Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 859 ggr
[GunillaF]
0

God Morgon 13 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag passar på att skriva God morgon nu innan jag lägger mig för om det går som jag tänkt så ska jag sova ut imorronbitti!

Jag hoppas ni får en trevlig Junilördag allesammans!

Cristine
0

Morron morron! Ja då kan man sova ut då.:=))

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Det blir väl lagom att kliva upp till förmidagskaffet! Flört

Cristine
0

Hi hi hi jag önskr jag kunde sova så länge.. säkerligen vaknar jag kl 6

[peter54]
0

Jag är fortfarande uppe. Problem med blödning från dialysaccessen som inte vill sluta, så jag vågar inte gå och lägga mig ännu. Jag är väl lagom mosig imorgon när vi ska ta emot gäster kl 10.

OleaViola
0

Godmorgon gott folk !

Uppe tidigt idag  ska i väg å titta på fotboll vid Trollenäs slott underbart fina omgivningar om det bara hade kunnat sluta Regna !

Peter hoppas att allt är bättre nu och att du fått sova en stund……….

Ha en fin dag………… Trots Regn,,,,,,,,,,,,, å rusk

Farwuq
0

God morgon.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
0

Wow.. jag har fått sovit ända till 7.30.

Fy Peter vad du har det besvärligt , jag skickar iväg styrkekramar till dig även om du inte tror på det, så att du orkar med ditt främmande. Jag hoppas du inte tar illa upp.

God morgon på er piggisar.

[Spanaren]
0

God morgon!

En grå dag och det blåser som vanligt.

Kul ska det bli, för vi ska på en liten överraskningsfest i kväll för en 70-åring. Där kommer det att bli tjo och tjim och det kan jag redan nu utlova. För hennes barn har då talets gåva :-) /kram Spanaren

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Spanaren!

Grattis till er som bor söderut som verkar få fint till midsommar.

Maria
0

Godmorgon alla goa människor därute…

Jag blir alltid väckt av Moritz, vår ena katt som absolut inte kan tänka sig att jag vill sova. Han hittar på allt möjligt för att få upp mig.

Vintertid så tänder han taklampan utanför sovrummet som lyser rätt i mitt ansikte. Han hoppar upp och slår till knappen. (denna årstiden är det ju inte störande när det är så ljust men till hösten får vi skaffa en annan strömbrytare) eller en annan kattFlört

Moritz är den mörka,randiga katten på bilden.

/Maria

Cristine
0

Hi hi hi vaken(listig) katt!

chik
0

God Morgon på er!!

Peter Hoppas att du mår bätre o jag tänker också på dig…

bumb-Vilken rolig katt du har.Kul när dom är lite mer än katt.Vi har duggregn så att man blir så där lagon våt o go.Har min dotters hund här.Skall passa den i en vecka.O dom gamla hundarna är inte glada.Inte snält mot dom.Men dom blir desto gladare när hon åker hem.

"Nu är det frukost"

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#11 Javisst.

Han är faktiskt väldigt besvärlig och har varit så i hela sitt sjuåriga liv. Lorentz (den rödvita söta) är lika ljuv som han ser ut. Han är sex år.

Moritz däremot skulle säkert ha klassats med någon "bokstavsdiagnos" om han varit människa men han står mig mycket nära. Jag älskar denne lille galning…trots allt.

/Maria

Farwuq
0

Trevliga katter.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Spanaren]
0

Vilka ljuvliga bilder och hälsningar från hela Sverige!

Tack även till Cristine för hälsningen och hennes omsorg om Peter och hans hälsa. Kram till er alla från Spanaren

Ps Ingen är nämnd och ingen är glömd Flört

[GunillaF]
0

Nu har jag fått kaffe, varit ut och rastat Ester. Ska försöka få ut de sista plantorna idag.

Bättring till er som inte är pigga och en riktigt bra Lördag, alla.

Kramar från ett halvsoligt Junsele.

zabelle
0

Godmiddag allihop!

Peter - Hoppas du fick bukt med blödningarna efter dialysen!!

Ha det gott idag!

Kram från Skåne

Zabelle   

Cristine
0

Jag skulle behöva arbeta lite i trädgården men det duggregnar ute, bra för naturen men inte för mej, men det blir väl något uppehåll.

[MargaretaA]
0

God middag!

