Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 817 ggr
Cristine
0

God morgon 11 Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ska det regna ända fram till måndag. Då får i alla fall naturen sitt även om vi inte blir så glada. Då blir det mycket tid här med er. Sitter just och läser att dotter slängt  bort mammans 8 miljoner.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

ja det där med pengar i madrassen har väl aldrig varit en bra idé Obestämd

God morgon på er.

Jag behöver väl knappast säga att det regnar… nu är jag riktigt trött på det här vädret! Rynkar på näsan

Nu skall jag åter sätta mig bakom ratten och köra de 13 milen till ön.

jag hoppas slippa köer genom Stockholm och att det värsta ösregnet håller igen.

vi hör senare idag. Glad

Ha en bra dag alla!

zabelle
0

Gomorron alla pigga! Skrattande

Så var man på jobbet igen… sista arbetsdagen innan en lång skön helg. Veckorna springer iväg och snart är det midsommar och snart en efterlängtad semester.

Christine - Vi skulle kanske dragit iväg och letat efter den där madrassen??

Margareta - Kör försiktigt!

Nu blir det kaffe Tungan ute

Zabelle   

[Spanaren]
0

Drömmar av silver och drömmar av guld verkade försvinna i en hast men inte lilla Maggan när hon rattandes kör iväg till sin ö Flört

Det har regnat/ kram Spanaren

[GunillaF]
0

God morgon!

I dag är det skolavslutning och molnen hänger strax över grantopparna. Jag hoppas det håller sig regnfritt tills avslutningen är över iaf.

Ha en bra dag!

OleaViola
0

Godmorgon  även här är det skolavslutning

min son har längtat ihjäl sig efter  det Lite sol är det här men det känns att det inte är någon värme……….

Han är lite förstor för att jag ska få hänge med så jag får väl ha skolavslutning här hemma i stället. ska ge mig ut senare och göra lite ärenden. Annars blir det en lugn dag……

ha en fin dag alla vänner……………

aggeelin
0

Ny morgon och samma väder… det är ändå ganska betydelsefullt det där med vädret. Vi ska ha sommarlunch med jobbet och skulle ha varit ute - det är ju det som är sommar i detta mörka land.

Igår hade jag punktering på min cykel, igen! Hur kan det bara… nu köper jag nytt däck med punkteringsgaranti, alla punkteringar lagas av cykelaffären - vilken bra idé!

Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mammi
0

Gomorron godingar i etern!Glad

Önskar er alla en lugn och fin dag oavsett väder och vind!

Kram:Mammi

inisklo
0

God morgon allihoppa…

Jag skulle har önskat det redan 7 tiden,men den här datoren(fåt låna)har ej varit så pigg om nu felet är den..

Plää…rengnit o kallt,men annar är det rätt så bra…

Ni ska ha det så bra i dag med…ALLA!

chik
0

God Morgon på er.

Vi har uppehåll, men det hänger i luften,-Regnet alltså.

Ni får göra er dag till något vettigt.

Cristine!!Pengar är bara Papper o lite metalskrot..

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Hallå!!Jag var för snabb.

Nu har jag läst artiken om Miljonerna.Fy!!Vilken röta..Skulle inte villa vara Mor Eller Dotter.. Walking Garbage Can 

Cristine
0

God morgon igen alla ni, ja zabelle nog skulle jag behöva en bit av madrassen. Vilken trist skolavslutning med regn..stackarna.Jag sitter fortfarande med morgonrock..man blir lite handlingsförlamad när det är slakväder.

Mammi
0

Här sitter en till med morgonrocken på! Den värmer ju så gött!Flört

solblomman47
0

God morgon på er alla!

Mulet med regn i luften ca 11 grader hopppas att det inte blir regn i morgon för då har mina största barnbarn skolavslutning med promenad från  skolan upp till kyrkan.

Jag har sovit bra i natt ,hosta o snörvlar skönt att det börjar lossna där så att jag blir bra snart. Idag har jag varit o tagit prover på vård centralen så nu hoppas jag att det visar nått som gör att de förstår varför jag är så förbaskat trött o slut i kroppen.

