Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 752 ggr
Cristine
0

Ditt jobb!

Nurse Massage Therapist Är du nöjd med ditt jobb, skulle du gärna byta till något annat, eller vill  du bli egen företagare?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

evrekaw
0

Jag älskar mitt jobb till största del… Bara den här tiden på året som jag aldrig lär mig bli bekväm med… Det där att sätta betyg…

Det är inte roligt att sätta betyg… Blä!

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Det tycker också min son är jobbigt.Flört

Anders 50
0

Skulle inte byta "för allt smör i småland"    Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Dej förstår jag Anders..du är ju ute i skogen hela tiden, ett väldigt fritt och givande jobb.

penke
0

Det går väl upp o ned med nöjdheten..,jag är (redan) men egen,på gott o ont.

Naturtligtvis är vissa jobb trista ibland,men de ger mig min lön,men jag vet oxå,att snart kommer det roligare jobb (förhoppningsvis)

som egen kan jag ju oxå(o behöver vara)ganska flexibel,så det blir sällan samma..så jag behöver inte byta jobb,för att ..byta jobb :- )

men,andra sidoverksamheter funderar jag på av o till :- )

penke

[GunillaF]
0

Jag supertrivs med mitt arbete på ett IT-företag!

SkrattandeVill inte byta.

Jag har, under en sjuårsperiod för många år sedan, varit egenföretagare och det vill jag inte utsätta mig för igen! Jag hade aldrig råd/tid att vara ledig. Inte ens en veckas semester gick att ta ut. Nej, usch! Det kan ju iof bero på vilken bransch man är egen i.Flört

[peter54]
0

Jag jobbar rätt hårt med att bara hålla mig vid liv, min fru säger att det är mitt yrke och hon borde ju veta som läkare Flört

Annars har jag inte haft något avlönat jobb sedan 1985. Jag jobbar ungefär kvartstid ideellt med textredigering för ett litet jägarförbund och ett annat förbund, ett reptilrelaterat sådant.

Free-spirit-minded
0

Jobbar som personlig assistent till en cp-skadad kille har jobbat med honom i 6 år, trivs med honom men att inte ha några arbetskamrater mer än vid skiftbytet är lite tråkigt, saknar jag ibland.

SleepingFox
0

Älskar mitt jobb och tur är väl det för det är det enda jag "har" i det här landet…

Novisan
0

Har bra arbetskamrater, bra chef, bra arbetstider, inte allför stressigt, vi gör roliga saker med kollegor eller med hela jobbet flera gånger per år, vi har schyssta förmåner,

men jag är sååå uttråkad.

Farwuq
0

Som statlig tjänsteman har jag det bra.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[GunillaF]
0

"10 Vi brukar också hitta på och gjöra några roliga saker under året. Det är roligt och intressant att träffa sina kollegor under andra förhållanden än arbetet.Skrattande

Hoppfull
0

Har inget arbete… min sista anställning tog slut 20010131… innan dess har jag haft en massa olika jobb och det jag trivts allra bäst med var när jag jobbade som flyktingsekreterare.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.