Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 575 ggr
Cristine
0

God morgon 10 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänk om det kunde få vara så underbart väder som det var i går på eftermiddag varje dag, och man kunde bara sitta och slappa. Det är livskvalitet.

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Spanaren]
0

Men vilket sött och mysigt hus i ett mysigt väder, men givetvist blåst också Flört /kram Spanaren

Cristine
0

Det var skönt där bakom knuten på lillstugan för det var lä, senare stannade blåsten upp så vi kunde sitta på bergsknallen. Annars brukar i sitta på den inglasade terassen, för blåst det har det gjort länge nu.

[Spanaren]
0

#2 Är det ditt lillhus eller …

/kram Spanaren

[MargaretaA]
0

God morgon.

Här regnar det Rynkar på näsan

Jag har länge väntat på rätt väder att ta en bild av min fina vita syren, men nu får ni den som det är i dag. Blommorna börjar blir bruna. Snart han den blommat över och då ska vi kapa den rejält. Den står utanför köksfönstret och skuggar och skymmer sikten. Det är också en plats där vi sitter ute och man känner sig som man sitter och hukar under trädet - dålig feng shui tror jag Flört

ha en bra dag alla vänner och jag hopas ni har bättre väder än mig!

aggeelin
0

Godmorgon!

Här är det regnväder och det blir regnkläder… Var på rolig fest på jobbet igår så nu är jag lite trött. Det är faktiskt sant, Lill Babs var där och det var lite allsång… och sen dansband - det var tema folkpark. Riktigt roligt men folk gick hem tidigare än i parken.

Idag består dagen av en massa möten.

Ha det gott Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon.

Solen i Malmö "lyser" med sin frånvaro i dag också. 11 grader, mulet och duggregn.

Det blir förhoppningsvis en lugn dag på jobbet idag och jag har startat med dagens första kopp kaffe.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

aggeelin
0

Åhhh - kaffe låter gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

#7 mmmmmm det är det! O så luktar det så gott!

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon!

Här är växlande molnighet. Det har bara varit +3 grader inatt så blommorna får ha på sig "kläder" om nätterna.

Jag hoppas och tror att alla får en bra dag!Glad

Cristine
0

# 1 Nej det är nere hos grannen och stugan hör till detta hus.

Mammi
0

Gomorron kära vänner! Glad

Sitter här och huttrar och försöker få upp värmen i kroppen med en kopp kaffe!

Endast 9 grader ute och småregn, huvvaligen!

Hittade ett bra ordspråk i går som jag vill dela med mig av:

"Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv"

Vet inte vem som skrivit det men bra är det!

Kram på er och ha en lugn och fin dag./ Mammi

OleaViola
0

godmorgon sitter  framför datan med en kopp  kaffe och försöker vakna till Känns lite stel men det blir nog bättre vad det lider :……………

Jätte fint hus Cristine bli lite avis ………. men man ska vara nöjd med vad man har för tillfället eller hur………..

sweethoney
0

God morgon!

Här i skaraborg är det kallt och regnigt….. inte kul alls! Väderrapporten inför fredag, då barnen har skolavslutning, är 10 grader och regn. Hoppas att det åtminstone håller upp, eftersom mina barns skola har avslutning i en amfiteater. Jättemysigt och fint - om vädret är bra………

Ha en fin dag nu allihop!

Kram

Amor vincit omnia

inisklo
0

God morgon allihoppa…

Hoppas alla har sovit bra o trots vädret om det år "dåligt"  känner:

OOOOOOOOOO va härligt igen en nu dag o nua tag.

Kram på er…Ha en bra dag

Kaffe..juu tack,att man vaknar Obestämdskriver i helv sömnigFlört

Hoppfull
0

Hej på er!

Igår låg jag hela dagen efter studentfirandet i förrgår, jag var helt utslagen! Idag är det aningens bättre men jag är grymt sliten. Sonen var nog nöjd ändå trotts hällande regn och bitande kyla… alla gästerna var genomsura och kalla när de kom hem till exmannen efteråt!

Här är det fortsatt kallt och man misströstar lite… ska det bli ännu en kall sommar… fast nu har vi ju köpt husbil så då åker vi nog dit som solen skiner Skrattande

#13 Även här ska det tydligen ösregna och vara kallt hela fredagen som är skolavslutning även för oss… trist!!

Ha en bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Farwuq
0

God förmiddag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

inisklo
0

#16 Tack det samma till dig

chik
0

GodEftermiddag!!

N.Halland har vi lite regn.Mysigt Cristine.O kaffe måste jag ha när jag går upp på morgonen med en gång.

Hoppfull..Men vist hadde du roligt i går.

Drake Nissen Hej!!

Själv så gör jag inte så många knopp i dag gjorde desto mer i går.

Men jag hörde på radion i förmiddas om att dom hadde set märken efter en björn några mil här i från.O jag har ju björn fobi.O för några vekor sen så kände jag ju att det inte stod rätt till i skogen o såg spår som var stora..O sen såg vi en tall som barken var avriven.O manen på radion sa att det var ett säkert teken på björn, så jag var tvungen o gå in på radioHalland o där var det en bild på en Gran som Björnen hadde rivit på.En sådan som jag har fast jag har Tall.

Bor jag i något j..a djurpark eller?

Så Grannungens Boa, men den bör la ha fruset i hjäl hoppas jag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Tja roligt och roligt vet jag inte, det är nog att överdriva. Jag slet som ett djur med att passa upp och springa och fixa och servera och fylla på och göra mera sås osv för exmannens hela enorma släkt som knappt pratade med mig ändå… Men i övrigt var det helt okej, jag drack vin och skojade med de några av de andra istället. Fast festen var ju för sonens skull och inte för min, så det är ändå absolut okej! Glad

Usch då, ja är man rädd för björn är det förstås inte så kul.

chik
0

Hoppfull.Nu har du gjort det.O kan luta dig tillbaks o bara njuta till nästa Examen..Flört

Hoppfull
0

Japp Glad två års vila från "samarbetet" med exet Foten i munnen Men allt gick bra så det var lugnt, det är ju för barnens skull och då får man väl bita ihop och försöka härda ut den lilla stunden för deras skull.

Cristine
0

Hoppfull  jag säger detsamma som Chik.

Förlåt mej Chik*garv* men du har då en sjuttons otur med björnar och ormar..men jag kan tala om att vi har tre st. som går/ gått här.

chik
0

ja vi bör se det tråkiga o läskiga med Humor.Som en bekant som jag smsade i morse o ville ha tröst-Ja Aperna reagerar först..Jag har bara snälla väner,som tänker på mig..

Nu!!Lite Dans….

Hoppfull
0

Ja jag vet ju tack och lov att det är över Glad