Ensamhet
Åh, just nu känner jag mej fruktansvärt ensam… Tanken slog mej att ensamhet kan jag längta efter så det värker och ibland känner jag mej som den ensammaste i världen och bara vill att det ska finnas nån hos mej just då.
Att det aldrig kan vara lägligt, det ena eller det andra….
Jag vet hur det är! Det är jobbigt ibland.
Men ikväll så är vi tillsammans här på Livskvalitet och har "fest"!
Häng med i trådarna om du vill.
Jag ska ju pm:a dig och du väntar på det men det kommer ska du se. Jag har just kommit igång efter påsken och är bättre i influensan nu..känn dig inte ensam. Så många finns här att snacka med…kram Jeremina! 

#1 Jag hänger med!!
#2 Tack, va skönt att du mår bättre! <3
Shar, jag vet oxå hur det känns, om det nu ska vara till nån tröst….
Häng med här så ska vi ge järnet och glömma alla våra sorger för i kväll!
Kram på dej: Mammi

Du är inte ensam om att känna så Shar.. Här finns en till ;-) Kram
Men ikväll så jämarns ska vi ha ihop det!

Här är en till som sitter ensam ikväll. Kul m forumfest 
Ikväll är jag inte ensam, men det finns många kvällar då jag är det.. Har ju iofs en hund och en katt.. Men inte samma sak som att umgås med människor.. Vill träffa mannen i mitt liv..
Det finns många som är ensamma så jag tycker vi kan skicka tankar till alla de som känner sig ensamma :-) Jag gör det nu iaf!
Vackert tanke Soffe…Jag följer med… skickar ljusa tankar till alla. 
#11 Fint av dig oxå :-)
Me too! Jag skickar ljusa tankar till alla som känner sig deppiga och ensamma i kväll. Puss på er alla!
Man behöver aldrig aldrig känna sig riktigt ensam när man har forumvänner!
var med i vår gemenskap ikväll shar, och alla andra som känner sig ensamma. Det kanske inte botar, men det kan lindra en stund 

Tack alla, nu känner jag mej starkare, och skickar all kärlek och omtanke till er!
Så skönt att ni finns och att vi alla finns tillsammans fast så långt bort. 
Tillsammans blir vi starkare!!
All kärlek
Puss o Kram till dem som vill ha 
shar!!!Inte skall du sitta o känna dig övergiven!!Vi är ju här!! Det är bara o ge en vink så kan du prata med vem som du känner för..PM det är något som jag använder o det fungerar..
Ockej!! Här får du en Öl av mig, o om du inte vill ha den, så kanske du kan hämta lite kalt kranvatten o sjölja strupen med, För här skall sjöngas..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Trivs så "gött" här hos er på forumet
är man ledsen blir man genast glad härinne! Hoppas du också känner av den goa stämningen shar!
#18 Jag föredrar nog cider i stället 
Kram! Mona 
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Tack för dina snälla ord mona. Det är glädjande att höra. Då har vi lyckats med sajtens syfte. Att sprida lite glädje 
Lilla Mona!! Klart att du skall intaga det som du tycker om..Ha en bra natt, får la jag säga. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

#18 Biran tages tacksamt emot!!
Jättemysigt härinne! livskvalité är verkligen då man kan ha trevligt, och vara glad, ni får stäcka på er allehopa Margareta, och vara stolta
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
tack mona för dina snälla ord