När jag stod och diskade nyss så fick jag se en helt fantastisk syn utanför fönstret. En mycket vacker fasantupp kom promenerande på uppfarten och jag tror att de två hönorna i sällskapet var hans fruar. Jag rev fram kameran för att få dem på bild, men då var ju batterierna slut som vanligt. Gråter med lite tur kommer han igen - jag tror han bor här i närheten för vi brukar höra honom - han skriker som en rostig järngrind - men jag har aldrig sett honom förut, så det var hemskt roligt. Glad

ha en bra dag alla!

[peter54]
0

Tack för omtanken. Jag fick äntligen stopp på eländet vid 3-tiden efter att ha bytt förband 10 gånger och varit nära att ringa ambulans mer än en gång. Satte klockan på ringning varje halvtimme för att inte hinna förblöda om det skulle ha satt igång igen, men det höll och håller än.

Besöket gick bara bra och alla var nöjda och glada. Familjen som var hit är en ny bekantskap. De har tre pojkar mellan 4 och 10 som är intresserade av ormarna jag har och mamma i familjen köpte en av mina kungssnoksungar nu i vintras. Nu ville de se mina vuxna och även boka en till av dem som kläcks till hösten.

evrekaw
0

#20 Fy… Vilken skräcknatt Peter!!!Förvånad

Själv är jag äntligen utvilad efter en behövlig natts sömn… Sonen är äntligen på benen igen efter skyhög feber i flera dagar… Men jag tror att det lönade sig att vara "vätskepolis" och söndervakad.

Hörde att 4 till i hans klass haft samma sak och att en nu ligger i dropp på sjukhus. Helt uttorkad. Ingen vet vad det är… Gissar på virus - men vem vet…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Men usch vad ni haft besvärligt båda.

Det måste vara stressigt och enerverande när det händer något sådant Peter..tar inte rädslan överhanden i bland.! Jg hoppas det inte händer dej ofta.

#21 Skönt att höra att din son är på benen igen. Det går så mycket konstigt virus nu för tiden. Mamman är bästa läkaren.

Mammi
0

Tittar in en sväng och säger gokväll! Glad

Har min yngsta syster hos mig och vi har varit och städat i lght idag. Svårt att städa efterssom hantverkaren fortf. håller på och grejar där men vi har tagit fönster, garderober och sånt och i morgon ska vi fortsätta. Vi gör det som går att göra tills vidare, och resten får jag ta sen. 

Skulle tro att det tar någon dag in i nästa vecka oxå innan han är klar, men till nästa helg borde jag då vara på plats tycker jag!

Är så tacksam för den hjälp jag får av min snälla syrra!Kyss

Varmt och fuktigt ute idag, precis som om det är åska i luften, så vi blev ordentligt svettiga medans vi höll på.

Ha en fortsatt trevlig helg! Nu ska vi käka pizza och dricka vin!Tungan ute

Kramkram: Mammi

chik
0

jag säger bara lille Peter!!Vad skall vi göra så du blir bätre?

Gunilla!!Nu har du byt bild!!jag trodde vi hadde en liten ny medlem..-Trodde jag…

[GunillaF]
0

#23 Vad roligt att det går frammåt. Du ska se att det blir en jättebra Midsommar i ditt nya boende!Skrattande

#24 Det är kul att byta bild! Cool

[peter54]
0

#22 Jag kan inte säga att jag är rädd, men det är jobbigt eftersom jag blir ju så trött till slut att jag nästan somnar ifrån och då kan det gå snabbt. Nejdå, sånt här händer absolut inte ofta. Det är nog första gången det har tagit så lång tid att få stopp som nu.

#24 Ja det går nog inte att göra mig bättre är jag rädd. Detta var ett "olycksfall i arbetet" så att säga. Jag fick för mycket blodförtunnande medel under dialysbehandlingen, vilket till största delen var mitt eget beslut. Förra behandlingen höll blodet på att koagulera i maskinen och jag ville undvika att det hände igen, men då blev det för mycket istället.

evrekaw
0

#23 Vad bra att det går frammåt!!! Och vad avis jag blir… Vill också ha en snäll syster…Glad Vill du byta?Oskyldig

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Du är beundransvärd som kan hålla humöret uppe med så många "besvär".

chik
0

""Jag kan bara instäma i vad Cristine säger i inlägg nr 28."