Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 335 ggr
signemo
0

Vad gör NI

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv sitter jag med datorn i knäet, skriver lite till son o dotter, systerdotter och här. Lyssnar till min käre gubbe som tittar på fotboll. Hörs när det blir mål m.m.

Kan man pigga upp er med ett foto

Var rädda om varandra

Soffe
0

Gör inte så mkt.. Är ute och småpromenixar emellanåt med min vovve och sen blir det lite TV o data..

Härlig bild :-)

Mammi
0

Sitter framför tv:n med datorn i knät. Känner mig lika trött och seg som filmen jag kollar på…Foten i munnen

Cristine
0

Vilken vacker bild Signemo.

Jag höll på med healing och nu sitter jag här igen.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

signemo
0

Tack. Bilden är tagen i ett naturreservat i närheten. Underbart avkopplande att vandra där

Var rädda om varandra

Cristine
0

Där skulle jag nog kunna sitta i timmar.

[MargaretaA]
0

det var en mycket fin bild Signemo!

jag själv springer mellan datorn och köksbordet och försöker varva ner efter en ännu en dag med pensel i näven.

Jag är lite chockad eftersom jag just läste i lokalblaskan att det varit skottlossning hemma på vår gata förra helgen Förvånad vi var ju inte hemma och lyckligtvis inte mina söner heller, men man undrar  - vart är världen på väg? en sömnig liten bakgata i en mycket liten kommun ute på vischan… SkrikandesRynkar på näsan

signemo
0

Ny bild

Var rädda om varandra

[Jeremina]
0

Jag sitter med datorn i knäet men ska nu se på tv. Vilka vackra bilder…..man blir varm i kropp och själ! Kram Signemo! Glad

signemo
0

Tack snälla ni. Usch Maragareta förstår om du är chockad:

Kram på Er allihop

Var rädda om varandra

[peter54]
0

Här har det regnat småspik, åskat och blixtrat, så jag har precis stoppat kontakten i väggen igen.

signemo
0

Välkommen hit igen. Ja åskar gör det lite varstans. Och gubben hoppade upp i soffan och skrek ja. Det blev ett mål tillFlört

Var rädda om varandra

Mammi
0

Jättevackra bilder Signemo!!Glad

bettin65
0

Underbara bilder !

Det här har jag gjort i kväll ändrat om på min inglasade BALKONG  nu kan jag sitta nästan i mitten av all grönska när det börjat ta fart förhoppningsvis snart…………..Glad

nu säger jag godnatt Sussa gott alla ……………..

signemo
0

Tack.

Här kanske kommer en passande bild för dagen

Var rädda om varandra

signemo
0

Oh Bettins, du hsr gröns fingrar tänk om jag hade det. Natti och sov så gott. Borde tänka på att koja själv. Gubben blir mer o mer irreterade på engelsmännen i fotbollen. Fniss, Han far runt i soffan

Var rädda om varandra

Mammi
0

Va mysigt du donar omkring dig Bettin! Glad Godnatt och sov så gott!

Ååh, Signemo, ännu en bedårande bild! " Somewhere over the rainbow " Kyss

bettin65
0

Brukar inte ha gröna fingrar  det är första året på många år jag har haft växter på balkongen……….

Men ack så mysigt ………………..

Sonen gillar inte heller resultatet i fotbollen han har bytat kanal……….Tungan ute

[peter54]
0

Vad är det för fotboll ni pratar om?

[MargaretaA]
0

Känppte några bilder av den vackra månen genom fönstret och fick många snygga "orber" med. Men för att inte starta nån orbhysteri (fönstret behöver tvättas) så öppnade jag fönstret och fick en orbfri bild. Flört

aggeelin
0

Vi har varit och lånat en liten vält, vi hoppas kunna rulla gräs på fredag eller så och då måste först jorden vältras och sen ska gräset vältas har jag förstått. Promenad i skogen med en kompis, lite grönt the och hallon i en kopp, nötter till. Nu är det snart dags för dusch och säng - har en bra bok…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Å så vackra bilder. Onsdagsgodis!

[MargaretaA]
0

Rulla gräs! haha det låter roligt! Skrattande

[GunillaF]
0

Jag har haft besök av en kompis ikväll. Vi har suttit och surrat och surrat. Oj vad tiden går fort när man har trevligt. Rätt som det var hade klockan blivit halv elva!

Efter det satte jag mig ner och kände efter om jag skulle få fram något om den försvunne mannen Signemo undrade om. Det var inte något positivt det jag fick till mig. Jag hoppas jag såg fel!