Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 480 ggr
Hoppfull
0

Första olästa?

Är det någon mer än jag som har problem med den tjänsten (eller vad det kallas)? För mig hamnar det oftast på det sista inlägget i tråden… kollade nu på tråden från Gunillas resa (Gissa) och då hoppade funktionen över mer än 30 inlägg!

Jag har kommit på när jag läst och plötsligt inte hänger med längre att det här är mer regel än undantag… jag hamnr lite var som helst men sällan där jag sist läste! jag har väldigt svårt för funktioner som inte fungerar som det de utger sig för att göra!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

chik
0

Helt rätt tänkt-Det skall fungera.

Jag använder inte den funktionen.Utan jag skrållar ner.-Jag är la trög.-Skämt

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Ja, jag får väl börja scrolla igen jag med. Var så glad för den funktionen då jag tycker att det är trist och jobbigt med detta scrollande.

Cristine
0

Jag har aldrig använt den funktionen, jag scrollar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
0

Jag har oxå märkt av det där Hoppfull och har ibland upptäckt att jag missat en massa inlägg i en intressant tråd. Irriterande!

Hoppfull
0

#4 Ja visst är det! Om det nu är tänkt att man ska kunna hoppa direkt till det första man själv inte läst så ska det fungera med.

Mammi
0

Absolutely!

penke
0

Jag fattade inte hur o varför den (borde) funka tidigare..,ev. var jag inte inloggade då(?)Idag när jag testar tycker jag den funkar riktigt bra, ..¿ hur kan den minnas var jag läste sist ?  :- )utan att jag markera på något sätt(ingen fråga,bara förundrad)

"nyss" klickade jag på "komentera inlägg" fär att slippa scrolla hela vägen ned,bara en kort scroll upp ..

penke