God morgon 1 Maj
Många som har svårt att stiga upp idag? Är det någon som ska ut och marschera? Solen lyser för fullt och bara väntar på att ni stiger upp. Säkert blir det många grillar som tänds idag.
Ha en underbar 1 Maj dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Här var det ingen större trängsel, det brukar vara en lång tråd så här dags. Firas det så hårt på Valborg ? 
Men du får ha en bra dag Cristine, och alla andra med, om ni kvicknar till idag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Bara vi halvnykterister här. Tack!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla
snart dags för att knata ut med sonens tidningar………
Annars en lugn dag i dag………..
Alltid lika fina bilder Christine…..
som möter en på morgonen Tack
Gomorron govänner! 
Här sitter en nykter och städad kvinna med kaffekoppen i ena handen och datorn i andra!
Jag sitter och skriver på mitt plakat som jag ska ut och demonstrera med idag: JAMMI JAMMI-GODIS TILL MAMMI!! 
Ha en härlig dag alla! Kram: "Plakat-Mammi" 
God morgon i solskenet.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God förmiddag!
I dag skiner solen och jag ska ta hand om min trädgård.
Ha en fin dag!

Morrn (middag) på er alla! :)
Jag var ju nykter igår men är helt slut ändå. Fick tvinga upp mig själv när klockan ringde imorse för egentligen ville jag bara sova vidare och det går ju inte för sig…
Gomiddag. Ett glas vin blev det bara. Har varit uppe sen 8,00 Solen skiner fint idag också, men det är lite kallare. Ha det så bra idag.
Var rädda om varandra
God morgon alla!
Jag mår hur bra som helst - men det kanske beror på att jag har tillåtit mig att sova ut ordentligt. 
Ut och demonstrera? njaääää… jag tror inte det 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
skall bara se om jag kan.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God natt alla!
Här har vi haft en underbar varm första maj.
Dagen har bara runnit iväg.Vi har varit på åtta års kalas för vår Alek. Kusinerna hade jätteroligt tillsammans eftersom det var så härligt väder kunde de leka utomhus.
Sedan hem och plantera i krukor som jag ska ha ute.Min man har lagat skavanker som blivit i vinter på putsen på garageväggen.
I kväll har vi varit på gravarna och städat bort efter vintern.Satte blommor på mina föräldrars grav eftersom det är två år idag sen min mamma gick över till andra sidan.
När vi var på kyrkogården passade vi på att gå och titta på forsen i Ljungan med sitt höga vatten.
Så nu är jag både trött och har ont i kroppen blir så förbaskad att man inte kan göra någonting utan att få problem.
Nu väntar sängen för en skön sömn så man är pigg i morgon.
Sov gott ni med och drömm sött.
Kramis