Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 692 ggr
Cristine
0

God morgon 29 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här sitter vi, jag och han, han låter mej inte sova, så fort jag lägger mej och släcker lyset så är han på mej. Jag blir vansinnig. Jädrans mygga!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

Gomorron. Hoppas du sover ännu Christine.  Men när du vaknar hoppas jag att du och alla ni andra får en fin dag.

Här skiner solen så vackert. Kram

Var rädda om varandra

Mavios
0

God morgon!
Blev visst många mrogonhälsningar idag. :)
Önskar alla en härlig fredag och helg.
Kram

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Cristine
0

Ja sju stycken*fniss* det blev något fel på Forumet under natten så jag kunde inte heller komma in och åtgärda det. Jag hittade vid sextiden i morse en flugsmälla och fick ihjäl rumskompisen så jag fick sova en timme.

[GunillaF]
0

God Morgon!

Strålande sol idag också. Och varmare ska det bli i morron! Skrattande

Ha en fin Fredag!

aggeelin
0

Godmorgon! Veckan har gått förfärligt fort! Jag var tvungen att kolla flera gånger i går att det var torsdag… trodde att det var onsdag eller…

Idag ska vi få gräs! Äntligen, hurra hurra! Skrattande Sen ska det vattnas men det är iaf på plats. När vi är ute och jobbar i blivande trädgård brukar Charliekatt vilja komma ut till oss… idag kommer han att se oss men vi har inte tid att ta ut honom…

Hoppas på en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon.

Sol!! I går så var åskan runt så jag drog ut det som tar lättast skadda.

Men nu har vi ett strålande väder o det verkar som om hela landet får det "Vakert" väder.

Ja Cristine du är allt brutal.Dammar i hjäl din rumskompis..Aj vad ont det gjorde.

aggeelin. Gräs!!Ja då slipper du lera o sand.Hoppas att det blir bra.

ja nu skall jag gå o ducha, sen åka o handla.Jag tycker det är så tråkit.Fy vad jag är lat..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

#6 jo jag ser verkligen fram emot att slippa lera och dessutom slippar jag en stressad sambo… det ska bli det bästa med gräset..

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Ah, jag ser att lupinerna blommar Chik, jag älskar lupiner.

Mammi
0

Gomorron vännerna mina!Kyss

Sitter här och känner mig som en disktrasa efter gårdagens bravader. Har sovit oroligt och legat och bitit ihop käkarna och när jag en gång lyckats somna så har jag väckts av katten som ligger tryckt bredvid mitt huvve och spinner som värsta v 8:an,suck!

Nu ska jag försöka få till min andning igen som har vandrat i väg upp till bröstkorgen och sitter där som en klump. Jag ska ta en skogsprommis med Bella och ta djuuupa andetag när jag går och känna att luften går in djupt ner i magen på mig och medan jag gör det ska jag affirmera: " Jag är vacker jag är bra allt jag vill det klarar jag! "Glad

Sorry för att jag har kommit med så många deppinlägg den senaste tiden och kanske framstått som egoistisk som bara pratat om mig själv. Det är inte min mening att jag ska få en massa ömkan av er alla, utan det känns bara så skönt att kunna dela med mig en del av det som sker omkring mig just nu, och kanske få förståelse om jag inte är på g alla gånger.

Det här hade varit en omöjlighet för mig för bara nån månad sen, att på nätet kunna vara så pass öppen som jag är om detta, pga den ångest jag brukar få för minsta lilla. Så därför ser jag det som nåt positivt som hänt med mig och att jag gör framsteg på den fronten. Jag står emot ångesten och lättar mitt hjärta.

Jag vågar helt enkelt ta för mig mer av livet känns det som och det har ni här inne varit delaktiga i pga den värme och det stöd ni ger av er själva!

Kram: Mammi

www.emmaussolidaritet.se/vanner.html

Ta bort ram 

Cristine
0

Så glad jag blir av att höra det Mammi, med risk att bli tjatig så säger jag det igen,du har blivit otroligt stark i dej själv och jag vet att det kommer att gå bra i fortsättningen. Passa på att jorda dej Mammi när du är ute i skogen.

Kram

Mammi
0

Tjata på du Cris det behöver jag! Kyss

[Spanaren]
0

Mammi jag är stolt över dig plus alla mina vänner här inne i LK :-)

/kram Spanaren

Ps chik vilken härlig bild och jag ser dig och vovvrna komma där *ler*

Hoppfull
0

Härligt att höra Mammi! Man får ta ett steg i taget i sin egen takt…

Hoppas alla får en härlig fredag!

Vi skulle grilla ikväll men här är det halv storm och jättekallt ute. Förhoppningsvis bestämmer sig solen som just nu verkar tveksam till om hon vill vara här, för att hon vill värma oss trots allt. Då får vi vår lilla grillning med ett glas rött ikväll Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

evrekaw
0

Nej då Mammi… En för alla alla för en… Du är inte tjatig eller jobbig…Kramis

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[GunillaF]
0

Mammi nästa gång är det någon av oss andra som behöver få skriva av oss, få peppning och sånt. Vi ställer upp för/på varandra!Kyss

Farwuq
0

God förmiddag.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

bettin65
0

Godmorgon alla lite sent men har varit i väg å handlat lite på förmiddagen inga stora saker men även det behövs ju ……

Hoppas att alla får en fin dag och till alla som behöver skickar jag en Kram…….

