God morgon 8 Juni
Eftersom jag måsten till Apoteket tidigt så skriver jag morgontråden nu. Jag passar på att åka samma taxi som kör dottern till jobbet. Hoppas det är varmare i dag för nu har det blåst kallt i två dagar.
Ha en bra dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Brr minus 2,2 grader i natt men Cristines rosor värmer glatt 
/kram Spanaren
God morgon Spanaren..viss är de vackra!
Cristine dom är underbara/ kram Spanaren

Godmorgon alla vänner inte så varmt här men dock lite sol………. !
i dag ska jag ta det lite lungt Blev lite mycket i går med försäljningen av kaffe å så men det går nog snart över…………..

Godmorgon ser ut som att solen tänker titta fram här.
ca 10 grader just nu. Härliga rosor
Ha en bra dag ni alla

God morgon alla vänner!
Lite molnligt men nu tittar solen igenom kallt runt nio grader lite småblåsigt.
Idag ska jag inte sitta så mycket vid datorn gjorde lite för mycket i går så jag har mer ont samt lite huvudvärk i dag. Jag ska ringa en massa samtal ( inga roliga) nu på förmiddagen bla till vård centralen och försäkringsbolaget.
Jag ska se om jag kan ta en liten promenad idag,sen kommer min vän Ida vid två när hon kommer från skolan. Synd att jag inte har nån bil idag för då hade vi kunnat farit till handelsträdgården (hon gillar också att gå och titta där) och tittat ut lite blommor som jag ska sätta på balkongen.
Christine vilka härliga sommar rosor Jag längtar till Molde rosornas stad när man ser dem.
Spanaren du hade rätt kallt du det tycks inte bli nån sommar ännu.
Olea Viola ta en skön dag och gör nått härligt för bara dig.
Ha en bra måndag alla.
Kram Solis.
God morgon!
Så har vi en ny, oskriven arbetsvecka, igen!
Kallt som tusan är det ute och det såg ut som om det var lite snöblandat det som vräkte ner för en stund sedan! Usch!
Jag hoppas det blir bättre snart. Det växer ju inget i rabatterna!
Ha en bra dag alla!
Godmorron allihop!
Zabelle
God Morgon på er alla.
Ja vilken fin bild du ger oss…..Cristine.
N.Halland sol.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron friends!
Här sitter jag i morgonrocken och huttrar, brrr kallt som attan här inne! Ska ta en kopp kaffe nu och värma mig lite.
Mår bättre idag än i går så det här ska nog gå vägen de med! Än en gång: Tack till er alla som hjälper mig på denna resa ni är bara bäst!!
På lördag kommer en av mina syrror och hjälper mig att städa lght så jag hoppas att hantverkaren är klar då….Nu längtar jag sååå tills jag bor där och slipper sitta här bland alla minnen.
Kram på er alla och ha en lugn och fridfull dag! 
Godmorgon! Trött som alltid på morgonen - jag tycker att det är såå skönt i sängen då, det är en liten röst som säger, "ligg kvar"!
Tiden går för fort, redan 8 juni… solen skiner och det ser ut att bli en sval försommardag - katterna sitter i fönstret och tror att det är riktigt varmt ute… nu mot jobbet 
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
god morgon!
jag tog sovmorgon i dag. Det var skönt!
Det är verkligen kallt! Först nu börjar innetempen bli så man inte fryser utan att ha värmepumpen på. Det här är ju nästan pinsamt för 8 juni
Men Cristines vackra rosor vörmde verkligen! Det blir sommar snart till slut 

God morgon!
jag förstår dig Mammi… Om det inte var för långt skulle jag hjälpa dig med att både städa, packa och bära…
Själv har jag sovit som en klubbad sedan tidigt i går kväll. Länge sedan jag fick en sådan här natt… Måste vara fullmånen…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
På tal om klubbad så vet jag inte vad som händer med mej på kvällen innan jag ska gå och lägga mej. Jag sitter här framför datorn och småpratar och helt plötsligt är det som någon klubbar mej..jag hinner int ens säga gonatt. Jag somnar sittandes(på min post
) så nu måste jag bädda tidigt så jag bara ramlar omkull i bädden *fniss*. Det konstiga är att jag inte känner mej ett dugg trött när jag sitter där.
Gokväll på Er. Här sitter en disktrasa
. Kan nån va snäll och skicka isäng mig vid 9 tiden. Vad det skall bli skönt när juli och semester kommer.
Igår när jag hade en liten paus som röstmottagare och åkte hem för att äta. då skicka gubben i säng mig för en tupplur. Idag har det var fullt ös på jobbet.
Nog gnällt. Nu sitter jag skönt tillbakalutad i fåtöljen och bara tar det lugnt. Ha en skön kväll ni också.
Var rädda om varandra
Signemo!!Nu får du la ta det lite lugt.Du jobbar ju mer än normalt.
Så om du läser detta! Så är du uppe förlänge.Gå o lägg dig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
JAg skall strax koja chik. JO jag vet det är nog lite mycket. Men hösten är så mycket lugnare. Varje år vid den här tiden tänker jag , "Inte ett år till". Kan man kalla jobbet säsongsbetonat tro.
Men det är många som har det värre.
Natti på Er
Var rädda om varandra
Go´natt Signemo!