Hur kan man bli vampyr?
Det är otäck med de psykiska sjukdommarna som kan förvandla folk till vad som helst. Det är sådant som en normal hjärna inte förstår sig på.Aftonbladet
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Fy f_ _n! Hur sjuk kan den mänskliga hjärnan bli??!
Jag hoppas verkligen att han får den vård han behöver!
putt
Jag tror han är så sjuk så att vård inte hjälper.
#3 Jag hoppas ändå att det går att bota honom.
Man får aldrig ge upp hoppet.
Fy så hemskt!!
Jisses.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Jag vågade då inte titta..Men jag får väl bara hålla med. Vård.
Sen så kan man ju undra vad som rör sig i en hjärna? Som manen som hölle sin dotter inlåst..
Vård!!Fins det? inlåsning så inte andra mäniskor blir drabbade.
Lena.P är jag i verkliga livet.

#8 En tråkig aspekt av det här med vård…
Om någon döms för ett brott och en psykisk utvärdering görs ang. huruvida han/hon ska dömas till fängelse eller vård så…
Jag förstår det inte… Ingen som är fullt frisk mentalt begår grova våldsbrott… Men många anses mentalt tillräkneliga och får fängelse. Med den domen får de själva välja om de vill ha vård eller ej…
Tråkig statistik ang. exempelvis våldtäktsmän i USA visar att bara runt 8-10% frivilligt väljer vård. Siffrorna i Sverige är lika låga… Jag tycker att vård borde ingå för alla som begått våldsbrott..
Det vi kallar fångvård är inte vård… Det är förvaring. När de släpps ut några år senare har de i värsta fall lärt sig ett än mer asocialt beteende än de hade innan…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Evrekaw.,Vet inte vad du har för erfarenheter. Men mina erfarenheter är Vård-Medikamete så att dom håller sig lugna. Ett vårdstraff är inte tidsbedömt.Utan det är Vårdtimet som bestämer när vederbörande kan släppas ut.
Men vård är det inte i mina ögon,så som jag ser det på nära håll. I Gbg. Utan Förvaring..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 9 Där håller jag med dej!

#10 Precis… Vad jag menar är att det vi kallar fångvård är ett skämt! Alla förtjänar en andra chans… Men med vårt system får ingen det i realiteten… För siffrorna ang. återfallsförbrytare talar sin egen tragiska sanning…
Förvaring är vad det är… Mycket bra ord för att beskriva det… 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."