väl gjorde det så har jag drömt väldigt intensivt…inget ovanligt men en smula utmattande. Dock drömde jag om kärleken så det var ju härligt i och för sig, man ska inte bara gnälla 
Sitter nu med morgonkaffet efter att ha skickat lilla bus med sin pappa.
Kramar på er
Amor Vincit Omnia
#12 Du får ha en jättetrevlig Midsommar i torpet!
Tack GunillaF
/kram Spanaren
#12 Vill också önska dig en riktigt härlig midsommar med massor av avkoppling, sol och god mat!
Zabelle
Tack zabelle och jag önskar dig det samma/ kram Spanaren
Här kommer jag också med min hälsning. Ha det så bra i torpet..trevlig midsommar.
Härligt med kärleksdrömmar Madde
, då vänder det nog snart.
Spanaren trevlig midsommar i torpet.
Tack det samma Cristine och Solis/ kram Spanaren
Spanaren: Låter så mysigt att åka till torpet. Vi skulle egentligen firat midsommar i stugan vid havet, men vädret inbjuder inte precis till det här i Skåne.
Cristine: Ja, det hoppas jag 
Amor Vincit Omnia
God morgon!
Det är lite roligt att komma in sent och få läsa igenom alle era godmorgon-hälsningar - det är verkligen ett trevligt sätt att starta dagen 
här skiner solen äntligen och det blir man också glad av - jag vet inte vad jag ska göra av den, men det räcker långt att den bara finns där 
Ha en bra dag alla!
Nu går jag och duschar!

Soldis… Parkerad inne med en massa skrivbordsjobb och konferenser.(tråkigt) Längtar bara hem till hunden och att få gå en riktigt skön promenad…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
#6 Plasmagivning - jag ger av min blodplasma dvs vita blodkroppar - av den tillverkas medicin till de som har blödarsjuka. Än så länge går det inte att göra detta på syntetisk väg - det är alltså en god gärninig som vi plasmagivare gör var 14e dag, för så ofta vill de/får vi lämna plasma. Många av oss lämnar så ofta. Det är en skön stund att sitta där kopplad till en apparat som tar ut blodet, tar hand om de vita och lämnar tillbaka de röda blodkropparna ;)
Bra va?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#25 Mm… Beundransvärt! Min man gör samma sak. Själv äter jag mediciner som gör mig oduglig… Annars skulle jag också lämna blod!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."