Nu ska jag sätta mig och riktigt njuta av en kopp kaffe och en god macka samt läsa dagens tidning.Sedan ska jag ta en tupplur och sen ska jag ha en lugn skön dag och bara vara.

Önskar er alla en bra dag.

Kram/Solis.

Mammi
0

Det gör du sååå rätt i lilla Solis!! Krya på dej vännen!Kyss

solblomman47
0

Tack Mammi! Kyss

Sedan blev jag så glad idag för jag mötte min nya läkare som jag fått förtroende för på v c  hon tom frågade om det hade gått bra i går och undrade hur jag mådde nu.

Det känns väldigt skönt eftersom jag har blivit illa bemött och nonschalerad utav den jag fick komma till i går som akut. Hon var väldigt tvär från början men kom och sa att hon ändrat sig ang pencilinet sen hon läst i journalen hur jag haft det en tid.Hon var rädd att det skulle bli lungenflamation igen eftersom jag har haft det tidigare tom utan att jag haft feber. Så nu känner jag att jag fick övertaget på denna satmara*s*.

chik
0

Solblomman!!Jag hoppas att det blir bra i slutändan.

Tag det bara i din egen tackt..

Free-spirit-minded
0

Godmorgon

Tänkte att nästa gång vi sänder distans healing kan vi sända till solblomman, om hon vill?

Jag har varit uppe en stund, klippt till hunden funderar på om jag ska dammsuga, någon som har en bättre idé?

Eller kan jag stryka lite, oj va roliga saker jag kommer på.

chik
0

free!!Har du klippt till Hunden? Skrek den inte då.?????

Nä skit i städningen, den tar ingen i från dig…Tyst

Free-spirit-minded
0

#18 Chik den är van Skrattande

Har dammsugat iallafall nu.

Ska ta strykningen också om en liten stund, det är skönt när det är gjort

Då har man varit duktig

Obestämd

Cristine
0

Det blir inget sittande här med er, jag är utbjuden på resturang sdå vises på eftemiddagen.Kyss Puss och kram mina vänner.

[GunillaF]
0

#20 Vad roligt! Smaklig måltid!Glad

Free-spirit-minded
0

#20 Det blir nog roligare så. Ha en bra dag.Skrattande

Jag ska gå och prata me en jurist klockan två inte så kul men nödvändigt, jag har nog en sån där fixar dag idag

Kram på digKyss

chik
0

Cristine!!Vad mysigt.Ät för mig med! Tack.

Lycka till Free…

Hoppfull
0

Ja det låter mysigt Cristine! Här blev det plötsligt sol Förvånadså jag sitter ute…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

zabelle
0

Nu kommer det mer regn. Det ska tydligen komma rejält också… Gråter

http://www.gt.se/nyheter/1.1603193/nu-kommer-regnovadret

Zabelle   

penke
0

¿ hade de inte lite ränta kvar i nå´n kudde ? Foten i munnen

men,mamman hade tydligen släppt det.. ! jag skulle grämt mig resten av veckan..

Här hänger regnet kvar högt uppe i luften,varken råkallt eller riktigt varmt,jag kan höra ungarna ..skrika/tjoa när de rusar ut från skolan,en bit bort…

det hördes bättre när jag var ute i trädgården,satte det sist..senaste plantorna,salvia,kinesiska rädisor,smultronspenat(!) wingbönor,vinruta,kanelbasilika,alla frön blev inte plantor :- / men,de får en chans till,i en mixed hög..:- )   (tömde ut frölådorna)

komposten borde vara ett bättre ställe,men den är för grund o ogrävd ..just nu..,det enda(?) jag tror är kvar..är ett squashfrö.. plats för ett squasgfrö..

förhoppningvis kommer jag på bättre tankar *ler*

penke

penke
0

Jippie !

