Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 472 ggr
Cristine
0

I drömmarnas värld.

I natt var jag ute och reste..i ufo! Jag var på en planet som var väldigt grön och jag tror att det såg ut ungefär som en myra ser på skogsmark. Allt var täckt utav en slags mossa  och  träden såg ut som lingonris en del och andra som palmblad. Man bodde i någon slags färgade halvglober. De var genomskinliga innifrån men man såg inte in utifrån. Vi klev in i tefatet och jag blev förvånad då den lät som min magnetiska spis. Jag såg planeterna fara förbi som kritstreck då vi plötsligt kom fram till ett ställe där man såg som en dimma i olika färger där vi åkte in och plötsligt såg jag något jag kände igen, det var jorden. Det var imponerande att se hur fort det gick att resa från Berlin till Moskva. Jag fick titta på en oval skärm och såg då att man kunde se inuti kreml och man hörde rösterna tydligt. Dom kunde se överallt!! Jag fick också se hur de andra åtta tefaten gjorde sig osynliga när de skulle flyga över staden. de släppte ut en massa klot i olika färger som de styrde med som det såg ut som…dirigentpinnar. När de kom tillbaka samlades de i en stor genomskinlig tratt där de for runt och sprakade. Till sist blev jag lämnad i skogen bakom mitt hus, gick omtumlad hem och lade mej. När jag vaknade kändes det som upplevt drömmen i verkligheten.FörvånadTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

wow vad häftigt! Du kanske verkligen gjorde det den här resan på riktigt - det är så mycket som låter bekant med vad andra har berättat. Förvånad

Om du gör fler såna här resor kan du inte hämta upp mig så får jag också följa med Tungan ute

Cristine
0

Ska bli min vän!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.