Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: tävlingar-lek-och-spel
Läst 255 ggr
[MargaretaA]
0

Angående övningstrådarna

Jag tror det finns en och annan (inkl undertecknad) som undrar lite över vad ni pysslar med i övningstrådarna.

Är det bara på lek eller handlar det om seriöst menade intuitionsövningar?

Det skulle vara roligt om någon ville berätta om tjusningen med det här, för det avverkas ju den ena tråden efter den andra i ganska högt tempo. Tungan ute

Är det nån som är särskilt duktig som man kan ana har verkliga förmågor eller verkar det mest bara vara tur när någon träffar rätt?

jag är väldigt nyfiken så berätta! Vem vet, ni kanske värvar fler deltagare Flört

Mammi
0

Jag skulle tro det är väldigt olika när det gäller detta. Ibland blir det en klockren träff och ibland gissas det hejvilt!Tungan ute

En klockren träff kan jag berätta om och det var när jag som ny medlem inne på existens var med i en övningstråd och frågade vad min hunds mamma heter. Nästan på en gång fick jag svaret av Cristine: Akila och jag bara rös där jag satt! Förvånad

Cristine
0

Tack mammi, ja jag tyckte det gick lite långsammare förut. Jag har haft tur med just hundar för jag fick in rasen på Millaris nästan på en gång. Jag försökte verkligen se, och jag själv tog mest stora saker som kunde lättare urskiljas. Jag vet inte om det är mer gissningar nu. Men en del är duktiga på att få fram, kanske på intuition.Jag lärde mej jättemycket utav att träna där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

häftigt. Så då är det inte bara lek då Flört

Det där med hundens namn är ju nästan spökligt - det var ju inte ett vanligt namn precis!

Mammi
0

Nä precis! Så tänkte jag med!!

SleepingFox
0

Jag gissar hej vilt och har sk*tkul under tiden… Tungan ute

[GunillaF]
0

Det är mest på lek. Men det är klart att nog försöker jag "känna efter"!

Jag har fått in några "klockrena" också, på första gissningen.Förvånad

Och då har jag faktiskt funderat om jag kanske har fått hjälp från något (ande)håll. ObestämdGlad