Naturbilder
Gunilla F bild från i höstas eller …
Härligt rosa skimmer/ kram Spanaren
Den är sedan 12/12-06 ! Så fint kan det vara även i December.
Mmm jag vet 

#7 Samma här!
Åh vilka härliga foton! Jag kan inte gå så långt nu och fota så jag kommer inte till så fina ställen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#9 Det där är väl ett fint ställe!

Hej på er naturintreserade o livsnjutare, skall försöka skicka ett kort på en tidig morron på väg på bäverjakt, när jag kom åkande såg det ut som hela skogen stod i ljusan låga, men det var solen på väg upp
.
jag kanske rent utav kommer med mera djurdebater i naturen, om det går an, jag har belagts med skrivförbud som övriga jägare i svensk natur, vi debaterade för o nakdelar med rov i våra skogar o det föll inte på läppen för en del
Hej Nore och tack för din fina bild 
Jag tror inte debatter om för och nackdelar med rovdjur hör hemma på en sajt som Livskvalitet, så vi avslutar den diskussionen redan nu, innan den har börjat 
men du är hjärtligt välkommen att delta i gemenskapen för övrigt 
Vilka enormt fina bilder i tråden. 
Ska leta i arkivet, så återkommer jag.
Hej Nore och välkommen!
Vilken underbar bild du bidrar med, Jag har många bilder på soluppgång eftersom jag hälsade välkommen med sådana men din tar första pris.Man kan verkligen tro att det brinner.
Här är den vackraste jag har.

Du har så härliga bilder, särskilt en som du hade med hunden på en filt. Den bilden var min favorit.
Gammalt foto
Jisses vad pollen det är på några bilder,alldeles vitt på marken..skönt att det värsta är över nu..
nästan sommarvärme idag ju,dryga 22-23 grader,sy´nn att dt är lite för kallt i vattnet ,fast förra året badade jag i (väster)havet första helgen i juni,Badade ,inte bara dödsföraktande dopp, :- )
penke