Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 646 ggr
[GunillaF]
0

Semestern

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tänker ni hitta på för kul på semestern?

Ska ni till stugan? Blir det husvagnssemester eller blir ni kvar hemma och servar andra som har semester?

[GunillaF]
0

Jag är antagligen hemomkring på semestern. Släkt kommer och hälsar på. Dagsutflykter blir det nog till några ställen.

Cristine
0

Jag blir hemma och gör små utflyckter! Har ingen lust att dra iväg någonstans..borta bra men hemma bäst(har blivit gammalTungan ute)är min devis nu för tiden.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Jag har ju varit på en veckas semester så jag borde vara nöjd.Glad

chik
0

Jag blir hemma.Sen om sambon o sonen åker det har vi inte pratat om än.Sen så talar jag om för besökare att jag bara har halvtids jobb här i detta hemmet, så det är självbekäning som hjäller.O så har jag ingen städning nu under sommaren.Nu har väner vantsig,men Sambons kompis han såg rätt rolig ut när jag sa att min arbitsdag var slut, så om han önskade något så fick han fixa det själv.

Lena.P är jag i verkliga livet.

penke
0

Semester har jag inte,bara "inte jobb".

jag tycker det är ..sy´nn att åka långt söder över då,när det är så fantastiskt här,jaa, även om det skulle regna :- )

jag har mycket att göra hemmavid,lite måsten o mycket med glädje,jag ska göra en del dagsutflykter i närheten,andra "kortare till kusterna (salt o stlm) själv eller med ..frivilliga :- )

Joo,nu kom jag ihåg,jag tänker gå/ta en målarkurs (olja) ,jag behöver få igång kluddandet o leken,ny(?) teknik o få nya tankar där,eller bli påmind om gamla tankar genom en kurs,dels via läraren OCH de andra eleverna :- ) 

penke

aggeelin
0

Vi ska åka söderöver. Jag vill ha värme, jag tycker att det är så skönt att åka bort och koppla av och göra ingenting i två veckor (bara läsa ca 14 böcker) promenera, äta god mat och njuta. Jag tycker att det är svårt att koppla av hemma och så är det inte garanterat varmt här hemma heller… men vackert är det.

Det har varit så mycket de senaste två åren, så jag tycker att jag förtjänar en avkopplande resa…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

Jag har haft en lång diskussion om semestern och lyckats förhandla mig till att slippa åka någonstans, för jag börjar klättra på väggarna redan andra dagen när jag är bortrest i frustration över att jag inte har något att göra och vad jag kunde ha använt min tid till hemma.

Efter långa diskussioner har vi kommit överens om att stanna hemma i sommar och istället bjuda hit den familj vi annars brukar åka ihop med. Här ska vi göra dagutflykter hemifrån och jag är supernöjd med att få vara där jag trivs bäst.

Som belöning får fru och barn åka till Medelhavet en vecka under höstlovet tillsammans med samma familj och jag slipper följa med. Det är den bästa semesterdealen ever! Glad

[GunillaF]
0

#7 Bra att det löste sig. Man ska ha roligt om man reser bort på semestern och det har man ju inte om man sitter och längtar hem.