Manslist.
"Det bästa sättet att lyckas hos det motsatta könet är att hävda att man är impotent. Varje kvinna drivs då av en oemotståndlig lust att bevisa motsatsen."
Källa: Cary Grant
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hehe, den va bra!
..jaa,den är bra…..
Impotent älskare sökes ,heter en bok jag läste för några år sedan,en tysk författarinna vars namn jag glömt.
den var lite smårolig o intressant..på sitt sätt,jag fick andra perspektiv.. (hmm,jag minns boken men inte författarinnan… )
impotens som ragg-list har jag inte provat,men jag är säker på att det funkar(är man som man mer ..intresserad av en kvinnas person,än kropp blir hon ofta ..störd o osäker,och "visar" upp mer o mer,även/trot det inte är i ett "erotiskt" samanhang ..
det ..sexuella "ointresset" funkar även "mot" homosexuella..det har hänt att en kvinna trott jag var bög o ..släpat iväg mig med orden: Dig ska jag bota!
…ett sådant godhjärtat initiativ vill man ju inte dra i smutsen *ler*
(hon lyckades)
penke
*Fniss* vilken taktik penke…bög!
Tänkvärda ord!
Men va bra "Att kunna ligga o läsa" Toppen!!
-Va det fel svar?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Man kanske ska ta sig en krogrunda och hävda att man är lesbisk…

Ja Mammi.Du hörde väl penke.Kör med hans trix .Heja dig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Man gör sina desperata försök till kontakt! 
*skratt*
det var ju ingen ..uttänkt list.det var hennes fördommar som ..lurade henne,jaa, fler har trott det,även "riktiga bögar"
en del män kan ju surt muttra,när de får RÅ-nobben " ´äbbla flata"
jag nobbar alldrig så,det kan trigga kvinnor(och män) att det blir en intressantare utmaning att ..få hem "mig"(?),att fåfängan inte tillåter ett "nederlag" ….o/e att mitt trevliga yttre
o vänliga sätt är attraktivt(?) (*skratt*)
..ang. krogen tror jag att jag lärt mig att INTE ha trix o taktik,hellre anti-ragga/bara ha kul det funkar bäst,dvs,inte ha de frustande kåt-hornen (synliga) i pannan,det var nog det han menade Cary Grant, (de tar man fram senare) *seritaket*
joo,och när jag får nobben,släpper jag henne, vad ska jag med någon som har SÅ dåligt omdömme…(?) *skratt*
dvs,jag limmar inte o tjatar o tjatar,det förvånar faktiskt en del kvinnor !
penke
/på lånad datormaskin
Hrmmm..mummel.. fåfängan inte tillåter ett "nederlag" ….o/e att mitt trevliga yttre
o vänliga sätt är attraktivt(?)mummel..vi vet ju inte hur du ser ut så vi kan ju inte säga vår åsikt, bara lita på ditt ord. I och för sej verkar du ju vara en trevlig kille men sedan säger du allting själv ju*fniss*
*hihi*
Jag har ju ett sorts foto som avatar/i fotoalbumet (samma) jag har för billiga kameror(?),de har börjat ljuga…numer.. *suck*
å jag trodde mina ..vida svepar o överdrifter skulle avslöja min ödmjuka distans(eller överdriva självförtroende o brist på distans …? :- ) )
ja,jag säger allt själv..men även du kan väl läsa mellan raderna ..
mitt utseende o attraktivitet,är en humörsak.från mitt perspektiv, vissa dagar vill jag knappt tända badrumslampan när jag ska borsta tänderna,andra blir tänerna väldigt rena… :- )
menar,vad som är vackert o attraktivt..ligger i betraktarens öga,i bland är jag förvånad över den ..uppmärksamhet jag får/fått,det är då inte dryghet utan tröghet av ..missat många inviter ..
å det är ingen Manslist,det är jag.
penke
/vid egen datormaskin
Hmm, nu är jag ju ingen raggare vare sig bildligt eller bokstavligt, men jag bara spekulerar i vad som händer om det visar sig stämma 
Jag är själv impotent, det har jag varit i minst 25 år som en konsekvens av långvarig diabetes och kronisk njursvikt. Jag var till och med i Uppdrag Granskning en gång för sisådär 8 år sedan såsom representant för kategorin "impotent motståndare till subventionering av potensmediciner" 
Jag skulle nog tveka att använda det som raggningsreplik, men ändå vara noga med att klargöra faktum från första stund 
Ok, får väl tro på vad du säger, men köp en ny kamera*blink blink*
Hmm, nu missar jag poängen igen 
#11 Man kan aldrig vara för säker Peter, en del kvinnor har konstig tankegång och kanske gör hon som penkes kvinna..drar iväg med dej för att bota
Jag svarade penke men du hann komma emellan, därför blev det så tokigt.
jag tror nog att finns kvinnor som gärna vill tro att de kan bota diverse "problem" hos män med sina kvinnliga "talanger". men det finns också män som har samma idéer. Vem har inte hört män tala om vad vissa kvinnor "behöver" 

#15 - Usch ja, den kommentaren kan göra mig sååå irriterad. *mutter* Men så försöker jag intala mig själv att - "man tror om andra som man är själv" och då blir det istället att man bara skrattar åt det hela… 
jag har faktiskt svårt att skratta åt såna loosers 

Det är inte så lätt alltid men det tar oftast bättre om man skrattar åt dem har jag upptäckt. Visar man att man blir sur eller arg så tycker de ju att de lyckats…
ja det är nog sant. Fast i den åldern jag nu har uppnått så händer det nästan aldrig att jag hör sånt trams längre. Även mitt umgänge har vuxit upp 
Ja det faller väl tillbaka på tråden om insikt det där med män som tror att manligheten sitter i snorren och att kvinnlighet är lika med stort bystmått, men det är skrämmande vanligt.