Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 409 ggr
Cristine
0

Fa==========rtdårar!

Med sommaren kom nu fart dårarna som tror att de kör på E 4.an. Vägen som går hit ut är väldigt smal, och den är farlig att gå på. Själv har jag ramlat då jag gick ut på kanten för att släppa fram trafiken. Varför har vissa ingen respekt?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Kanske för att dom är fullblodsegoister?!

aggeelin
0

För att de tror att de klarar allt - om det kommer ett barn t ex så kan de stanna hur lätt som helst - de är så fantastiskt duktiga bilförare. De som är sämre kör långsammare…  jo jag har hört flera säga så.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Free-spirit-minded
0

Såg en fartdåre igår och när den kör om står det övningskörning på skylten???

Då undrar man har den rätt lärare

Cristine
0

Jisses!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
0

Skäms Tillhör nog den där skaran som är lite "tung på foten" bakom ratten… Inte medvetet… Det bara blir så… Min man säger ideligen åt mig att… Nu går det för fort…

Tja, jag har i alla fall empiriskt bevisat att alla dessa vägkameror här där jag bor inte fungerar eller är i bruk… Borde haft många böter vid det här laget om så vore fallet…Skäms

Men jag gasar aldrig i bebyggelse där man kan köra över folk och barn!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Branneli
0

Har nu varit "ute" & övningskört med min unge för första gången denna helg. Många trivsamma stunder & diskussioner föder detta. "Morfar" har också gått handledarkursen…..intressant med dessa diskussioner i tre generationer, med olika livserfarenhet!!

chik
0

Ja så är det för oss som inte fattar att vi skall bo i en liten bur i stora staden. Där det fins cykelbanor gångbaner..

Vi som bor på landet skall inte lämna vår tomt..(Satir)

Håller fulständigt med.Man går med livet som insars o någon vägren fins ju oftas inte heller.. Trucker Smiley Stilts 

Lena.P är jag i verkliga livet.

evrekaw
0

Mmmm,,,, man får nog banta vikten på högerfoten i sommar…Obestämd

"There is nothing more despicable than respect based on fear."