jag måste få rapportera om att här syns det små strimmor av BLÅ himmel just nu ..!! Glad

penke

inisklo
0

här har allt varit mer eller minre under solen..om inte under stolen…

jag fattar inte var det var som hänt med dator..pjäk…

fick vänta hur länge som helt av…allt Obestämd

han vara ute med hundar…(2 gång)

ta mot sotaren…Flört

dricka kaffe…

laga mat…

äta…

åka med granne o handla…

smileisar försvann redan i går o kom till baks i dag där mellan 13-14..vet ej var dom har varit..Rynkar på näsan

Där mellan har jag försökt komma in i datanSkrattandedet gick inte jag var för står…nej men alltså..det har varit plää o plää men det har varit som sakt..o nu tycks den vara ok…så att säga..jippiiiiii o det är så vacker o varmt ute…jippiiiiiiii igen

evrekaw
0

Go kväll

Har drunknat i febriga barn och valpbestyr… Känner mig helt väck. Man blir trött på att oroa sig… Över 40 i feber i 3 dagar är för mycket för mig…

Åsså en valp som ska ut tätt för att inte göra på golvet…

Phu… Nu skulle man behöva semester…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[MargaretaA]
0

Åh vicken dag jag har haft!

Halvvägs till ön slår vissheten ner som en bomb - en atombomb t.o.m!

Jag har glömt datorn hemma!!!! FörvånadSkrikandesGråterSkämsRynkar på näsan

Jag kastade mig på telefon och efter en del förhandlande med min son som bl a innefattade en låda vin till han och hans flickvän, så är han nu här med min dator *pust* tack gode Gud för att man har barn som vill ställa upp!

Nåja jag fick mycket gjort i dag tack vare det. hade jag haft datorn hade jag förmodligen skjutit upp allt tråkigt tills i morgon och ägnat dagen åt att surra här i ställetSkäms

Näst bäst idag är att solen strålar från en knallblå himmel och det är jättevarmt - äntligen! Så nu blir det grillning, bara resten av familjen dyker upp. Äntligen ska det bli en skön och varm kväll ute i solen - som jag har längtat! Cool

jag kanske dyker in här igen senare, men jag lovar inget Tungan ute

Hoppfull
0

#29 Men usch vilken hög feber… förkylning eller?

evrekaw
0

#31 Nej, det är det som är det konstiga… Vi var till läkaren… Inga symptom alls… Inte ens huvudvärk… Bara skyhög feber… Han ligger dock på 39 i dag.. så det är hopp om liv…Glad

Cristine
0

# 29 Efter sådana dagar tar det ett tag att bli människa igen,man blir ju som en trasa.

Vilket drama Maggan…tur att du hade något att muta med. Det finns nog många som skulle åkt ut med din dator.

Så tråkigt det är att åka till en sommarrestaurang som är så full jämt att det är svårt att få bord och se borden ute stå tomma plus att vädret är så grått så grått.

Hoppfull
0

#32 Det var ju skönt i alla fall! Då har det nog vänt. Håll koll på fästingfronten, låter som klassika borreliasymptom.

evrekaw
0

#34 Jo, läkaren sökte igenom honom må du tro… Men hittade inget. Han hade inte sänka heller… Men… De där små krypen kan vara svåra att hitta. Dessutom kan ju någon ha suttit där men släppt…

Hoppfull
0

Ja det var ju bra det i alla fall. Nu är det ju som du säger att det inte alltid syns och man kan få de mest befängda symptom som inte alls verkar höra ihop med borrelia. Hoppas att han är frisk inom ett par dagar!

zabelle
0

#35 Hoppas han kryar på sig!!

Zabelle   

OleaViola
0

# 35 hoppas din son kryar på sig ! inte roligt med sjuka barn ! jag vet men nu är don stora hmmmmmmmmmmmm

Å penke jag avundas dig att vara ute trädgården å pula första året jag har lite växter på balkongen å så roligt det är…… vill gärna ha en riktig trädgård eller bara en uteplats hade räckt !

Här i skåne har det regnat nästan hela kvällen å rätt mycket också ,Bra för jorden men lite tradigt .

passar på att önska alla godnatt snart kryper jag ner i sängen godnatt alla !