Prenumerera?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1 Åh, vilken vacker bild! 

Vi brukar ta dagstidningen när de har erbjudanden extra billigt sex månader. Sen är vi utan tidning sex månader och tycker att det är ganska skönt det med! 
Bokklubb har jag aldrig haft råd med förr och sen när jag fått råd så lånar jag hellre på biblan, böcker tar så enormt mycket plats och biblan är helt super tycker jag. Nu har vi dock pratat om att skaffa bokhyllor för att möblera med och då får vi börja köpa böcker igen, vi tycker båda att det är så vackert med mycket böcker. 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag prenumerar på tidningen i Form, jag tycker om att läsa om kost och hälsa, prenumerarar också just nu på ica-kurien men vet inte om jag ska fortsätta med det. Sambon envisas med råd och rön men det är inte min favorit… den är tråkig… och tester finns i andra tidningar och på nätet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag prenumerar på dagstidningen. Sedan har jag delat på prenumeration på Hemetsveckotidning med min dotter ett tag.Det gör jag mest för korsorden. 
Photobucket Gunilla.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Böcker ..prenummererade jag på för länge sedan (bokklubb),tyckte det blev för enformigt med action/thrillers..iofs kan det vara spännande mer böcker jag själv inte valt..men det finns gränser.. . bokklubbsböckerna var i jämförelse med ..nätet onödigt dyra
DN på morgonen ,månadsbladet Hälsa,Sökaren får jag inte längre..men,har en annan esoterisk 10nr/år tidskrift .. :- )
jag städar för oregelbundet för att ha en dammsugarpås-prenummeration *skratt*
inga piller så heller,men rakblad kommer via posten ..
penke
hmm,jag är ju med på en del mailinglistor,räknas det som prenumeration ?
Har den lokala tidningen…fick i julklapp av sonen.
Har haft den i många år, vill gärna ha de lokala nyheterna och annonserna.
Andra tidningar läser jag på nätet.

Jag prenumererar inte på någonting. Köper det jag vill ha eller lånar på biblioteket. Sambon däremot har tidningen Fuzz som är en musiktidning.

Fick en prenumeration på Hemmets veckotidning av yngste sonen förra sommaren. Gillar korsord och bra recept.
Just nu prenumererar jag inte på någon tidning, men har gjort..
Jag prenumererar inte på någon tidning, bok eller något annat.
Jag vet många som börjat prenumerera på ljudböcker. Det är ju ett hjättebra alternativ för många som av olika anledningar inte kan eller har tid att läsa.
Jag läser massor med ljudböcker, jättetrevligt om boken är bra inläst. Jag läser när jag städar, diskar, tvättar, promenernar osv
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag delar dagstidning med grannen. Perfekt lösning för oss. Jag börjar jobba så tidigt att tidningen inte hunnit komma så grannen börjar och sen får jag den när jag kommer hem :o)
Zabelle
Prenumererar på AoT, Hemslöjden och Natur och Kultur. Köper mest fackböcker. Läser skönlitteratur från biblioteket, ingår i arbetet.
Jag prenumererar inte på något numera. Förr var jag med i en bokklubb men jag har slutat läsa nu - efter mer än 40 år som bokmal. Jag började med romaner och sen blev det mera böcker som handlade om andlig och personlig utveckling. Nu försöker jag att praktisera det jag lärde mig. jag har nog till slut kommit på att verkligheten övertäffar dikten 
Dagstidningarna läser jag på nätet. Det är billigare och mera miljövänligt än att ha papperstidningar.