Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 565 ggr
Mammi
0

Dröm

Inatt drömde jag att jag var hemma hos Cristine igen! Förstår inte varför jag drömmer att jag är hemma hos dej hela tiden Cris! Flört

Jag drömde massor som vanligt, men en grej var att jag satt på en stor sten trappa utanför huset till den lägenhet som du Cris bodde i, och så kommer det en vacker storväxt kvinna gåendes ner för trappstegen och sätter sig bredvid mig.

Hon var klädd i ljusgrönt, silkigt tyg både upptill och nedtil. Hon hade vida, tunna byxor och lila färgade öppna skor med höga klackar och håret var långt, tjockt och lockigt. Hon var lite lik Sarah Dawn Finer ( stavas…? ) och väldigt vacker och karismatisk. Jag kände mig som en liten grå råtta där jag satt bredvid, men jag tyckte att hon var trevlig och varm. Jag tror hon var Cristines dotter….

Varför kommer jag i håg denna dröm så starkt tro…?Obestämd

Kram: Mammi, the dreamer

Cristine
0

Ja det skulle vara roligt att veta vart du har fått henne ifrån Mammi..min  dotter är just the oposite.. liten och tunn. Men kvinnan liknar en väninna jag hade i Almuñecar. Hon har varit Miss Spanien..jag minns inte vilket år.

Jag får ringa och höra om hon lever.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mammi
0

Ja gör det Cris, för det var en stark dröm.

chik
0

mammi!!Det är bra o drömma.Fortsätt med det.

Nu får vi se. Du kanse drömmer sandrömmar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mammi
0

mmm… är det nåt jag kan så nog är det att drömma…..Obestämd

Cristine
0

Jag har pm.at Mammi men stentrappan tillhörde det stora huset där jag bodde. Jag slog ihop två lägenheter i ett aparthotell

Cristine
0

Raquel i veckotidningen Hola

Cristine
0

Mammi hon dog för 2 månader sedan och i kväll kom hon fram när vi var på Lady-Oonas seans!

Mammi
0

Nämen, vad säger du, så märkligt! Förvånad

Jag kollade på bilden, och det är svårt att säga, men visst är det lite likt den jag drömde om, men håret var inte så mörkt och hon var även kraftigare. Kvinnan i drömmen "såg jag" tydligare än hon på bilden, så det är svårt att säga….

Förstår om det varit en omvälvande kväll för dig!

Cristine
0

Bilden är gammal Mammi hon har ju förändrats med åren!

Mammi
0

Svälj….Foten i munnen Ja förmodligen. Känns så konstigt bara att just hon skulle komma upp ikväll på seansen efter drömmen jag hade och som du kopplade till henne!

Mammi
0

Som jag sagt här tidigare så drömmer jag väldigt mycket varje natt, mer eller mindre starka drömmar, mest mer.

En annan sak som brukar hända ibland är när jag ligger i dvala på morgonen. Då kan det blixtra fram jättetydliga bilder på människor, mest ansikten framför mig, för att försvinna lika snabbt. Väldigt märkligt…Obestämd

Cristine
0

Det är så det börjar för det mesta när man får spontanbesök. Ha block och penna tillgängligt och skriv ner allt, det allra minsta som verkar obetydligt ska med.

Mammi
0

Spontanbesök….hjälp! Foten i munnen 

Ska försöka anteckna nästa ggr det händer, men ofta somnar jag om lika fort.

skrult
0

#11 Vad spännande! Precis så gör det för mig oxå just nu…I påskas så var det första gången jag såg en "scen",kände inte igen platsen eller människorna som var med…förstår inte riktigt varför jag fick denna syn men det är kanske så att jag är på väg fram i min utveckling !?

Vad tror du Christine? Ska oxå anteckna nästa gång det händer,tack för tipset!

Mammi
0

# 14 När såg du detta? När du halvsov eller var det i vaket tillstånd?

Cristine
0

Ja det är du säkert skrult! Ja det är bra att anteckna för man glömmer så fort och mest de små detaljerna som kanske är de viktiga.

Mammi
0

I morse såg jag två ansikten vid två tillfällen eller hur jag ska säga…

En var en kvinna som låg nere i en grop med löv eller nåt, usch! Den andre var ett mansansikte som såg lite udda ut….mörk med bred mun tror jag…Obestämd

[MargaretaA]
0

Ibland när jag ligger och blundar. oftast precis innan jag somnar eller på morgon när jag nyss har vaknat, så kan jag se bilder. Det är som om insidan av de stängda ögonlocken fungerar som en bioduk.

Oftast är det bara mönster och färger som flyter omkring, eller ljusblixtar, men ibland kan jag se ansikten och figurer. En gång fortsatte en dröm på det viset. Då såg jag scenen från drömmen som jag själv var med i som i en pytteliten TV ruta.

Det enda som är besvärligt är att så fort de här bilderna kommer så börjar det rycka i ögonlocken som om de vill öppnas. jag får verkligen kämpa för att hålla dem stängda.

Är det här samma fenomen som #11 och 14 beskriver?

Mammi
0

Maggan, ljusblixtar har jag med!

skrult
0

#15 I vaket tillstånd,låg och vilade på sängen..tittade upp en stund mitt i och sen när jag blundade så forsatte synen. Nu försöker jag ibland men icke har det blivit så igen men det är väll det där tålamodet jag måste ha Obestämd Har börjat meditera nu på morgonen. Det ska ju vara bra.

Mammi
0

Ok! Jag har bara detta under morgontimmarna och ibland innan jag somnar.

skrult
0

Jag ser oxå ljusblixtar!

Mammi
0

Men se där, jag som trodde jag var ensam om att se dessa blixtrar! Skrattande

skrult
0

Hihihi,ja..vi kanske inte är så konstiga trots allt Flört

Mammi
0

Bara lite udda kanske…Foten i munnen

skrult
0

Skrattande

Cristine
0

Javisst Maggan!

När man mediterar eller ska sova/vaknar är då man får in mest och det är för att man slappnar av och är öppen då.  När  man kommit längre i utbildningen kan de komma mitt på dagen eller när som helst.

[MargaretaA]
0

aha spännande!

penke
0

#Mammi O Cristine

ett förslag,istället för anteckningsblock + penna,skaffa en billig Mp3-spelare(?) eller minimemo-bandspelare,så slipper ni tända sänglampan,sätta er upp,hitta först blocket sedan pennan..o börja skriva ned(upp?)  vad det..nu..var…..som..ev. hände hmm. En sådan inspelare funkar i mörkret,på morgonen efter,kan ni renskriva i nattdrömboken. :- )

det borde ju funka bättre,då är man ju fortfarande i "MagganA s" halvsömn-trans..eller halv lucida tillståndet,då jag brukar komma på alla kloka tankar o lösa all världens problem,men,tyvärr har jag själv inte skaffat den där Mp3-spelaren,så världen ser fortfarande ut som den gör..

penke

Cristine
0

Jag har en penke! Men jag glömmer jämt bort att jag har den, tack för påminnelsen, jag ska genast byta batterier i den