Åskådare..
Önskar alla en god natt sömn och samtidigt så önskar jag att jag var en lika bra talare som åskådare, men jag vill säga så mycket men det blir inga bra ord, alltid…
vi har alla våra olika roller och specialiteter 
God natt Shar.

<3
Ursäkta en gammal tant - men vad betyder <3 ???

Om man lutar huvet till höger blir det ett hjärta…
God natt Shar!
Om du väljer att skriva dina ord, även om det är bara några få, så hjälps vi åt att "fylla i" om vi kan.

Mmm, låter härligt!
aha…! tack för upplysningen - jag har sett det många ggr men aldrig fattat. Tack för hjärtat då Shar 

Tack själv! <3
Nu komer John Blund och hämtar mej..
Natt i, Maggan och Gunilla
Ringside..
å må du välsignas av de drömmar du förtjänar :- )
..vågar man inte släppa ut de ..O-bra orden,får inte de bra orden plats att klämma sig ut ..
penke
Det är alltid så roligt att läsa dina finurligheter penke 
tack !
*kramen*
penke
shar!!Vist så skriver du ur ditt hjärta..
O nu lärde jag mig något…<3.
penke..Du ärla bara för go.o även ni andra..Men Penke han kan skriva så det tar mig flera minuter o läsa…<3. nu har jag lärt mig något.
Tusen Tack <3 Shar.. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 - enligt min åsikt är du inte en gammal tant förrän du passerat ca85 … tror jag vi kom fram till här för någon vecka sen…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag kan varken tala eller skriva men är här och huserar hela dagarna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#chik
tack!
(it takes one to know one. visst jaa…: man känner andra genom sig själv)
jag försö :- )ker ibland att skriva mindre strömlinjeformat,så att det finns ett litet gruskorn som sätter snurr på "dina" tankar
(det har oxå med min dysläxi att göra,gillar att leka med ord, o meningen,vad jag skriver o hoppar över .. =
penke

Tack….<3
Penke!!Du skall bara fortsätta o skriva som du gör. Det är du!!
Shitt jag har barnets data o han har inga roliga gubbar.Fy dumma Data.
FY datan din,FY !! :- )
joo,jag tycker det är roligare om alla (lyssna Shar) skriver på sitt eget sätt,med sina ord,det är personligt..istället för exakt o korrekt.
det är ju inte bara orden jag..är ute efter,det är tankarna o allt det mellan raderna *ler*
penke
javisst så var det agge.. det är ju för fanken 35 år kvar till dess! Vad svamlar jag om 
tant o tant jag är en sådan där ……..Som jag inte har onta av att vara.
O jag har ju bara 30 år kvar till Tant..så jag är bara en "stjäring"
O.B.S. Detta är humor.Den högre skolan….
Jag vet att du är världsmästare på humor i den högre skolan chik och jag skrattar läppen av mig varenda gång 
Annars är en av mina favvotanter som inte är 85 Marit Paulsen. Det är verkligen en tant med stake!
Jag blir gärna som hon 
#21 Hon är en härlig tant tycker jag! En kaffeälskande tant! 
Zabelle
Jag har alltid gillat Marit Paulsen men nu står hon mig upp i halsen! Fyyy va less jag är på den j…a EU-reklamen med henne som går stup i kvarten på tv nu!! En gång till och jag kastar ut tv.n!! 
Jag som alltid gillat hennes dialekt spyr snart när jag hör henne prata på om att hon är en kärring osv!! Nä, nu får det vara nog med Paulsen i rutan för min del!
Pust! Där gick luften ur mig när jag fick ur mig alla frustrationer ang detta….
ja du. Hon vet vad hon tycker..Så där kan jag bara hålla med.
Hadde vi haft fler sådana damer i riksdan så hadde det nog sett anorlunda ut.Tror jag…o livet hadde varit roligare.
jamen det är ju inte hennes fel. Reklamfilmen är usel det håller jag med om, men det är filmskaparnas fel. Inte Marits.
Jag tyckte hon var så rolig när hon i en intervju blev utfrågad om sitt sexliv av en ung journalisthoppa. Den unga damen rodnade när Marit sa något om alldeles vanliga tantorgasmer
men skämt åsido - Marit har satt tanten på kartan och det förtjänar hon en eloge för 
Jaadå, jag håller med, det är inte Marits fel, men jag är bara sååå trött på detta nu så det har fått mig att kväljas! Stackars Marit…
Ja men det beror ju på att det är EU-val nu. Hon exponeras hårt Så snart valet är över får vi inte se henne så mycket mer. Det är lite tråkigt tycker jag…
Jag ser henne gärna i andra sammanhang men nu räcker det på ett tag med Maritdos för mig i allafall! 
Gissa vem som dök upp på tv:n nu….!! AAAHGHH!!! 
haha jag såg det också. Tittar du också på Talang på 4:an Mammi? 
Jajjemen!!
Jag bara älskar killen som pratar med bäbisröst!!
lilla Mammi!!Nu skall vi inte slänga ut Tv..Utan vi går en liten sväng med bella. tills den dumma reklamen är borta..Fy vilken dum reklam..mammi!!Du ela bara för go….
Hehe….Mammi på gränsen till nervsammanbrott!! 
Jag tittar inte på Talang men gubben gör det. Jag lyssnar bara mellan köksbordet/vinet och datorn 
Tur det är nån då som håller koll där hemma!