[MargaretaA]
0

Man behöver få ur sig Mammi! Det behöver vi alla nån gång Glad

Nu ska jag ösa ur mig vrede över bilar som inte fungerar. Jag var in till "stan" nu på förmiddagen och allt gick bra ända tills jag skulle starta bilen för att köra på färjan hem igen. Då startar den inte - stendöd!!!!Skrikandes

Jag hade tur och fick lift hem till torpet med en vänlig kvinna så det var inte det största problemet. Nu ska vi alltså försöka ta oss tillbaka de tio km till bilen för att se om vi kan få igång den, men det verkar omöjligt att få låna en annan bil just nu, så vi får vackert vänta eller ta bussen som går först om två timmar. Fy vad jobbigt sånt här är - bilar ska bara gå - inget annat!!Rynkar på näsan

Cristine
0

Ja fy tusan ..håller med dej! Du får prata lugnt och sansat med den, annars en stor spark i baken.

Stackars dejKyss

[GunillaF]
0

#18 Kolla om ni har nån slags "starthjälpsassistans" på bilförsäkringen.

Hoppfull
0

318 Åh, krånglande bilar kan verkligen driva en till vansinne!!

[MargaretaA]
0

ja min gubbe är i upplösningstillstånd. Hans kontrollbehov fixar inte att hans bil är en mil bort och han kan inget göra åt det just nu. Han är ju mekaniker så får vi bara låna en annan bil snart så är problemet löst.

Själv är jag mest oroad för vinet och fläskfilén som ligger i skuffen och kokar i solgassetSkäms

Hoppfull
0

Hehehe, men det är väl bra att inte oroar er för samma saker… maten klarar sig säkert.. och vinet med…

[MargaretaA]
0

jovisst men jag vill gärna ha det på samma adress som mig innan kvällen Flört

Hoppfull
0

Det förstår jag verkligen… men det ordnar sig nog ska du se!

[MargaretaA]
0

Japp!

Nu är ordningen återställd och bilen är hemma. Den startade på första försöket Förvånad

Lilla gubben är lycklig igen och sa att det är ingen idé att börja med nåt jobb nu, vi tar ledigt och har det trevligt bara resten av dan. Kyss

Hoppfull
0

Vilket bra beslut, ha en riktigt skön eftermiddag! Glad

[MargaretaA]
0

tack Hoppfull - det ska viSkrattande

Cristine
0

Ja detsamma säger jag, vila och ha det skönt, vilken tura att den satt igång utan bekymmer, är din man bra på att meka med bilar?

[MargaretaA]
0

Javisst han är ju maskinreparatör på Scania - han fixar alla de krånglande maskinerna som ska göra bildelar. Han var fartygsmaskinist från början och de har bra utbildning. Det gäller att det finns folk som kan klara problemen om något krånglar mitt ute i Stilla Havet Förvånad så en bråkig bil är bara en "walk in the park"Flört

Cristine
0

Då får du nog se till att han är med jämt.Skrattande

[MargaretaA]
0

Ja jag kommer aldrig att släppa taget om den pärlan - den som försöker får passera mig först - och jag inte att leka med när det gäller Flört

Cristine
0

Oj, jädrar det låter farlig!Förvånad

[MargaretaA]
0

Nej inte farligt alls egentligen - jag har gått hem och sovit några gånger till och med och låtit brudarna försöka bäst de vill. De har kammat noll varenda gång - han vet vart han hör hemma Tungan ute

evrekaw
0

If you love somthing - set it free…

If it comes back to you - it's yours…

If it doesn't - It never was…                Flört

Detta appropå att hålla fast någon. Släpper inte min man heller, men tror att det bästa sättet att mista honom på vore om jag försökte bura in honom…

Mammi
0

# 35 Tänkvärda och sanna ord evrekaw.

It never was för mig…

[MargaretaA]
0

helt rätt evreka - så är det Glad

evrekaw
0

#36 Men kanske inte "forever" vem vet vad som väntar bakom hörnet… Jag är övertygad om att någon kommer att drunkna i dina ögon så fort du är redo för en ny relation…Kyss

Mammi
0

Lilla söta evrekaw vad gullig du är! ;-)

Cristine
0

Så är det , det viktigaste i samlevnad är att respektera varandra och ge varandra frihet.

evrekaw
0

#39 Du är ännu gulligare… (hi,hi…)Flört

Mammi
0

Jag har inga smilisar i den här tråden så jag gör så här i stället: ;-)) Puss!

Farwuq
0

Evrekaw var nödsakad att byra bild, dfa. katten som hon hade tidigare väckte bara min rovdjursmentalitet.

FlörtTungan ute

Mammi
0

Aha, var det därför! Skrattande

Farwuq
0

Jo jag jagade henne ständigt.

FlörtTungan ute

Cristine
0

Hrrrmmm den måste sitta i fortfarande fast hon bytt bild!Flört